Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.
Maar ik genoot gisteren wel intens van The Passion op TV.
Echt prachtig.
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik had niet verwacht dat we eenzelfde interesse hadden op dat gebied.
Hah, ik zou Liverpool nooit romantiseren, zelfs niet in de tegenwoordige tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.
Zal best wel eens schijnheilig zijn, maar zo'n goddeloos land als Nederland vind je elders negerns meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelen
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.
Ik heb honderden boeken uit die tijd gelezen, het is mooi om te zien hoe vrouwen langzaam uit hun corset kwamen
Qua bestaan geloof ik er wel in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internet nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.
Het gelijkheidsbeginsel der jaren '60 brokkelt weer af.
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Dutchnative het volgende:
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.
Mooie tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
quote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internaat nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.
Ach soquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Aristocratie met een vleugje industrialisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Schreef ik nou internaat?quote:
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
De naam gelly vind ik nogal vrouwlijk klinken ja.quote:
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
Toegegeven, carriere maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
Euthanasie is lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Euthanasie, is dat ook slecht?
Over abortus kan ik niet beginnen ivm met mijn oude standpunt, maar toch
Bleh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Bah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |