Komt vast goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Even geduld nog, zullen wel naweeën zijn van een wortelkanaalbehandeling.
Jongere kop vind ik juist niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sexy hoor Koos!
Ik laat altijd stoppelbaardje staan, dat dan weer wel.
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.quote:
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een weekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet van de wereld komen nu zelfs mods niet meer openen als reeks.
Ik heb een alles of niets scheermes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Maar door het sluiten van de reeks is het nu bugged.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een week. Dan liever dit
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Opa, koop een trimmer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Oeh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
Als ik mijn stoppels drie dagen laat staan kan ik zo bij Pirates of the Caribbean. Doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
De baard wordt wat rossigquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh.
Blond is mooi, maar vind stoppels of een baardje bij blonde mensen altijd zo raar staan.
Je bent zelfs zo blond dat je haren in op een zwarte foto nog oplichten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.quote:
Donkerblonde vrouwen die dan van die pikzwarte wenkbrauwen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Tja, ik ben tenminste een echte ariër.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Dit is mooier. en het ontregelt de structuur van de rechtsenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, doe eens aan de reeks toevoegen. Je was eerder, maar VS had het wel goed voor elkaar (als een echte rechtse betaamt)
Zeg Reya, ik kijk nu net even klakkeloos en schaamteloos in je fotoboek, maar hebt bij wellicht seizoenskaarten bij FC Twente?quote:
anarchistquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is mooier. en het ontregelt de structuur van de rechtsen
Bij vrouwen is het weer een ander verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Donkerblonde vrouwen die dan van die pikzwarte wenkbrauwen hebben.
Ik heb me daar nimmer vertoond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg Reya, ik kijk nu net even klakkeloos en schaamteloos in je fotoboek, maar hebt bij wellicht seizoenskaarten bij FC Twente?
Ge komt me bekend voor als iemand die altijd twee stoelen voor me zit.
do tellquote:
Opnieuw klieren in de NWS FB, samen met Morendo. Vorige keer kregen ze nog een kans, nu was het geduld blijkbaar op. Ze bleven iemand die misstanden meldde, een NSB'er noemen.quote:
Nee je postte door in een vol topicquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Friek_ het volgende:
Oh, ik gooide de vorige SC dicht.Had 't helemaal niet door (zat via m'n telefoon).
Dat achterlijke NSB gekloot van Morendo waar hij graag aan mee wou doen. Domme kleuters.quote:
En u bent een Hitler?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar gelly is dan ook een NSB'er slash kutuser.
Roleplayingquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En u bent een Hitler?
Als we toch lekker met termen mogen gooien.
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar gelly is dan ook een NSB'er slash kutuser.
Dan houden we het maar bij kutuser slash verzuurde oldbie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.
En dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan houden we het maar bij kutuser slash verzuurde oldbie.
Weer gelly? Zij naait iedereen hier, wat een kut-userquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.
Moet dat vaker dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Van Fok! mag je maar 1 keer Hoiper pagina zeggen.
Zij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer gelly? Zij naait iedereen hier, wat een kut-user
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.quote:
Als ik jouw posthistory zo bekijk is dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk topic dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...
Ben het met jou eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
Ze?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Het is een man, slimmerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Potjandrie, ge hebt een look-a-like rondlopen in de regio.quote:
Jij naait de hele samenleving.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De jaren 1880-1914.quote:
Prehistoriequote:
De vijftiger jaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaalde periode?
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.quote:
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vijftiger jaren.
Ik leef minstens 30 jaar te laat.
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.
Helaas teloorgegaan.
Dat mijnheer, heet fictie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is die mooie tijd van Swiebertje toch gebleven?
Toen Nederland nog Holland was.
C) Alle bovengenoemde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?
Behalve de opkomst van Elvis, rock en de Koreaanse oorlog en de Koude Oorlog.
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenlevingquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Je komt uit een welgestelde familie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Iedereen lette op je. Je nam je pet nog af voor de baas. De kerk speelde een grote rol in je leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
O nee, ik ben niet van adel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.
Nee hoor. Veel fijner.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenleving
Toen Holland gewoon nog Holland was verdomme!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
De Victoriaanse periode, daar had ik wel van willen proeven.
Working Class Heroquote:
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel fijner.
En toen "God"nog werd genoemd bij een herdenking. Bij Alphen aan de Rijn niet een keer. Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.quote:
Ik zou het graag gewild hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Waarom verheerlijk je de afwezigheid van arbeidsmobiliteit dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het graag gewild hebben.
Dan had ik nu heerlijk vrij in een landhuis gewoond.
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.quote:
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?
Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.
Maar ik genoot gisteren wel intens van The Passion op TV.
Echt prachtig.
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik had niet verwacht dat we eenzelfde interesse hadden op dat gebied.
Hah, ik zou Liverpool nooit romantiseren, zelfs niet in de tegenwoordige tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.
Zal best wel eens schijnheilig zijn, maar zo'n goddeloos land als Nederland vind je elders negerns meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelen
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.
Ik heb honderden boeken uit die tijd gelezen, het is mooi om te zien hoe vrouwen langzaam uit hun corset kwamen
Qua bestaan geloof ik er wel in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internet nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.
Het gelijkheidsbeginsel der jaren '60 brokkelt weer af.
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Dutchnative het volgende:
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.
Mooie tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
quote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internaat nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.
Ach soquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Aristocratie met een vleugje industrialisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Schreef ik nou internaat?quote:
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
De naam gelly vind ik nogal vrouwlijk klinken ja.quote:
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
Toegegeven, carriere maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
Euthanasie is lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Euthanasie, is dat ook slecht?
Over abortus kan ik niet beginnen ivm met mijn oude standpunt, maar toch
Bleh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.
Overzichtelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Aristocratie met een vleugje industrialisme.
Romantisch inderdaad.
Ik had mij bij jou gevoegd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
De muziek was goed, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Overzichtelijk.
En de sixties en seventies? Laten we eerlijk zijn: toen werd de beste muziek ever gemaakt, gewoon omdat het kon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Als ik dat zo lees, ben ik net zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Nee, het zijn de babyboomers. De mensen die eieren voor hun geld kozen en de beste baantjes kozen en elkaar toespeelden, de plucheklevers, zeg maar gewoon de elite en de welgestelden van nu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Wat nou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je toch ook een belachelijk slechte smaak.
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, carrière maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).
De Romeinen neukten ook met iedereen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
CCRquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival luisteren?
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
quote:
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.
Als je in die tijd die jij graag terugwilt geboren zou zijn was jij de 19e eeuwse variant van de New Kids, omdat je je nooit had kunnen opwerken via educatie e.d. en dus opgroeide tussen de arbeiders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ga liever in de sigaarlounge zitten met een drankje en goed gesprek met mensen die er fatsoenlijk uit zien en verstand van zaken hebben.
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
Jammer voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik niks mee te maken.
Nu heeft 99% van de bevolking geen smaak en voel ik er me ook niet thuis, same thing.
Des te beter, had ik ook niet zoveel hoeven investeren in mezelf, ondanks familie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je in die tijd die jij graag terugwilt geboren zou zijn was jij de 19e eeuwse variant van de New Kids, omdat je je nooit had kunnen opwerken via educatie e.d. en dus opgroeide tussen de arbeiders.
Daar hou ik ook erg van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ga liever in de sigaarlounge zitten met een drankje en goed gesprek met mensen die er fatsoenlijk uit zien en verstand van zaken hebben.
Alsof industrialisten van adel waren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.
Ik ben het praktisch overal mee eens, maar hier zit inderdaad wel een vleugje waarheid in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.
Het was mooi geweest, had ik mijn kansen niet hoeven delen met jou in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het praktisch overal mee eens, maar hier zit inderdaad wel een vleugje waarheid in.
Haha, nee, leuke mythe maar daar is geen enkele basis voor te vinden in de werkelijkheid. Lees maar een werk als E.P. Thompson's the creation of the English working class. De liberalen wilden helemaal niet mensen gelijke kansen geven. Dat moesten ze echt zelf afdwingen. De liberalen werkten samen met de staat en de kerk om mensen te moraliseren en te onderdrukken, er zat geen enkel verheffend doel in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kom op, iedereen was 100 jaar geleden onderdanig geweest aan grootgrondbezitters en aristrocraten. Maar door de opkomst van liberalisme heeft iedereen in het begin van zijn of haar leven min of meer gelijke kansen.
Hoe voelt het eigenlijk om te worden geaccepteerd in je eigen tijd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter, had ik ook niet zoveel hoeven investeren in mezelf, ondanks familie.
Kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk om te worden geaccepteerd in je eigen tijd?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef Reya het volgende:
Het zal vast lastig zijn geweest gemakkelijk raki in te kopen; dat lijkt me een bijzonder betreurenswaardige bijkomstigheid van de periode.
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was mooi geweest, had ik mijn kansen niet hoeven delen met jou in ieder geval.
Je had ook in de Victoriaanse tijd vrijwel geen kans om je op te werken hoor. Je afkomst bepaalde alles. Of denk je nou echt dat je als fabrieksarbeider wel even leidinggevende kon worden en je verdiende geld kon gaan investeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof industrialisten van adel waren.
Ik heb het over het Victoriaanse tijdperk en later, niet jouw tijdperk van voor 1800.
Zegt iemand die tegen een sociaal vangnet is maar er zelf van profiteert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.
Och, ik heb het niet eens over m'n baan, maar dat dringt nog steeds niet tot je door.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.
Juist, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je had ook in de Victoriaanse tijd vrijwel geen kans om je op te werken hoor. Je afkomst bepaalde alles. Of denk je nou echt dat je als fabrieksarbeider wel even leidinggevende kon worden en je verdiende geld kon gaan investeren?
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben voor een sociaal vangnet voor iedereen, zelfs voor Voorschrift en PHP.
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer welquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zegt iemand die tegen een sociaal vangnet is maar er zelf van profiteert.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.
Trouwens, ook zonder vavo zou ik me prima kunne bedruipen, daar niet van/
Nee, ik toon enkel de hypocrisie in jouw posts aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer wel
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.quote:
Is er zoiets als een SC elite dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer wel
Whahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.
Natuurlijk, er lopen zat mensen rond met een betrekkelijk laag inkomen. Sterker, ik geloof dat het gemiddelde inkomen in Nederland iets onder modaal ligt.quote:Trouwens, ook zonder vavo zou ik me prima kunne bedruipen, daar niet van/
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik toon enkel de hypocrisie in jouw posts aan.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je dan een hogere opleiding zou genieten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.
So much voor "privaat onderwijs".quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.
Dus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
WhahaTenzij de maatschappij als geheel in elkaar flikkert, zie ik dat niet snel gebeuren.
[..]
Natuurlijk, er lopen zat mensen rond met een betrekkelijk laag inkomen. Sterker, ik geloof dat het gemiddelde inkomen in Nederland iets onder modaal ligt.
Vooruit, je wordt manager van twee magazijnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.
Dus dan moet het inderdaad niet moeilijk zijn om je hoofd boven water te houden.quote:
Tis deels private, groot deel moet toch van de student zelf komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So much voor "privaat onderwijs".
Dat heb ik dan even gemist tussen alle 'als de overheid mij in de watten legt' posts.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.
1000 euro per jaar een groot deel noemen zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis deels private, groot deel moet toch van de student zelf komenAlleen sommige gemeentes bieden je het aan, kijk dat is dan geluk hebben.
Klopt, en wat anders? Ik ken genoeg underclass baantjes die beter betalen dat journalist zijn. 60 70 uur op een veetransport wagen zitten, goed 3000 netto als ik het juist heb. Maar dat je moet je maar net willenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus dan moet het inderdaad niet moeilijk zijn om je hoofd boven water te houden.
Fix de TT ook als je wilt.quote:
Stelletje maffe rechtse figuren. Kunnen jullie echt niet zonder die structuren en regelmaatquote:
Nee, eigenlijk 6000 duizend, alleen leuke gemeente met een PvdA erinquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1000 euro per jaar een groot deel noemen zegt al genoeg.
Enfin, ik ga weer verder met je onderwijs financieren, tabee.
Ik hoop over een jaar of tien eerlijk gezegd wel wat meer te verdienen dan 3000 euro netto, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en wat anders? Ik ken genoeg underclass baantjes die beter betalen dat journalist zijn. 60 70 uur op een veetransport wagen zitten, goed 3000 netto als ik het juist heb. Maar dat je moet je maar net willen
Definieer SC elitequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fix de TT ook als je wilt.
Ge bent een held, van zowel de SC elite als de rest.
Kan, ik weet alleen dat jij 3000 netto niet zult halen op deze leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop over een jaar of tien eerlijk gezegd wel wat meer te verdienen dan 3000 euro netto, om eerlijk te zijn.
Jezus, dat was toch meer een woordspeling of niet dan.quote:
Ik weet nooit goed hoe ik jouw posts moet interpreteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus, dat was toch meer een woordspeling of niet dan.
Sjors, M, sidekick, Reya, heer Sportsokken en nog een paar.quote:
That makes two of us.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, ik weet alleen dat jij 3000 netto niet zult halen op deze leeftijd.
quote:
Trouwens, zoeken ze bij de stentor nog vakantie-krachten? Ik heb zo'n stentor kantoor bij mij in de straatquote:
Overdekt of..quote:
Heette die toevallig Baars van achteren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:00 schreef du_ke het volgende:
Ik was van de week nog in gesprek met zo'n morsige fotograaf van je krant.
Overdekt, het buitenbad is nog niet open geloof ikquote:
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens, zoeken ze bij de stentor nog vakantie-krachten? Ik heb zo'n stentor kantoor bij mij in de straat
Wat dokt dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neeMaar we zijn nog wel op zoek naar bezorgers.
Ik heb wel eens mijn maatschappelijke stage gevolgd bij de lokale radio-omroepquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neeMaar we zijn nog wel op zoek naar bezorgers.
Niet eens zo heel slecht, volgens mij. Je moet wel elke ochtend vroeg uit de veren.quote:
Ik vind het wel zo'n goede vrijdag dat ik zometeen met een boekje op het terras ga zitten. Zoals Jezus het wilde.quote:
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht, volgens mij. Je moet wel elke ochtend vroeg uit de veren.
Enkele jaren geleden verdiende een folderwijk nog +- 10 Euro per keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?
Zal in de toekomst alleen maar toenemen met die dode-bomen-nieuws-industrie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee volgens mij iets Van Frens Jansen oid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heette die toevallig Baars van achteren?
Klinkt goed, ik hou het bij een sapje en de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo'n goede vrijdag dat ik zometeen met een boekje op het terras ga zitten. Zoals Jezus het wilde.
Ach, het zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal in de toekomst alleen maar toenemen met die dode-bomen-nieuws-industrie.
Denk het ook wel. Ook nog best veel jongeren zijn aardig gehecht aan de krant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel meevallen.
Het schrijvende deel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef Dutchnative het volgende:
Koos, waar in het journalistieke proces zit jij?
Gold day in hell dat ik daar m'n bed voor uitga.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden verdiende een folderwijk nog +- 10 Euro per keer.
Dus het echte nieuws volg je niet zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel meevallen.
Je hoeft dus niet achter het nieuws aan te rennen.quote:
Maar jij onderzoekt toch ook?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet achter het nieuws aan te rennen.
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.quote:
Waar zit je in dan? Volgens mij werkt Koos wel 0,8 ft hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.
Ik ben eigen ondernemer met personeel die het meeste werk doet. Zelfs ik heb minder vrije tijd.
Wij praten elkaar graag moed in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus het echte nieuws volg je niet zo.
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.
Ik ben eigen ondernemer met personeel die het meeste werk doet. Zelfs ik heb minder vrije tijd.
Heeft hij gelijk of ongelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.
Doe jij veel dutjes op een dag ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.
Neequote:
Het komt meer dan eens voor dat ik 's avonds aan de bak moet. Dan moet ik bijvoorbeeld naar een raadsvergadering. Om mijn avonduren te compenseren, ga ik 's middags wat eerder naar huis om vervolgens 's avonds weer op pad te gaan.quote:
Dat van Koos klopt wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook vaak verbaast hoe vaak en veel KoosVogels en Voorschrift hier posten, gezien het gegeven dat ze allebei een baan hebben.
Nee dat denk ik niet. Kennelijk hebben ze gewoon niet zo'n drukke baan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van Koos klopt wel hoorMaar dat van Voorschrift is inderdaad twijfelachtig, volgens mij zit ie momenteel gewoon werkloos thuis.
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook vaak verbaast hoe vaak en veel KoosVogels en Voorschrift hier posten, gezien het gegeven dat ze allebei een baan hebben.
Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je baas met enige regelmaat binnenkomt en jou slapend aantreft om vervolgends even hard op tafel te slaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het komt meer dan eens voor dat ik 's avonds aan de bak moet. Dan moet ik bijvoorbeeld naar een raadsvergadering. Om mijn avonduren te compenseren, ga ik 's middags wat eerder naar huis om vervolgens 's avonds weer op pad te gaan.
Dat ook. Maar VS moet je sowieso met een korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Kennelijk hebben ze gewoon niet zo'n drukke baan.
Maar ik krijg de indruk dat jij hier vrijwel constant zit, dus kennelijk heb je veel vrije tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.
Ach, voor hetzelfde geld zit je vierkant uit je broek te kletsen. Weten wij veel. Nietwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.
Als ik op kantoor zit, dan staat FOK! idd aan en post ik zo nu en dan wat. Ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik krijg de indruk dat jij hier vrijwel constant zit, dus kennelijk heb je veel vrije tijd.
Volgens mij zit hij ook op zo'n hoekje zodat niemand onverwacht achter z'n bureau kan staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Picchia het volgende:
Of dan zit Koos constant heel snel te tikken, waardoor het hele kantoor denkt dat hij super druk bezig is, behalve de ICT afdeling dan.
Geen ophef, ik vroeg me gewoon af hoe het mogelijk is dat werkende mensen zoveel tijd voor Fok hebbben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik op kantoor zit, dan staat FOK! idd aan en post ik zo nu en dan wat. Ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld zit je vierkant uit je broek te kletsen. Weten wij veel. Nietwaar?
Kan me voorstellen dat het imago van een "journalist" je een denkbeeldige streepje voor geeft.
Het kan me ook niet zoveel schelen. Voor mij zit jouw verhaal in dezelfde categorie als al die Fokkers met enorme penissen en 4000+ sekspartijen op hun lijstje.
Je hebt in ieder geval de schijn tegen.
Ik sta gelukkig ditkeer niet in het middelpunt en zit derhalve met een beker popcorn achter m'n pc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef du_ke het volgende:
Moet dat domme gekat op elkaar elke keer?
Zeg maar rustig: constant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik op kantoor zit, dan staat FOK! idd aan en post ik zo nu en dan wat.
Je geloofwaardigheid als "journalist" gaat naar de knoppen.quote:Ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo.
Die hebben inderdaad meer tijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben trouwens de nieuwe topman van KPN.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Geloof me, Koos werkt echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg maar rustig: constant.
Dat geeft het beeld dat je constant op Fok loopt de F5'en.
Werkende mensen kunnen dat soms, niet alle dagen zoals jij doet. Tenminste, hij is in loondienst laten we maar zeggen, als hij ook daadwerkelijk wat doet is een 2e.
[..]
Je geloofwaardigheid als "journalist" gaat naar de knoppen.
En eerlijk gezegd, een journalist met jouw dagindeling kan naar mijn idee geen goed artikel van komen. Erbij meegenomen je enorm felle aversie tegen rechts wat je hier vertoont op Fok.
Ja, dan geloof je me toch nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld zit je vierkant uit je broek te kletsen. Weten wij veel. Nietwaar?
Kan me voorstellen dat het imago van een "journalist" je een denkbeeldige streepje voor geeft.
Het kan me ook niet zoveel schelen. Voor mij zit jouw verhaal in dezelfde categorie als al die Fokkers met enorme penissen en 4000+ sekspartijen op hun lijstje.
Je hebt in ieder geval de schijn tegen.
Bij Dr Phil kwam eerst een man, een pathologische leugenaar, die zijn hele CV bij elkaar had gelogen. En een aantal keer daardoor directeur was geworden bij top organisaties, zoals het Rode Kruis e.d. Vertelde hij aan Dr Phil dat hij niet snapte dat hij was ontslagen, want iedereen vertelde hem dat hij zijn werk prima deed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien moet Koos zijn baas beoordelen of hij goed zijn best doet, en niet jij? Ik kan ook de hele dag op Fok zitten op mijn werk, maar ze zijn uiterst tevreden over me, dus dan maakt het niks uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Werkende mensen kunnen dat soms, niet alle dagen zoals jij doet.
[..]
En eerlijk gezegd, een journalist met jouw dagindeling kan naar mijn idee geen goed artikel van komen. Erbij meegenomen je enorm felle aversie tegen rechts wat je hier vertoont op Fok.
Dan gaan we de krant- en het bedrijfsmodel van De Stentor maar enorm in twijfel brengenquote:
Bedankt voor dit korte doch nuttige beoordelingsgesprek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Je woont wel lekker hoog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens voorschrift werkt wel degelijk, ik kan jullie vertellen dat hij druk aan het wieden is, en ja dat kan ik zien vanaf verdieping 29.
Welk beeld heb jij dan van journalisten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wel in een penthouse.quote:
Aangezien in Nederland niet zoveel schokkends gebeurd zijn de journalisten hongerig naar nieuws. Die zitten de hele dag te bellen, scanners af te luisteren, headset op hun kop om niks te missen, radio aan, contacten te onderhouden met informanten, rijden het land rond, bivakkeren in Den Haag... dat soort dingen. Ze hebben haast geen tijd om artikelen in elkaar te trommelen en lopen constant tegen de deadline.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Welk beeld heb jij dan van journalisten?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aangezien in Nederland niet zoveel schokkends gebeurd zijn de journalisten hongerig naar nieuws. Die zitten de hele dag te bellen, scanners af te luisteren, headset op hun kop om niks te missen, radio aan, contacten te onderhouden met informanten, rijden het land rond, bivakkeren in Den Haag... dat soort dingen. Ze hebben haast geen tijd om artikelen in elkaar te trommelen en lopen constant tegen de deadline.
Kortom, een fatsoenlijke journalist zou Fok helemaal niet kennen door tijdgebrek.
Misschien moet je het eens opzoeken in z'n posthistory.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me meer af wat duke doet, die knul is 29 en studeerd nog?
Kijk maar uit dat ik jou niet opzoek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens opzoeken in z'n posthistory.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me meer af wat duke doet, die knul is 29 en studeerd nog?
De larcom was het toch ?quote:
Jij hebt er verstand van, dat zie je direct. Vanwaar trouwens jouw obsessie voor mijn bezigheden in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aangezien in Nederland niet zoveel schokkends gebeurd zijn de journalisten hongerig naar nieuws. Die zitten de hele dag te bellen, scanners af te luisteren, headset op hun kop om niks te missen, radio aan, contacten te onderhouden met informanten, rijden het land rond, bivakkeren in Den Haag... dat soort dingen. Ze hebben haast geen tijd om artikelen in elkaar te trommelen en lopen constant tegen de deadline.
Kortom, een fatsoenlijke journalist zou Fok helemaal niet kennen door tijdgebrek.
Lukt je zo. Interesseert me ook eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou niet opzoek.
Bijna, ik ga morgen de hele dag VS volgen om erachter te komen wat hij doet, ook ga ik zijn salaris-stroken na om te zien als hij echt zoveel verdient. Overmorgen ga ik bij Remlof onder het bed liggen om 100 procent duidelijkheid te geven als hij nu alleenstaand of gehuwd is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij werkte toch bij de AIVD? Is je risicoprofiel al bijna af?
Me 2.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lukt je zo. Interesseert me ook eigenlijk niet.
Een fatsoenlijke ondernemer heeft ook geen tijd om overdag op fok te zitten, maar hey! Jij bent hier ook behoorlijk vaak!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Danny.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke ondernemer heeft ook geen tijd om overdag op fok te zitten, maar hey! Jij bent hier ook behoorlijk vaak!
¤ 10,- per uur wel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gold day in hell dat ik daar m'n bed voor uitga.
Vond het ook al zo poëtisch klinken.quote:
Voor uitkeringen hoef je toch sowieso niet je nest uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef du_ke het volgende:
De tijd dat ik voor 10 euro per uur mijn nest uit kwam is gelukkig al weer even geleden
Dat is nog minder dan 10 euro per uurquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor uitkeringen hoef je toch sowieso niet je nest uit?
1600¤, 4 weken, 40uur/week, kom je precies op 10¤/uur uitquote:
du_ke kent zijn eigen uitkering nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
1600¤, 4 weken, 40uur/week, kom je precies op 10¤/uur uit
De tijd dat ik mijn loon per uur belangrijk vond gelukkig ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef du_ke het volgende:
De tijd dat ik voor 10 euro per uur mijn nest uit kwam is gelukkig al weer even geleden
Dat verdien ik al als ik een scheutje melk in mijn koffie doe.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef Friek_ het volgende:
Komende Koninginnedag werk ik voor 18 euro per uur. 150%
Mwah, ik vind het vrij verwend als je als 19-jarige durft te beweren dat je voor een loon van ¤ 2.049,- je bed niet uitkomt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef du_ke het volgende:
Bruto / netto?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef Friek_ het volgende:
Komende Koninginnedag werk ik voor 18 euro per uur. 150%
Nee, ik ga niet om 7 uur mijn nest uit om voor 2 uurtjes 10 euro te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het vrij verwend als je als 19-jarige durft te beweren dat je voor een loon van ¤ 2.049,- je bed niet uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |