quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij zweet zich al rot bij de gedachte!
Ja... dat heb ik eergisteren nog van je Oma geleerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, echte sambal maak je klaar met rode lombok, trassi, wat zout ed oin de oelek.
We hebben geen oelekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja... dat heb ik eergisteren nog van je Oma geleerd
Ah, Kingpin begint, humor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, echte sambal maak je klaar met rode lombok, trassi, wat zout ed oin de oelek.
Groundhog dayquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Bill is toch stukken beter in Groundhog Day.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Groundhog day![]()
Onze gevleugelde uitspraak als we weer op een oefening zijn waar elke dag hetzelfde is...
Dit weekend had ik wel een soort van bloemenshirt aan ja... Pompeblêd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie AchJa wel in dat bloemetjes shirt lopen
Altijd leuk als we zo'n oefening hebben en ik en mijn collega het bed uitkomen: "It's Groundhog day!" Iedereen dom kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]super film.
En idd erg passend tijdens sommige oefeningen.
En als Dr. Peter Venkman was hij ook niet slecht!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Bill is toch stukken beter in Groundhog Day.
Hun auto is trouwens later gewonnen door een Nederlander. En is nog steeds rijdend te zien in de omgeving van Nederhorst den Berg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als Dr. Peter Venkman was hij ook niet slecht!
Nooit geweten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hun auto is trouwens later gewonnen door een Nederlander. En is nog steeds rijdend te zien in de omgeving van Nederhorst den Berg.
Woont-ie in Duitsland dan? Dan snap ik best waarom hij het NL leger wil decimeren.quote:
Als ze maar niet zolang blijven als de vorige keer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woont-ie in Duitsland dan? Dan snap ik best waarom hij het NL leger wil decimeren.
Met de zomervakantie zijn het straks niet alleen de auto's met caravan die vanuit Duitsland komen "vakantievieren".....
Ik denk dat hij in uniform gaat. Met de MWO goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef rubje het volgende:
Erg benieuwd of vanavond bij Paul & Witteman kapitein Marco Kroon in burgerkledij aanschuift.[ afbeelding ] aangezien het laat in de avond is.
Met een biertje in de hand! Beter!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef rubje het volgende:
dus zoals op onderstaande foto Cobra4...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |