Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft een bredere borstkas nodig, z'n medailles passen er niet op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Clan het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman;
Ben Bot
Oud-minister BZ over de Kunduz-missie en Syrië.
Geert-Jan Knoops
De advocaat gaat in op de zaak Kroon en op zijn boek over Internationaal recht.
Militair Marco Kroon
Eerste grote tv-interview over de vrijspraak van de militair van drugsbezit.
Dan valt 'ie voorover.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.
Dat zou te logische zijn voor onze baasquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Clan het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze die onderscheidingen niet onder elkaar hangen met rijtjes op de breedte van de rechterkant van het colbert.
Ik heb op veteranendag mensen gezien die nog breder de onderscheidingen hadden opgemaakt, dat ziet gewoon niet meer uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zou te logische zijn voor onze baas
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft een bredere borstkas nodig, z'n medailles passen er niet op.
quote:Indien een militair bevoegd is meer dan een onderscheiding te dragen, moeten deze - eveneens
op het lint - zijn bevestigd op een decoratiespeld, welke op de uniform wordt aangebracht op de plaats, bedoeld in het eerste lid. De decoratiespeld heeft de lengte, welke voor het aantal te
dragen onderscheidingen is vereist, doch mag niet langer zijn dan de afstand, gelegen tussen
de linkerarmsgatnaad en het midden van de borst.
Ik begrijp je niet helemaal, volgens mij bedoel je vaardigheidsemblemen? want de onderscheidingen zijn voor de missies, en zover ik heb gelezen heeft hij aan bijna elke missie van de afgelopen 15 jaar deelgenomen, dus een grotere verscheidenheid zul je niet aantreffen. Ik zie trouwens ook geen MLV en ZMLV speld op zijn tenue, waar ik wel aanneem dat hij deze bezit, maar goed je mag kiezen of je die erop doet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rubje het volgende:
Kapt Marco Kroon kan toch ook wat medailles niet dragen ( de minst interessante weglaten dus) zodat de rij wat korter is en niet zo ontiegelijk lang?[ afbeelding ]
Ik hoorde ook via via dat zijn uniform voor sommige commandos erg saai is ivg met andere uniformen van actieve commandos in Roosendaal. Eerst begreep ik dat niet, maar men legde het als volg uit.
"ach hij heeft een C-brevet wing en dat koudweer speldje en dat was het dan. Maar zijn MWO maakt natuurlijk een hele boel goed. Moet je voor de gein eens hier op de kazerne zien wat er voor verscheidenheid aan uniformen rondloopt van actieve commandos die allerlei onderscheidingen in de loop der tijd hebben verzamelt."[ afbeelding ]
We kijken!!!quote:
Heb jij Clan dan ook een pm gestuurd dan?quote:
Jupquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij Clan dan ook een pm gestuurd dan?
Er zijn niet meer veel actieve militairen die actief op jacht gaan naar sportspeldjes..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, volgens mij bedoel je vaardigheidsemblemen? want de onderscheidingen zijn voor de missies, en zover ik heb gelezen heeft hij aan bijna elke missie van de afgelopen 15 jaar deelgenomen, dus een grotere verscheidenheid zul je niet aantreffen. Ik zie trouwens ook geen MLV en ZMLV speld op zijn tenue, waar ik wel aanneem dat hij deze bezit, maar goed je mag kiezen of je die erop doet.
Check.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |