Que?quote:
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?quote:
Ze nemen Donald Trump onder vuur.quote:
Ow dat.quote:
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?
Jouw bbq?quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
Zow: http://images2-telegraaf.(...)Drenthe3_840770a.JPG
mijn achtertuin.quote:
hemelsbreed 12 kilometer.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe.. nee wij hebben het klein gehouden
[..]
Hoe ver zit je er van af dan?
Flinke tuin.quote:
quote:
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,
Correct.quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?
Ja.quote:
quote:
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.quote:
Misschien stomme vraag, maar hoezo veiligheid? Het water kan toch gewoon gehaald worden en de brand is volgens mij dan ook niet echt te missenquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |