quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
if it meeeeeeeeeeeksss joe heppiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vorige keer al met zijn grote mond over mijn andere held Derksen.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. "Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop", oordeelt de voorzitter van MAX.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Omdat ik die Slagter niet kan uitstaan nog een keer:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
Het is toch eigenlijk ook best treurig, dat zelfs bij de uitgerangeerde presentatoren van Max geen plaats is voor Henny Huismanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Omdat ik die Slagter niet kan uitstaan nog een keer:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
tbbt op veronicaquote:
Kom op, dat is slecht, maar dat weten we nu wel. Dat zure gedoe altijd, er zitten ook mooie vertolkingen tussen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Toch weer drie seconden kunnen genieten van de zoetgevooisde stem van Miss Montreal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |