Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Te massaal, kan ik niet tegen.
Maar ik genoot gisteren wel intens van The Passion op TV.
Echt prachtig.
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik had niet verwacht dat we eenzelfde interesse hadden op dat gebied.
Hah, ik zou Liverpool nooit romantiseren, zelfs niet in de tegenwoordige tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals The Economist een keer schreef, in die periode kon jein de meeste Britse steden niet met jacquet over straat zonder een groot risico op mishandeling. Romantisering van het verleden ligt erg makkelijk op de loer.
Zal best wel eens schijnheilig zijn, maar zo'n goddeloos land als Nederland vind je elders negerns meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, laten we dat schijnheilig religieuze van de VS eens overnemen..
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, elke tijd heb zijn voor- en nadelen
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus. Al was ik in die tijd niet graag arm of ziek geweest.
Ik heb honderden boeken uit die tijd gelezen, het is mooi om te zien hoe vrouwen langzaam uit hun corset kwamen
Qua bestaan geloof ik er wel in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je gelooft ook niet in seks voor het huwelijk?
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internet nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel de tijd der industrialisten weer terugkeert.
Het gelijkheidsbeginsel der jaren '60 brokkelt weer af.
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:24 schreef Dutchnative het volgende:
Betje Wolf en Aagje Deken, de brieven Mejuffrouw Burgerhart.
Mooie tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar gewoon de jaren '60 en '70. Dan was ik gewoon zo'n linkse PSP-hippie geweest.
quote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor rol het Internaat nog gaat spelen in de historie. We onderschatten het op dit moment zwaar.
Ach soquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Aristocratie met een vleugje industrialisme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde eigenljik op de Britse en Amerikaanse boeken, maar zij mogen er ook zijn. Het komt allemaal nog zo geordend over, iedereen had en kende zijn plek en de rol die hij/zij moest spelen.
Schreef ik nou internaat?quote:
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
De naam gelly vind ik nogal vrouwlijk klinken ja.quote:
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij geen kind van die tijd te zijn, ik zou weinig vrienden hebben.
Moet er niet aan denken.
Toegegeven, carriere maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
Euthanasie is lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Euthanasie, is dat ook slecht?
Over abortus kan ik niet beginnen ivm met mijn oude standpunt, maar toch
Bleh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zuilen. Overzicht. Geen overhaaste, SBS-samenleving, doorgekapitaliseerde slavendrijverij waarin we nu leven.
Bah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De sixties. Ongelimiteerd drugs gebruiken en maf doen. Oh, wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.
Overzichtelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Aristocratie met een vleugje industrialisme.
Romantisch inderdaad.
Ik had mij bij jou gevoegd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik echt een heleboel. Ik zou de hele dag een beetje blowen en in het park hangen.
De muziek was goed, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Overzichtelijk.
En de sixties en seventies? Laten we eerlijk zijn: toen werd de beste muziek ever gemaakt, gewoon omdat het kon.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Als ik dat zo lees, ben ik net zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Nee, het zijn de babyboomers. De mensen die eieren voor hun geld kozen en de beste baantjes kozen en elkaar toespeelden, de plucheklevers, zeg maar gewoon de elite en de welgestelden van nu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De muziek was goed, voor de rest niks.
En hun nalatenschap zijn nu de anti-globalisten, anti-nucleair, anti-oorlog, pro-kraak en ga zo maar door, beetje tuig is het. Moet er niet aan denken dat iedereen zo was, bah.
Wat nou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je toch ook een belachelijk slechte smaak.
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil de Victoriaanse tijd weer terug, of anders maar de jaren '20 en '30. Mannen in pak, vrouwen in jurken, rolverdeling, klasseverdeling, allemaal keurig en in 't gelid.
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, carrière maken zou wat makkelijk geweest zijn gezien het feit dat de meeste mensen geen reet wouden doen, laat staan "onethische" dingen (wat toch bijna alles was toen).
De Romeinen neukten ook met iedereen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
CCRquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival luisteren?
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift, Voorschrift toch, wat ben je toch een conservatief mannetje.![]()
Wil je niet een beetje neuken met iedereen, drugs gebruiken, in het park hangen en een beetje Creedence Clearwater Revival luisteren?
quote:
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
In die tijd was ook jij een pauper, dat snap je wel hè.
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou.
Brandy and cigar sir?
Nu is 't McDonalds en coke, terwijl je je vergaapt aan New Kids die scheldend over straat lopen.
Heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brandy and cigar voor de welgestelden, terwijl de 99 procent van de bevolking het gewoon zwaar kut had. En geen rechten bezat, niet te vergeten.
Als je in die tijd die jij graag terugwilt geboren zou zijn was jij de 19e eeuwse variant van de New Kids, omdat je je nooit had kunnen opwerken via educatie e.d. en dus opgroeide tussen de arbeiders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ga liever in de sigaarlounge zitten met een drankje en goed gesprek met mensen die er fatsoenlijk uit zien en verstand van zaken hebben.
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
Jammer voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik niks mee te maken.
Nu heeft 99% van de bevolking geen smaak en voel ik er me ook niet thuis, same thing.
Des te beter, had ik ook niet zoveel hoeven investeren in mezelf, ondanks familie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem was dat het nest waarin je werd geboren alles bepalend was. Sociale mobiliteit was een nog onbekend begrip in die tijd.
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dat is je goedrecht.
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je in die tijd die jij graag terugwilt geboren zou zijn was jij de 19e eeuwse variant van de New Kids, omdat je je nooit had kunnen opwerken via educatie e.d. en dus opgroeide tussen de arbeiders.
Daar hou ik ook erg van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ga liever in de sigaarlounge zitten met een drankje en goed gesprek met mensen die er fatsoenlijk uit zien en verstand van zaken hebben.
Alsof industrialisten van adel waren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.
Ik ben het praktisch overal mee eens, maar hier zit inderdaad wel een vleugje waarheid in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Of je moet uit een adelijke familie komen, maar gezien je gedrag en je wanhopige pogingen om maar ontwikkeld over te komen op Fok is dat niet zo. Dus je zou een simpele fabrieksarbeider zijn, die zijn dagen spendeerde met werken en zijn loon uitgeven in de lokale kroeg aan slecht bier.
Het was mooi geweest, had ik mijn kansen niet hoeven delen met jou in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het praktisch overal mee eens, maar hier zit inderdaad wel een vleugje waarheid in.
Haha, nee, leuke mythe maar daar is geen enkele basis voor te vinden in de werkelijkheid. Lees maar een werk als E.P. Thompson's the creation of the English working class. De liberalen wilden helemaal niet mensen gelijke kansen geven. Dat moesten ze echt zelf afdwingen. De liberalen werkten samen met de staat en de kerk om mensen te moraliseren en te onderdrukken, er zat geen enkel verheffend doel in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kom op, iedereen was 100 jaar geleden onderdanig geweest aan grootgrondbezitters en aristrocraten. Maar door de opkomst van liberalisme heeft iedereen in het begin van zijn of haar leven min of meer gelijke kansen.
Hoe voelt het eigenlijk om te worden geaccepteerd in je eigen tijd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter, had ik ook niet zoveel hoeven investeren in mezelf, ondanks familie.
Kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk om te worden geaccepteerd in je eigen tijd?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef Reya het volgende:
Het zal vast lastig zijn geweest gemakkelijk raki in te kopen; dat lijkt me een bijzonder betreurenswaardige bijkomstigheid van de periode.
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was mooi geweest, had ik mijn kansen niet hoeven delen met jou in ieder geval.
Je had ook in de Victoriaanse tijd vrijwel geen kans om je op te werken hoor. Je afkomst bepaalde alles. Of denk je nou echt dat je als fabrieksarbeider wel even leidinggevende kon worden en je verdiende geld kon gaan investeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof industrialisten van adel waren.
Ik heb het over het Victoriaanse tijdperk en later, niet jouw tijdperk van voor 1800.
Zegt iemand die tegen een sociaal vangnet is maar er zelf van profiteert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.
Och, ik heb het niet eens over m'n baan, maar dat dringt nog steeds niet tot je door.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vermoedelijk stonden we dan al op gelijke voet. Al is jouw de uitdrukking ''bescheidenheid siert de mens'' wel vreemd. Zeker, je hebt een goede baan, maar gezien jouw pogingen hier om je hoger voor te doen dan je bent zul je het nooit tot de top schoppen.
Juist, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je had ook in de Victoriaanse tijd vrijwel geen kans om je op te werken hoor. Je afkomst bepaalde alles. Of denk je nou echt dat je als fabrieksarbeider wel even leidinggevende kon worden en je verdiende geld kon gaan investeren?
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben voor een sociaal vangnet voor iedereen, zelfs voor Voorschrift en PHP.
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer welquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zegt iemand die tegen een sociaal vangnet is maar er zelf van profiteert.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.
Trouwens, ook zonder vavo zou ik me prima kunne bedruipen, daar niet van/
Nee, ik toon enkel de hypocrisie in jouw posts aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer wel
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.quote:
Is er zoiets als een SC elite dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je blijft wanhopig bezig om mij zwart te maken in de hoop dat jij bij de SC elite mag horen. Schattig, dat dan weer wel
Whahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, over 20 jaar is't toch allang afgeschaft. Iedereen voor zichzelf.
Natuurlijk, er lopen zat mensen rond met een betrekkelijk laag inkomen. Sterker, ik geloof dat het gemiddelde inkomen in Nederland iets onder modaal ligt.quote:Trouwens, ook zonder vavo zou ik me prima kunne bedruipen, daar niet van/
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik toon enkel de hypocrisie in jouw posts aan.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je dan een hogere opleiding zou genieten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.
So much voor "privaat onderwijs".quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.
Dus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
WhahaTenzij de maatschappij als geheel in elkaar flikkert, zie ik dat niet snel gebeuren.
[..]
Natuurlijk, er lopen zat mensen rond met een betrekkelijk laag inkomen. Sterker, ik geloof dat het gemiddelde inkomen in Nederland iets onder modaal ligt.
Vooruit, je wordt manager van twee magazijnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik iets meer wil bereiken dan manager in een magazijn.
Dus dan moet het inderdaad niet moeilijk zijn om je hoofd boven water te houden.quote:
Tis deels private, groot deel moet toch van de student zelf komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So much voor "privaat onderwijs".
Dat heb ik dan even gemist tussen alle 'als de overheid mij in de watten legt' posts.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vind dat het onderwijs wat ik nu geniet eigenlijk uit eigen zak betaald had moeten worden. Duidelijk? Alleen ik heb de mazzel dat de gemeente dit betaalt.
1000 euro per jaar een groot deel noemen zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis deels private, groot deel moet toch van de student zelf komenAlleen sommige gemeentes bieden je het aan, kijk dat is dan geluk hebben.
Klopt, en wat anders? Ik ken genoeg underclass baantjes die beter betalen dat journalist zijn. 60 70 uur op een veetransport wagen zitten, goed 3000 netto als ik het juist heb. Maar dat je moet je maar net willenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus dan moet het inderdaad niet moeilijk zijn om je hoofd boven water te houden.
Fix de TT ook als je wilt.quote:
Stelletje maffe rechtse figuren. Kunnen jullie echt niet zonder die structuren en regelmaatquote:
Nee, eigenlijk 6000 duizend, alleen leuke gemeente met een PvdA erinquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1000 euro per jaar een groot deel noemen zegt al genoeg.
Enfin, ik ga weer verder met je onderwijs financieren, tabee.
Ik hoop over een jaar of tien eerlijk gezegd wel wat meer te verdienen dan 3000 euro netto, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en wat anders? Ik ken genoeg underclass baantjes die beter betalen dat journalist zijn. 60 70 uur op een veetransport wagen zitten, goed 3000 netto als ik het juist heb. Maar dat je moet je maar net willen
Definieer SC elitequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fix de TT ook als je wilt.
Ge bent een held, van zowel de SC elite als de rest.
Kan, ik weet alleen dat jij 3000 netto niet zult halen op deze leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop over een jaar of tien eerlijk gezegd wel wat meer te verdienen dan 3000 euro netto, om eerlijk te zijn.
Jezus, dat was toch meer een woordspeling of niet dan.quote:
Ik weet nooit goed hoe ik jouw posts moet interpreteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus, dat was toch meer een woordspeling of niet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |