rtvdrenthequote:
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het telefoontje.
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.quote:
Het is gezegd tijdens een interview op locatie. Uitgezonden op rtvdrenthe.quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.
quote:#Bovensmilde #natuurbrand: 50-100 HA in brand. Is luchtsteun aangevraagd bij Defensie. KLu-OSC nog niet opgeroepen.
Bij Bergen (NH) staan de duinen ook in de fik.quote:En bij de #natuurbrand bij #Bovensmilde is #GRIP2 afgekondigd. Vooralsnog lijkt er geen heli met bambi-bucket onderweg te zijn...@Danny722
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef Schild het volgende:
Het zijn 2 Cougars van Gilze-Rijen geworden die gaan vliegen.. Zouden nu ongeveer vertrokken moeten zijn.
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?quote:Op maandag 25 april 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.
Dat betekend dat ze die dingen binnenkort met een groot kettingslot aan de grond vastzetten en het sleuteltje inslikken.quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
Que?quote:
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?quote:
Ze nemen Donald Trump onder vuur.quote:
Ow dat.quote:
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?
Jouw bbq?quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
Zow: http://images2-telegraaf.(...)Drenthe3_840770a.JPG
mijn achtertuin.quote:
hemelsbreed 12 kilometer.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe.. nee wij hebben het klein gehouden
[..]
Hoe ver zit je er van af dan?
Flinke tuin.quote:
quote:
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Trump wordt compleet afgezeken,
Correct.quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En hij werkt er aan mee puur voor de publiciteit en het geld (wat ie eigenlijk niet nodig heeft, hij heeft al zat)?
Ja.quote:
quote:
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.quote:
Misschien stomme vraag, maar hoezo veiligheid? Het water kan toch gewoon gehaald worden en de brand is volgens mij dan ook niet echt te missenquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Blussen kan niet in het donker vanwege de veiligheid. Cougars zijn nu dus ook gestopt met vliegen.
half 6 ;p. Mijn nachtrust zal wel wat minder worden de komende weken omdat altijd iedereen om 5 uur naar de wc gaatquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een uur of zeven, heel vroeg voor mij. Jij?
Donker vliegen, navigeren, dumpen, laagvliegen... dat schijnt nog al pittig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar hoezo veiligheid? Het water kan toch gewoon gehaald worden en de brand is volgens mij dan ook niet echt te missen. Of zie ik dat verkeerd?
Haaaaaaai!quote:
Jup! Super mooie stad zeg! Ik zou er zo kunnen wonen denk ik.quote:
nikkertje nooit genoegquote:
Ik heb een boekje van m'n oma gehadquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Super mooie stad zeg! Ik zou er zo kunnen wonen denk ik.
Heerlijk weekend gehad.
Nog wat gemist hier? Last dat lichtnicht gebanned is?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Donker vliegen, navigeren, dumpen, laagvliegen... dat schijnt nog al pittig te zijnVooral met luchtstromingen hoogspanningskabels enzo.
Hoezo datquote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb net voor 90 eu aan militairgerelateerde boeken gekocht.. Ik voel me vies..
Welke?quote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb net voor 90 eu aan militairgerelateerde boeken gekocht.. Ik voel me vies..
Nu blijf ik verdomme zitten ook, de afgelopen tijd alleen maar rellen gemist. Eens kijken hoe hard de bokken op de haverkist springen.quote:
Biertje??quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu blijf ik verdomme zitten ook, de afgelopen tijd alleen maar rellen gemist. Eens kijken hoe hard de bokken op de haverkist springen.
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen weekeinde ook nog 1 grote doos met foto-albums van militaire tijd meegenomen van de zolder van ouders, plus 1 echte plunjebaal met hoop kleding waaronder long-johns, een bokketuig, koppel, wapenriem () etc etc
Idem mijn kerstboom uitrusting![]()
Ook het oude model handboek soldaat.
Mores, als we eens afspreken, ik neem die albums mee
Wacht, ik pak ze er ff bij.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.
Daarnaast heb ik nog de originele van mijn vader uit 1937 namelijk 72 a/b/c ( c is Tirailleur )
Ok, ik heb ze voor me:quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Welke handboeken heb jij? Ik heb de oude VS 2-1350 nog van uitgave 1976/1980/1983, daarnaast nog het Handboek voor het kader VS 2-1351 van 1985/1988 ( supplement militair straf en tuchtrecht ) 1991.
Daarnaast heb ik nog de originele van mijn vader uit 1937 namelijk 72 a/b/c ( c is Tirailleur )
Mijn shag is bijna op gvd!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef AchJa het volgende:
Wat een fucking ellende... Ik zie dat er nog maar 40 gram shag in mijn pakje zit...
Gelukkig is de prijs niet omhoog gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
Je kan ook blikken shag kopen, maar de prijs gaat niet omlaag met de hoeveelheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
Cool!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
En die uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven heb
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga tukke, slaapzuh. En niet te felle discussies voeren vannacht
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Clan het volgende:
[..]
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;
Dpl Knr I ...( Clan)...
Regnr 430913410
14e Afd Veld artillerie
St vzg Batterij Pr Frederik
Kamer 54
Van Essen Kazerne
Ede
en natuurlijk VS 6 -40/1 en VS 6 - 40/2 ( artillerie )
en twee exemplaren van PIROC Sectie 3
Nr S3/70/16.441 Kennis voertuig/Onderhoud AMX.
Dat staat hier allemaal op een rijtje in de boekenkast, handboek soldaat uit mijn diensttijd ben ik kwijt, maar goed, veel kennis heb ik opgeslagen in die hersenpan van me.
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.
Ik ga het tzt allemaal eens op een boekenplank op zolder neerzetten, er foto's van maken etc.
Ik had zelfs ooit eens het HBM van mijn vader, maar die ben ik helaas kwijtgeraakt in de loop der tijd..
Mooi!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.
[ afbeelding ]
Werkende mensen, wat heb je er aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |