Het schrijvende deel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef Dutchnative het volgende:
Koos, waar in het journalistieke proces zit jij?
Gold day in hell dat ik daar m'n bed voor uitga.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden verdiende een folderwijk nog +- 10 Euro per keer.
Dus het echte nieuws volg je niet zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel meevallen.
Je hoeft dus niet achter het nieuws aan te rennen.quote:
Maar jij onderzoekt toch ook?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet achter het nieuws aan te rennen.
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.quote:
Waar zit je in dan? Volgens mij werkt Koos wel 0,8 ft hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.
Ik ben eigen ondernemer met personeel die het meeste werk doet. Zelfs ik heb minder vrije tijd.
Wij praten elkaar graag moed in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus het echte nieuws volg je niet zo.
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Denk dat koos een free-lance columnistje is. Gezien hij vaak op de bank een dutje doet of film kijkt, en 24/7 op Fok rond hangt.
Ik ben eigen ondernemer met personeel die het meeste werk doet. Zelfs ik heb minder vrije tijd.
Heeft hij gelijk of ongelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.
Doe jij veel dutjes op een dag ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel knap dat jij een oordeel kunt vormen over mijn bezigheden.
Neequote:
Het komt meer dan eens voor dat ik 's avonds aan de bak moet. Dan moet ik bijvoorbeeld naar een raadsvergadering. Om mijn avonduren te compenseren, ga ik 's middags wat eerder naar huis om vervolgens 's avonds weer op pad te gaan.quote:
Dat van Koos klopt wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook vaak verbaast hoe vaak en veel KoosVogels en Voorschrift hier posten, gezien het gegeven dat ze allebei een baan hebben.
Nee dat denk ik niet. Kennelijk hebben ze gewoon niet zo'n drukke baan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van Koos klopt wel hoorMaar dat van Voorschrift is inderdaad twijfelachtig, volgens mij zit ie momenteel gewoon werkloos thuis.
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook vaak verbaast hoe vaak en veel KoosVogels en Voorschrift hier posten, gezien het gegeven dat ze allebei een baan hebben.
Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je baas met enige regelmaat binnenkomt en jou slapend aantreft om vervolgends even hard op tafel te slaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het komt meer dan eens voor dat ik 's avonds aan de bak moet. Dan moet ik bijvoorbeeld naar een raadsvergadering. Om mijn avonduren te compenseren, ga ik 's middags wat eerder naar huis om vervolgens 's avonds weer op pad te gaan.
Dat ook. Maar VS moet je sowieso met een korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Kennelijk hebben ze gewoon niet zo'n drukke baan.
Maar ik krijg de indruk dat jij hier vrijwel constant zit, dus kennelijk heb je veel vrije tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.
Ach, voor hetzelfde geld zit je vierkant uit je broek te kletsen. Weten wij veel. Nietwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kost ook geen uren om een berichtje op FOK! te posten. Bovendien kost het betrekkelijk weinig tijd om een groot artikel in elkaar te draaien.
Als ik op kantoor zit, dan staat FOK! idd aan en post ik zo nu en dan wat. Ik snap alle ophef eerlijk gezegd niet zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik krijg de indruk dat jij hier vrijwel constant zit, dus kennelijk heb je veel vrije tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |