rtvdrenthequote:
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het telefoontje.
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.quote:
Het is gezegd tijdens een interview op locatie. Uitgezonden op rtvdrenthe.quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog lekker van het zonnetje genieten. Ik zie trouwens niets op rtvdrenthe.nl, zo effe snel.
quote:#Bovensmilde #natuurbrand: 50-100 HA in brand. Is luchtsteun aangevraagd bij Defensie. KLu-OSC nog niet opgeroepen.
Bij Bergen (NH) staan de duinen ook in de fik.quote:En bij de #natuurbrand bij #Bovensmilde is #GRIP2 afgekondigd. Vooralsnog lijkt er geen heli met bambi-bucket onderweg te zijn...@Danny722
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef Schild het volgende:
Het zijn 2 Cougars van Gilze-Rijen geworden die gaan vliegen.. Zouden nu ongeveer vertrokken moeten zijn.
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?quote:Op maandag 25 april 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan nog net voor de sleuteltjes ingeleverd moeten gaan worden.
Dat betekend dat ze die dingen binnenkort met een groot kettingslot aan de grond vastzetten en het sleuteltje inslikken.quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dat betekend..? Dat jij moet overwerken?
Que?quote:
Net ook ff zitte kijken maar snap het idee van het programma niet helemaal gloof ik. Die man werkt mee terwijl hij afgezeikt word?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |