Hij is dus de 'smaakmaker'quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt dat Lightning er z'n zegje over had gedaan..
Als ie dr niet voor geband was kon je het hem vragen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Hij is dus de 'smaakmaker'![]()
maarre ook achter het randje?
Die komt wel weer terugquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ie dr niet voor geband was kon je het hem vragen.
Negative, de Leo is nooit in gebruik geweest in de U.S. Army.quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Ik zat gisteren Buffolo soldiers te kijken en viel me op dat die amerikanen in die Leopard A1A1 reden, ik vraag me af of dat in Duitsland ook het geval was in de jaren tachtig;
Och, in 1944 beschikten de Duitsers al over een Leopard1.quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Ik zat gisteren Buffolo soldiers te kijken en viel me op dat die amerikanen in die Leopard A1A1 reden, ik vraag me af of dat in Duitsland ook het geval was in de jaren tachtig;
Wat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Je hebt het vast over stuifmeel?quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Gudtmiddag![]()
Dr lopen verdomme nog net geen kamelen over mn auto heenKlote zandstofspul mn auto weer helemaal vies maken na een handwasbeurt gisteren.
quote:Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef Maitje het volgende:
GoeiemiddagHello.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Volgens mij is het echt zand. Heel fijn bruin/gele stof die aanvoeld als zand. Echt elke auto hier ligt er helemaal mee onder. Net zelfs mn ruitewissers maar ff aangezet.quote:
Dan moet je het maar even proeven. Bij mij in de omgeving zitten alle auto's onder het stuifmeel.quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zand. Heel fijn bruin/gele stof die aanvoeld als zand. Echt elke auto hier ligt er helemaal mee onder. Net zelfs mn ruitewissers maar ff aangezet.
He ja, ik heb het even opgezocht en het schijnt inderdaad stuifmeel te zijn. Naja het heeft toch geen zin om weg te halen want morgen ligt het er weer.quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je het maar even proeven. Bij mij in de omgeving zitten alle auto's onder het stuifmeel.
Mijn auto zat onder de sahara-zand. Combinatie van storm en de juiste wind.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Gudtmiddag![]()
Dr lopen verdomme nog net geen kamelen over mn auto heenKlote zandstofspul mn auto weer helemaal vies maken na een handwasbeurt gisteren.
Nou! Wat zei ik je!quote:
Dat dacht ik dus ook ja. Maar t zou idd net zo goed stuifmeel kunnen zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn auto zat onder de sahara-zand. Combinatie van storm en de juiste wind.
Nee dit is weer anders, dat zei ik ook al. Heb het als eens gehad. Maar dat waar ik het laatst over had was uitdroging ofzo, conclusie, ik heb verrotte voetenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee dit is weer anders, dat zei ik ook al. Heb het als eens gehad. Maar dat waar ik het laatst over had was uitdroging ofzo, conclusie, ik heb verrotte voeten![]()
Maar je krijgt je biertje wel hoor
Is er toch nog iemand blijquote:
Had je ook eerder kunnen doen dan had je het af gehad, of je doet het in de zon, of je bewaard het voor vanavond of morgen... keuze is aan jou, dus niet zeuren. Denk in oplossingenquote:Op zondag 24 april 2011 14:21 schreef Braamyo het volgende:
jij zit tenminste nog in de zon, ik ben binnen de laatste handelingen op schoolwerk aan het maken !
Echt hea, word eens gauw sergeant ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 14:23 schreef Maitje het volgende:
Had je ook eerder kunnen doen dan had je het af gehad, of je doet het in de zon, of je bewaard het voor vanavond of morgen... keuze is aan jou, dus niet zeuren. Denk in oplossingen!
quote:Op zondag 24 april 2011 14:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Echt hea, word eens gauw sergeant ofzo
Anyways, bijna klaar, en dan in de tuin chillen
En morgen weer een mooie dag.quote:
Amen! + moeders die kun kinderwagen voor je fiets gooien om daarna pas te kijken of dat wel kanquote:Op zondag 24 april 2011 19:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanmiddag stuk wezen fietsen. Stelletje kut toeristen die denken dat ze koning zijn als ze met een strandbal en opblaasmatras zichzelf voorang geven en 4 breed op een openbaar fietspad blijven lopen. En dan verbaasd omkijken als ik even netjes vraag of ik er langs zou mogen. En dan van die ouders die niet op hun kutkoters letten, ook niet als jij vanuit tegenovergestelde richting met 50 pu van een heuvel naar beneden komt razen, en die kinderen maar lekker slingeren over het pad... En waar ik helemaal een schijthekel aan heb zijn van die colonnes babyboomers in huurskelters. Zo dat was het wel weer voor vandaag.
Bier, iemand?
Binnen is het ook lekker weerquote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, zit lekker binne TopGear te kijken
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bijquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
met een Tripel en straks een whiskey drbij wel
Toch persoonlijke smaak dan hequote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bij
Exact. Dat is het goede levenquote:Op maandag 25 april 2011 01:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zeker.. En dan ab-so-luut niets moeten doen..
Trusten..quote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef EllaN het volgende:
Klinkt goed.
Ik ga maar eens mijn nestje in. Fijne nacht nog Rave!
Merci, and enjoy!quote:Op maandag 25 april 2011 09:35 schreef Braamyo het volgende:
MOguh !
Vrije dag, hier kom ik aan ! Iedereen, geniet ervan !!!
Goeiemorgen Maitje.quote:
Ga dan in de zon zitten. En vergeet je niet in te smeren.quote:Op maandag 25 april 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooi!
Ik vind het in de schaduw nog koud...
Ja.. maar moet eerst nog aankleden enzoquote:Op maandag 25 april 2011 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dan in de zon zitten. En vergeet je niet in te smeren.
Veel tijd zal het niet kosten om je zonaanbiddertenue aan te trekken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. maar moet eerst nog aankleden enzo
Jupp.. done! Zon in!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel tijd zal het niet kosten om je zonaanbiddertenue aan te trekken.
Succes!quote:
Wat heeft ie gedaan dan!?quote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Vandaag lekker in het zonnetje zitten, en mn broertje kijhard uitlachen omdat ie een bon heeft gekregen. Openbare orderverstoring geloof ik XD
rtvdrenthequote:
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het telefoontje.
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.quote:
Het is gezegd tijdens een interview op locatie. Uitgezonden op rtvdrenthe.quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.
quote:#Bovensmilde #natuurbrand: 50-100 HA in brand. Is luchtsteun aangevraagd bij Defensie. KLu-OSC nog niet opgeroepen.
Bij Bergen (NH) staan de duinen ook in de fik.quote:En bij de #natuurbrand bij #Bovensmilde is #GRIP2 afgekondigd. Vooralsnog lijkt er geen heli met bambi-bucket onderweg te zijn...@Danny722
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef Schild het volgende:
Het zijn 2 Cougars van Gilze-Rijen geworden die gaan vliegen.. Zouden nu ongeveer vertrokken moeten zijn.
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?quote:Op maandag 25 april 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.
Dat betekend dat ze die dingen binnenkort met een groot kettingslot aan de grond vastzetten en het sleuteltje inslikken.quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
Que?quote:
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?quote:
Ze nemen Donald Trump onder vuur.quote:
Ow dat.quote:
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?
Jouw bbq?quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
Zow: http://images2-telegraaf.(...)Drenthe3_840770a.JPG
mijn achtertuin.quote:
hemelsbreed 12 kilometer.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe.. nee wij hebben het klein gehouden
[..]
Hoe ver zit je er van af dan?
Flinke tuin.quote:
quote:
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,
Correct.quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?
Ja.quote:
quote:
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.quote:
Misschien stomme vraag, maar hoezo veiligheid? Het water kan toch gewoon gehaald worden en de brand is volgens mij dan ook niet echt te missenquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.
half 6 ;p. Mijn nachtrust zal wel wat minder worden de komende weken omdat altijd iedereen om 5 uur naar de wc gaatquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een uur of zeven, heel vroeg voor mij. Jij?
Donker vliegen, navigeren, dumpen, laagvliegen... dat schijnt nog al pittig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar hoezo veiligheid? Het water kan toch gewoon gehaald worden en de brand is volgens mij dan ook niet echt te missen. Of zie ik dat verkeerd?
Haaaaaaai!quote:
Jup! Super mooie stad zeg! Ik zou er zo kunnen wonen denk ik.quote:
nikkertje nooit genoegquote:
Ik heb een boekje van m'n oma gehadquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Super mooie stad zeg! Ik zou er zo kunnen wonen denk ik.
Heerlijk weekend gehad.
Nog wat gemist hier? Last dat lichtnicht gebanned is?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Donker vliegen, navigeren, dumpen, laagvliegen... dat schijnt nog al pittig te zijnVooral met luchtstromingen hoogspanningskabels enzo.
Hoezo datquote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb net voor 90 eu aan militairgerelateerde boeken gekocht.. Ik voel me vies..
Welke?quote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb net voor 90 eu aan militairgerelateerde boeken gekocht.. Ik voel me vies..
Nu blijf ik verdomme zitten ook, de afgelopen tijd alleen maar rellen gemist. Eens kijken hoe hard de bokken op de haverkist springen.quote:
Biertje??quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu blijf ik verdomme zitten ook, de afgelopen tijd alleen maar rellen gemist. Eens kijken hoe hard de bokken op de haverkist springen.
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen weekeinde ook nog 1 grote doos met foto-albums van militaire tijd meegenomen van de zolder van ouders, plus 1 echte plunjebaal met hoop kleding waaronder long-johns, een bokketuig, koppel, wapenriem () etc etc
Idem mijn kerstboom uitrusting![]()
Ook het oude model handboek soldaat.
Mores, als we eens afspreken, ik neem die albums mee
Wacht, ik pak ze er ff bij.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.
Daarnaast heb ik nog de originele van mijn vader uit 1937 namelijk 72 a/b/c ( c is Tirailleur )
Ok, ik heb ze voor me:quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.
Daarnaast heb ik nog de originele van mijn vader uit 1937 namelijk 72 a/b/c ( c is Tirailleur )
Mijn shag is bijna op gvd!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef AchJa het volgende:
Wat een fucking ellende... Ik zie dat er nog maar 40 gram shag in mijn pakje zit...
Gelukkig is de prijs niet omhoog gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
Je kan ook blikken shag kopen, maar de prijs gaat niet omlaag met de hoeveelheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
Cool!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
En die uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven heb
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga tukke, slaapzuh. En niet te felle discussies voeren vannacht
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Clan het volgende:
[..]
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;
Dpl Knr I ...( Clan)...
Regnr 430913410
14e Afd Veld artillerie
St vzg Batterij Pr Frederik
Kamer 54
Van Essen Kazerne
Ede
en natuurlijk VS 6 -40/1 en VS 6 - 40/2 ( artillerie )
en twee exemplaren van PIROC Sectie 3
Nr S3/70/16.441 Kennis voertuig/Onderhoud AMX.
Dat staat hier allemaal op een rijtje in de boekenkast, handboek soldaat uit mijn diensttijd ben ik kwijt, maar goed, veel kennis heb ik opgeslagen in die hersenpan van me.
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.
Ik ga het tzt allemaal eens op een boekenplank op zolder neerzetten, er foto's van maken etc.
Ik had zelfs ooit eens het HBM van mijn vader, maar die ben ik helaas kwijtgeraakt in de loop der tijd..
Mooi!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.
[ afbeelding ]
Werkende mensen, wat heb je er aan?quote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef Clan het volgende:
Ik ben even wat topics aan het lezen, want er is de afgelopen dagen weer flink wat gepost, daarnaast even wat topics die niet meer in het lijstje staan bekijken, misschien dat iets weer actueel is.
straks mis je alles nogquote:
Yepquote:
Nope. Zelfs niks voor mezelf :p Ohwacht een aansteker met de eiffeltoren erop! :p en een hoop foto's fcoursequote:
Nee, nooit gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Cobra, btw, heb jij nog zo een LIMOS borsthanger voor op het DT?
Hoe kan dat? Jij hebt toch ook op de LIMOS gezeten?quote:
Ja:quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Thaboel het volgende:
Weet iemand trouwens wat er eergister (24-4) voor ceremonie onder de Arc D'triomph was? Stonden allemaal militairen onde de Arc en een stukje verderop een groep 40+ veteranen met vlaggen en lé een kapel van een onderdeel.
Correct. Maar nooit een onderdeel hanger van het 1ste gekregen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jij hebt toch ook op de LIMOS gezeten?
Bij deze dan, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar nooit een onderdeel hanger van het 1ste gekregen.
Heb je die dubbel dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij deze dan, beter laat dan nooit
Yep.quote:
Van wie heb je die 2de hanger dan gejat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep.
En ik heb nog zelfs een speldje van de Rode Bef![]()
Maar daar heb ik er maar 1 van.
Kwijtgeraakt tijdens Prinsjesdag, RRquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van wie heb je die 2de hanger dan gejat?
Ja, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kwijtgeraakt tijdens Prinsjesdag, RR
Gaakniezeggenisgeheim.quote:
Jammerquote:
Huppelen? O ja, de Paasloop natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jammer![]()
Nja, net terug van anderhalf uur huppellen over de tankbaan om deze telleurstelling te vergeten
Geen paasloop gezien... we waren gewoon een beetje aan het rondrennen en PT'en langs het 5 kamp cross parcours... en die was verdomd zwaar. Wel als eerste van ons sportgroepje over de streep gekomenquote:
Wanneer is men de definitie vergeten van vrijwillgers werk, dat is namelijk onbetaald. Op het moment dat er al bij solicitatie een vrijwillgersvergoeding bekend is gemaakt. Dan is het toch niet meer vrijwillig !quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
We betalen een kleine vrijwilligersvergoeding voor het vertaalwerk.
Dank je maar neen!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
ER, Leuk baantje voor je.
Franse en Portugese vertaler gezocht voor Worldlog Marianne Thieme
De Partij voor de Dieren zoekt een Franse en een Portugese vertaler die eens per twee weken het Worldlog van Marianne Thieme wil vertalen. Het Worldlog verschijnt iedere week op de internationale website van de Partij voor de Dieren: www.partyfortheanimals.nl.
De lengte van de tekst is ongeveer 500 á 600 woorden per keer. De Nederlandse tekst wordt op vrijdagmiddag aangeleverd en de deadline voor de vertaling is de maandag daarna, voor 10.00 uur. We betalen een kleine vrijwilligersvergoeding voor het vertaalwerk.
Heb je interesse, mail dan je naam en telefoonnummer naar vertalers@partijvoordedieren.nl. Geef hierbij ook aan om welke taal het gaat, op welk niveau je de taal beheerst, en of je ervaring hebt met vertalen.
Ga ik zeker bekijken, dank voor de tip!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef AchJa het volgende:
Pauw & Witteman
Kapitein Marco Kroon geeft vanavond in Pauw & Witteman zijn eerste grote tv-interview over beschuldiging en vrijspraak van het bezit van drugs.
De militaire rechtbank in Arnhem heeft Marco Kroon vorige week vrijgesproken van drugsbezit. Wel is hij veroordeeld voor het bezit en doorverkopen van stroomstootwapens. Hij krijgt hiervoor een boete van 750 euro en een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. Het hele vonnis is hier te lezen. Door de vrijspraak behoudt hij zijn baan bij Defensie en zijn onderscheiding de Militaire Willems-Orde.
23:05 Ned1
Smaakt lekker!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens nasi goreng maken met sambal badjak!
Toch wel badjak extra heet hoop ik? Anders flikker je er maar brandal doorheen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens nasi goreng maken met sambal badjak!
ErwinRommel en heet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toch wel badjak extra heet hoop ik? Anders flikker je er maar brandal doorheen.
Hij zweet zich al rot bij de gedachte!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij zweet zich al rot bij de gedachte!
Ja... dat heb ik eergisteren nog van je Oma geleerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, echte sambal maak je klaar met rode lombok, trassi, wat zout ed oin de oelek.
We hebben geen oelekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja... dat heb ik eergisteren nog van je Oma geleerd
Ah, Kingpin begint, humor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, echte sambal maak je klaar met rode lombok, trassi, wat zout ed oin de oelek.
Groundhog dayquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Bill is toch stukken beter in Groundhog Day.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Groundhog day![]()
Onze gevleugelde uitspraak als we weer op een oefening zijn waar elke dag hetzelfde is...
Dit weekend had ik wel een soort van bloemenshirt aan ja... Pompeblêd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie AchJa wel in dat bloemetjes shirt lopen
Altijd leuk als we zo'n oefening hebben en ik en mijn collega het bed uitkomen: "It's Groundhog day!" Iedereen dom kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]super film.
En idd erg passend tijdens sommige oefeningen.
En als Dr. Peter Venkman was hij ook niet slecht!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Bill is toch stukken beter in Groundhog Day.
Hun auto is trouwens later gewonnen door een Nederlander. En is nog steeds rijdend te zien in de omgeving van Nederhorst den Berg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als Dr. Peter Venkman was hij ook niet slecht!
Nooit geweten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hun auto is trouwens later gewonnen door een Nederlander. En is nog steeds rijdend te zien in de omgeving van Nederhorst den Berg.
Woont-ie in Duitsland dan? Dan snap ik best waarom hij het NL leger wil decimeren.quote:
Als ze maar niet zolang blijven als de vorige keer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woont-ie in Duitsland dan? Dan snap ik best waarom hij het NL leger wil decimeren.
Met de zomervakantie zijn het straks niet alleen de auto's met caravan die vanuit Duitsland komen "vakantievieren".....
Ik denk dat hij in uniform gaat. Met de MWO goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef rubje het volgende:
Erg benieuwd of vanavond bij Paul & Witteman kapitein Marco Kroon in burgerkledij aanschuift.[ afbeelding ] aangezien het laat in de avond is.
Met een biertje in de hand! Beter!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef rubje het volgende:
dus zoals op onderstaande foto Cobra4...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft een bredere borstkas nodig, z'n medailles passen er niet op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Clan het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman;
Ben Bot
Oud-minister BZ over de Kunduz-missie en Syrië.
Geert-Jan Knoops
De advocaat gaat in op de zaak Kroon en op zijn boek over Internationaal recht.
Militair Marco Kroon
Eerste grote tv-interview over de vrijspraak van de militair van drugsbezit.
Dan valt 'ie voorover.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.
Dat zou te logische zijn voor onze baasquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Clan het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.
Ik heb op veteranendag mensen gezien die nog breder de onderscheidingen hadden opgemaakt, dat ziet gewoon niet meer uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zou te logische zijn voor onze baas
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft een bredere borstkas nodig, z'n medailles passen er niet op.
quote:Indien een militair bevoegd is meer dan een onderscheiding te dragen, moeten deze - eveneens
op het lint - zijn bevestigd op een decoratiespeld, welke op de uniform wordt aangebracht op de plaats, bedoeld in het eerste lid. De decoratiespeld heeft de lengte, welke voor het aantal te
dragen onderscheidingen is vereist, doch mag niet langer zijn dan de afstand, gelegen tussen
de linkerarmsgatnaad en het midden van de borst.
Ik begrijp je niet helemaal, volgens mij bedoel je vaardigheidsemblemen? want de onderscheidingen zijn voor de missies, en zover ik heb gelezen heeft hij aan bijna elke missie van de afgelopen 15 jaar deelgenomen, dus een grotere verscheidenheid zul je niet aantreffen. Ik zie trouwens ook geen MLV en ZMLV speld op zijn tenue, waar ik wel aanneem dat hij deze bezit, maar goed je mag kiezen of je die erop doet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rubje het volgende:
Kapt Marco Kroon kan toch ook wat medailles niet dragen ( de minst interessante weglaten dus) zodat de rij wat korter is en niet zo ontiegelijk lang?[ afbeelding ]
Ik hoorde ook via via dat zijn uniform voor sommige commandos erg saai is ivg met andere uniformen van actieve commandos in Roosendaal. Eerst begreep ik dat niet, maar men legde het als volg uit.
"ach hij heeft een C-brevet wing en dat koudweer speldje en dat was het dan. Maar zijn MWO maakt natuurlijk een hele boel goed. Moet je voor de gein eens hier op de kazerne zien wat er voor verscheidenheid aan uniformen rondloopt van actieve commandos die allerlei onderscheidingen in de loop der tijd hebben verzamelt."[ afbeelding ]
We kijken!!!quote:
Heb jij Clan dan ook een pm gestuurd dan?quote:
Jupquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij Clan dan ook een pm gestuurd dan?
Er zijn niet meer veel actieve militairen die actief op jacht gaan naar sportspeldjes..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, volgens mij bedoel je vaardigheidsemblemen? want de onderscheidingen zijn voor de missies, en zover ik heb gelezen heeft hij aan bijna elke missie van de afgelopen 15 jaar deelgenomen, dus een grotere verscheidenheid zul je niet aantreffen. Ik zie trouwens ook geen MLV en ZMLV speld op zijn tenue, waar ik wel aanneem dat hij deze bezit, maar goed je mag kiezen of je die erop doet.
Check.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |