Toegegeven, carriere maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
Euthanasie is lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Euthanasie, is dat ook slecht?
Over abortus kan ik niet beginnen ivm met mijn oude standpunt, maar toch
Bleh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Bah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.
Overzichtelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Aristocratie met een vleugje industrialisme.
Romantisch inderdaad.
Ik had mij bij jou gevoegd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
De muziek was goed, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Overzichtelijk.
En de sixties en seventies? Laten we eerlijk zijn: toen werd de beste muziek ever gemaakt, gewoon omdat het kon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Als ik dat zo lees, ben ik net zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Nee, het zijn de babyboomers. De mensen die eieren voor hun geld kozen en de beste baantjes kozen en elkaar toespeelden, de plucheklevers, zeg maar gewoon de elite en de welgestelden van nu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Wat nou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je toch ook een belachelijk slechte smaak.
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, carrière maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).
De Romeinen neukten ook met iedereen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
CCRquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival luisteren?
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
quote:
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.
Als je in die tijd die jij graag terugwilt geboren zou zijn was jij de 19e eeuwse variant van de New Kids, omdat je je nooit had kunnen opwerken via educatie e.d. en dus opgroeide tussen de arbeiders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ga liever in de sigaarlounge zitten met een drankje en goed gesprek met mensen die er fatsoenlijk uit zien en verstand van zaken hebben.
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
Jammer voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik niks mee te maken.
Nu heeft 99% van de bevolking geen smaak en voel ik er me ook niet thuis, same thing.
Des te beter, had ik ook niet zoveel hoeven investeren in mezelf, ondanks familie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |