Komt vast goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Even geduld nog, zullen wel naweeën zijn van een wortelkanaalbehandeling.
Jongere kop vind ik juist niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sexy hoor Koos!
Ik laat altijd stoppelbaardje staan, dat dan weer wel.
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.quote:
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een weekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet van de wereld komen nu zelfs mods niet meer openen als reeks.
Ik heb een alles of niets scheermes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Maar door het sluiten van de reeks is het nu bugged.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een week. Dan liever dit
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Opa, koop een trimmer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Oeh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
Als ik mijn stoppels drie dagen laat staan kan ik zo bij Pirates of the Caribbean. Doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
De baard wordt wat rossigquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh.
Blond is mooi, maar vind stoppels of een baardje bij blonde mensen altijd zo raar staan.
Je bent zelfs zo blond dat je haren in op een zwarte foto nog oplichten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.quote:
Donkerblonde vrouwen die dan van die pikzwarte wenkbrauwen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Tja, ik ben tenminste een echte ariër.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Dit is mooier. en het ontregelt de structuur van de rechtsenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, doe eens aan de reeks toevoegen. Je was eerder, maar VS had het wel goed voor elkaar (als een echte rechtse betaamt)
Zeg Reya, ik kijk nu net even klakkeloos en schaamteloos in je fotoboek, maar hebt bij wellicht seizoenskaarten bij FC Twente?quote:
anarchistquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is mooier. en het ontregelt de structuur van de rechtsen
Bij vrouwen is het weer een ander verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Donkerblonde vrouwen die dan van die pikzwarte wenkbrauwen hebben.
Ik heb me daar nimmer vertoond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg Reya, ik kijk nu net even klakkeloos en schaamteloos in je fotoboek, maar hebt bij wellicht seizoenskaarten bij FC Twente?
Ge komt me bekend voor als iemand die altijd twee stoelen voor me zit.
do tellquote:
Opnieuw klieren in de NWS FB, samen met Morendo. Vorige keer kregen ze nog een kans, nu was het geduld blijkbaar op. Ze bleven iemand die misstanden meldde, een NSB'er noemen.quote:
Nee je postte door in een vol topicquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Friek_ het volgende:
Oh, ik gooide de vorige SC dicht.Had 't helemaal niet door (zat via m'n telefoon).
Dat achterlijke NSB gekloot van Morendo waar hij graag aan mee wou doen. Domme kleuters.quote:
En u bent een Hitler?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar gelly is dan ook een NSB'er slash kutuser.
Roleplayingquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En u bent een Hitler?
Als we toch lekker met termen mogen gooien.
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar gelly is dan ook een NSB'er slash kutuser.
Dan houden we het maar bij kutuser slash verzuurde oldbie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.
En dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan houden we het maar bij kutuser slash verzuurde oldbie.
Weer gelly? Zij naait iedereen hier, wat een kut-userquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor je maar je medeusers voor NSB'er uitmaken doen we gewoon niet.
Moet dat vaker dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Van Fok! mag je maar 1 keer Hoiper pagina zeggen.
Zij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer gelly? Zij naait iedereen hier, wat een kut-user
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.quote:
Als ik jouw posthistory zo bekijk is dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk topic dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dit geval waren Morendo en Eriksd overduidelijk de kutusers. Ze hadden geluk dat ik vorig weekend weg was anders hadden ze er een stuk eerder afgelegen...
Ben het met jou eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
Als mensen gewoon niet zitten te kutten is er niks aan de hand. En dat gezeik van Eriksd en Morendo was ook wel belachelijk.
Sowieso mag je echt heel ver gaan op Fok, dus je moet echt je best doen om een ban te krijgen.
Ze?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Het is een man, slimmerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ze heeft meerdere users monddood weten te maken dmv het dreigen met de website meldpuntdiscriminatie ofzo.
Potjandrie, ge hebt een look-a-like rondlopen in de regio.quote:
Jij naait de hele samenleving.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De jaren 1880-1914.quote:
Prehistoriequote:
De vijftiger jaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaalde periode?
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.quote:
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vijftiger jaren.
Ik leef minstens 30 jaar te laat.
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De tijd van de industrialisten, aristocratie en hoogtepunt van Europees imperialisme.
Helaas teloorgegaan.
Dat mijnheer, heet fictie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is die mooie tijd van Swiebertje toch gebleven?
Toen Nederland nog Holland was.
C) Alle bovengenoemde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jij nou extreem commercieel, of gewoon een inhumane aristocraat?
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat was er in godsnaam boeiend aan die tijdsperiode?
Behalve de opkomst van Elvis, rock en de Koreaanse oorlog en de Koude Oorlog.
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenlevingquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Je komt uit een welgestelde familie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde waarin we nu leven.
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Iedereen lette op je. Je nam je pet nog af voor de baas. De kerk speelde een grote rol in je leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
O nee, ik ben niet van adel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zegt iemand die bekend aristocraat te zijn.
Nee hoor. Veel fijner.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blergh dom hokjesdenken in een bekrompen samenleving
Toen Holland gewoon nog Holland was verdomme!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
De Victoriaanse periode, daar had ik wel van willen proeven.
Working Class Heroquote:
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel fijner.
En toen "God"nog werd genoemd bij een herdenking. Bij Alphen aan de Rijn niet een keer. Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo ontgoddelijkt zijn wij hier. Dan wordt ik nog jaloers op de VS
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.quote:
Ik zou het graag gewild hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt uit een welgestelde familie?
Waarom verheerlijk je de afwezigheid van arbeidsmobiliteit dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het graag gewild hebben.
Dan had ik nu heerlijk vrij in een landhuis gewoond.
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.quote:
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is iedereen tegenwoordig, dat zeg ik, dat ging verloren na WOI.
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ga je ook naar de EO-Jongerendag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |