That makes two of us.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, ik weet alleen dat jij 3000 netto niet zult halen op deze leeftijd.
quote:
Trouwens, zoeken ze bij de stentor nog vakantie-krachten? Ik heb zo'n stentor kantoor bij mij in de straatquote:
Overdekt of..quote:
Heette die toevallig Baars van achteren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:00 schreef du_ke het volgende:
Ik was van de week nog in gesprek met zo'n morsige fotograaf van je krant.
Overdekt, het buitenbad is nog niet open geloof ikquote:
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens, zoeken ze bij de stentor nog vakantie-krachten? Ik heb zo'n stentor kantoor bij mij in de straat
Wat dokt dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neeMaar we zijn nog wel op zoek naar bezorgers.
Ik heb wel eens mijn maatschappelijke stage gevolgd bij de lokale radio-omroepquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben het in vakantie-tijd juist rustiger, dus neeMaar we zijn nog wel op zoek naar bezorgers.
Niet eens zo heel slecht, volgens mij. Je moet wel elke ochtend vroeg uit de veren.quote:
Ik vind het wel zo'n goede vrijdag dat ik zometeen met een boekje op het terras ga zitten. Zoals Jezus het wilde.quote:
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht, volgens mij. Je moet wel elke ochtend vroeg uit de veren.
Enkele jaren geleden verdiende een folderwijk nog +- 10 Euro per keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan op internet geen euro tekens vinden, heb jij misschien enig idee?
Zal in de toekomst alleen maar toenemen met die dode-bomen-nieuws-industrie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee volgens mij iets Van Frens Jansen oid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heette die toevallig Baars van achteren?
Klinkt goed, ik hou het bij een sapje en de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo'n goede vrijdag dat ik zometeen met een boekje op het terras ga zitten. Zoals Jezus het wilde.
Ach, het zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal in de toekomst alleen maar toenemen met die dode-bomen-nieuws-industrie.
Denk het ook wel. Ook nog best veel jongeren zijn aardig gehecht aan de krant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |