Mijn shag is bijna op gvd!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef AchJa het volgende:
Wat een fucking ellende... Ik zie dat er nog maar 40 gram shag in mijn pakje zit...
Gelukkig is de prijs niet omhoog gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
Je kan ook blikken shag kopen, maar de prijs gaat niet omlaag met de hoeveelheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, tegenwoordig zit er nog maar 40 gram in... (in een vol pakje ja!)
Cool!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
In die van voor 1991 staan nog al die voertuigen/vliegtuigen van het Warchau Pact in, daarnaast al de ROT van de DDR/Polen/USSR. Ik heb ook nog het VN handboek betreffende Yougoslavië met het cyrillisch alfabet, alle uniformen van het federale leger en al die andere legertjes die er rondliepen alsmede de voertuigen die ze hadden, en een simpel woordenboekje en de geschiedenis van het land.
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze voor me:
VS 2-1350 KL (uitgave 1991), en de VS 2-1352
Die eerste kregen wij in 1992, die andere later pas.
En die uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En het HB Infanterie Luchtmobiel die ik je gegeven heb
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga tukke, slaapzuh. En niet te felle discussies voeren vannacht
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och jeetje, van die VN handboeken heb ik diverse uitvoeriongen idem zoals jij ze beschrijft. Ik zal er morgen wat foto's van maken en naar je toesturen. Ik heb er nl. 3 verschillende.
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Clan het volgende:
[..]
We kregen ook de bijbel mee van de VN, maar die heb ik nooit ingekeken, ik heb ook nog het handboek voor de Chauffer 8e druk VS 2 1360 uit 1962 met voorin geschreven met balpen;
Dpl Knr I ...( Clan)...
Regnr 430913410
14e Afd Veld artillerie
St vzg Batterij Pr Frederik
Kamer 54
Van Essen Kazerne
Ede
en natuurlijk VS 6 -40/1 en VS 6 - 40/2 ( artillerie )
en twee exemplaren van PIROC Sectie 3
Nr S3/70/16.441 Kennis voertuig/Onderhoud AMX.
Dat staat hier allemaal op een rijtje in de boekenkast, handboek soldaat uit mijn diensttijd ben ik kwijt, maar goed, veel kennis heb ik opgeslagen in die hersenpan van me.
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn dingen die je nooit meer weg moet doen.
Ik ga het tzt allemaal eens op een boekenplank op zolder neerzetten, er foto's van maken etc.
Ik had zelfs ooit eens het HBM van mijn vader, maar die ben ik helaas kwijtgeraakt in de loop der tijd..
Mooi!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vond een tijd terug de akte van aanstelling van Defensie, die zat tussen het koopcontract van het huis, want dat is beiden rond dezelfde tijd geweest en ik zal die toen misschien erbij hebben gestoken om niet kwijt te raken; Ik werd toen meteen bevorderd van Kanonnier naar Soldaat Eerste klasse bij de Infanterie, dat ben ik maar een klein jaartje geweest, toen werd ik al Korporaal.
[ afbeelding ]
Werkende mensen, wat heb je er aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |