Moet dat vaker dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Van Fok! mag je maar 1 keer Hoiper pagina zeggen.
Zij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer gelly? Zij naait iedereen hier, wat een kut-user
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.quote:
Als ik jouw posthistory zo bekijk is dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk topic dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...
Ben het met jou eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
Ze?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Het is een man, slimmerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Potjandrie, ge hebt een look-a-like rondlopen in de regio.quote:
Jij naait de hele samenleving.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De jaren 1880-1914.quote:
Prehistoriequote:
De vijftiger jaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaalde periode?
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.quote:
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vijftiger jaren.
Ik leef minstens 30 jaar te laat.
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.
Helaas teloorgegaan.
Dat mijnheer, heet fictie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is die mooie tijd van Swiebertje toch gebleven?
Toen Nederland nog Holland was.
C) Alle bovengenoemde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?
Behalve de opkomst van Elvis, rock en de Koreaanse oorlog en de Koude Oorlog.
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenlevingquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Je komt uit een welgestelde familie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Iedereen lette op je. Je nam je pet nog af voor de baas. De kerk speelde een grote rol in je leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
O nee, ik ben niet van adel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.
Nee hoor. Veel fijner.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenleving
Toen Holland gewoon nog Holland was verdomme!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
De Victoriaanse periode, daar had ik wel van willen proeven.
Working Class Heroquote:
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel fijner.
En toen "God"nog werd genoemd bij een herdenking. Bij Alphen aan de Rijn niet een keer. Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.quote:
Ik zou het graag gewild hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Waarom verheerlijk je de afwezigheid van arbeidsmobiliteit dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het graag gewild hebben.
Dan had ik nu heerlijk vrij in een landhuis gewoond.
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.quote:
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |