Hij is dus de 'smaakmaker'quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt dat Lightning er z'n zegje over had gedaan..
Als ie dr niet voor geband was kon je het hem vragen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Hij is dus de 'smaakmaker'![]()
maarre ook achter het randje?
Die komt wel weer terugquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ie dr niet voor geband was kon je het hem vragen.
Negative, de Leo is nooit in gebruik geweest in de U.S. Army.quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Ik zat gisteren Buffolo soldiers te kijken en viel me op dat die amerikanen in die Leopard A1A1 reden, ik vraag me af of dat in Duitsland ook het geval was in de jaren tachtig;
Och, in 1944 beschikten de Duitsers al over een Leopard1.quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
Ik zat gisteren Buffolo soldiers te kijken en viel me op dat die amerikanen in die Leopard A1A1 reden, ik vraag me af of dat in Duitsland ook het geval was in de jaren tachtig;
Wat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Je hebt het vast over stuifmeel?quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Gudtmiddag![]()
Dr lopen verdomme nog net geen kamelen over mn auto heenKlote zandstofspul mn auto weer helemaal vies maken na een handwasbeurt gisteren.
quote:Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef Maitje het volgende:
GoeiemiddagHello.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Volgens mij is het echt zand. Heel fijn bruin/gele stof die aanvoeld als zand. Echt elke auto hier ligt er helemaal mee onder. Net zelfs mn ruitewissers maar ff aangezet.quote:
Dan moet je het maar even proeven. Bij mij in de omgeving zitten alle auto's onder het stuifmeel.quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zand. Heel fijn bruin/gele stof die aanvoeld als zand. Echt elke auto hier ligt er helemaal mee onder. Net zelfs mn ruitewissers maar ff aangezet.
He ja, ik heb het even opgezocht en het schijnt inderdaad stuifmeel te zijn. Naja het heeft toch geen zin om weg te halen want morgen ligt het er weer.quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je het maar even proeven. Bij mij in de omgeving zitten alle auto's onder het stuifmeel.
Mijn auto zat onder de sahara-zand. Combinatie van storm en de juiste wind.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Gudtmiddag![]()
Dr lopen verdomme nog net geen kamelen over mn auto heenKlote zandstofspul mn auto weer helemaal vies maken na een handwasbeurt gisteren.
Nou! Wat zei ik je!quote:
Dat dacht ik dus ook ja. Maar t zou idd net zo goed stuifmeel kunnen zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn auto zat onder de sahara-zand. Combinatie van storm en de juiste wind.
Nee dit is weer anders, dat zei ik ook al. Heb het als eens gehad. Maar dat waar ik het laatst over had was uitdroging ofzo, conclusie, ik heb verrotte voetenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee dit is weer anders, dat zei ik ook al. Heb het als eens gehad. Maar dat waar ik het laatst over had was uitdroging ofzo, conclusie, ik heb verrotte voeten![]()
Maar je krijgt je biertje wel hoor
Is er toch nog iemand blijquote:
Had je ook eerder kunnen doen dan had je het af gehad, of je doet het in de zon, of je bewaard het voor vanavond of morgen... keuze is aan jou, dus niet zeuren. Denk in oplossingenquote:Op zondag 24 april 2011 14:21 schreef Braamyo het volgende:
jij zit tenminste nog in de zon, ik ben binnen de laatste handelingen op schoolwerk aan het maken !
Echt hea, word eens gauw sergeant ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 14:23 schreef Maitje het volgende:
Had je ook eerder kunnen doen dan had je het af gehad, of je doet het in de zon, of je bewaard het voor vanavond of morgen... keuze is aan jou, dus niet zeuren. Denk in oplossingen!
quote:Op zondag 24 april 2011 14:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Echt hea, word eens gauw sergeant ofzo
Anyways, bijna klaar, en dan in de tuin chillen
En morgen weer een mooie dag.quote:
Amen! + moeders die kun kinderwagen voor je fiets gooien om daarna pas te kijken of dat wel kanquote:Op zondag 24 april 2011 19:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanmiddag stuk wezen fietsen. Stelletje kut toeristen die denken dat ze koning zijn als ze met een strandbal en opblaasmatras zichzelf voorang geven en 4 breed op een openbaar fietspad blijven lopen. En dan verbaasd omkijken als ik even netjes vraag of ik er langs zou mogen. En dan van die ouders die niet op hun kutkoters letten, ook niet als jij vanuit tegenovergestelde richting met 50 pu van een heuvel naar beneden komt razen, en die kinderen maar lekker slingeren over het pad... En waar ik helemaal een schijthekel aan heb zijn van die colonnes babyboomers in huurskelters. Zo dat was het wel weer voor vandaag.
Bier, iemand?
Binnen is het ook lekker weerquote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, zit lekker binne TopGear te kijken
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bijquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
met een Tripel en straks een whiskey drbij wel
Toch persoonlijke smaak dan hequote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bij
Exact. Dat is het goede levenquote:Op maandag 25 april 2011 01:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zeker.. En dan ab-so-luut niets moeten doen..
Trusten..quote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef EllaN het volgende:
Klinkt goed.
Ik ga maar eens mijn nestje in. Fijne nacht nog Rave!
Merci, and enjoy!quote:Op maandag 25 april 2011 09:35 schreef Braamyo het volgende:
MOguh !
Vrije dag, hier kom ik aan ! Iedereen, geniet ervan !!!
Goeiemorgen Maitje.quote:
Ga dan in de zon zitten. En vergeet je niet in te smeren.quote:Op maandag 25 april 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooi!
Ik vind het in de schaduw nog koud...
Ja.. maar moet eerst nog aankleden enzoquote:Op maandag 25 april 2011 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dan in de zon zitten. En vergeet je niet in te smeren.
Veel tijd zal het niet kosten om je zonaanbiddertenue aan te trekken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. maar moet eerst nog aankleden enzo
Jupp.. done! Zon in!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel tijd zal het niet kosten om je zonaanbiddertenue aan te trekken.
Succes!quote:
Wat heeft ie gedaan dan!?quote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Vandaag lekker in het zonnetje zitten, en mn broertje kijhard uitlachen omdat ie een bon heeft gekregen. Openbare orderverstoring geloof ik XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |