En morgen weer een mooie dag.quote:
Amen! + moeders die kun kinderwagen voor je fiets gooien om daarna pas te kijken of dat wel kanquote:Op zondag 24 april 2011 19:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanmiddag stuk wezen fietsen. Stelletje kut toeristen die denken dat ze koning zijn als ze met een strandbal en opblaasmatras zichzelf voorang geven en 4 breed op een openbaar fietspad blijven lopen. En dan verbaasd omkijken als ik even netjes vraag of ik er langs zou mogen. En dan van die ouders die niet op hun kutkoters letten, ook niet als jij vanuit tegenovergestelde richting met 50 pu van een heuvel naar beneden komt razen, en die kinderen maar lekker slingeren over het pad... En waar ik helemaal een schijthekel aan heb zijn van die colonnes babyboomers in huurskelters. Zo dat was het wel weer voor vandaag.
Bier, iemand?
Binnen is het ook lekker weerquote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, zit lekker binne TopGear te kijken
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bijquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
met een Tripel en straks een whiskey drbij wel
Toch persoonlijke smaak dan hequote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch allemaal met die Whiskey? vies spul dat het is, en je hebt het glas zo leeg, even doortanken is er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |