SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door No-P op 20-04-2011 21:26:51 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef No-P het volgende:
Programma voor morgen:Dat is een stevig klimprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Gefeliciteerd!quote:
Het is een manier om heuvels met elkaar te vergelijken qua moeilijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef Narcotical het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat houdt "kip" in op die profielkaartjes van beklimmingen?
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Dank. Dus hoe meer "kip", hoe zwaarder de klimquote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een manier om heuvels met elkaar te vergelijken qua moeilijkheid.
http://heuvelsfietsen.nl/methode.php
Wat dat betreft ben ik blij dat ik in Limburg woon.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat is een stevig klimprogramma.
Geluksvogelquote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik in Limburg woon.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | [quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1633760/1/50#95135438]woensdag 6 april 2011 20:19[/url] schreef Oksel het volgende:[/b] [i][b]Theo de Rooij Classic - Fok! Cycle meet.[/b][/i] Datum: Zaterdag 28 mei Plaats: Rijssen (Overijssel) Kosten: Inschrijfgeld Toertocht 150 km NTFU-lid ¤ 9,00 BBQ: 7,50 inc. alles. Plan: Iedereen mag zelf kiezen hoe ver (80/110/150) hij/zij fietst, en hoelang hij/zij er over wil doen. Nadien BBQ + bier bij Oksel in Almelo. [b]Inschrijvingen[/b]: Oksel (110/150km) Fromage Blik Freddeh (110km) Cap_Fab (110km) Kaas (110/150km) [b]Optie[/b]: eentwee Pritt (150km) maruk Tommeke Yankee Ursel SuperWeber Gripper [b]Officieel inschrijven kan via [url=http://doodle.com/h9938r6fsav6bvbz]Doodle[/url]. [/b] Wie o wie rijdt er de 150km met me? Gemiddelde van 30km/uur. Bij veel 110km liefhebbers is dat ook prima. Verder heb ik slaapruimte voor 1-2-3 mensen. Op voorwaarde dat het toffe mensen zijn, die gezellig zijn. Of gewoon lekkere wijven. [spoiler] [sub]Ik sta in de OP! :o Hebben jullie ook zo'n zin in de meet bij Oksel? :P[/sub][/spoiler] [/quote] |
Je merkt het pas goed als al die noorderlingen hier de Amstel Gold toerversie, Limburgs Mooiste of de Steven Rooks Classic komen fietsen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geluksvogel. Hier in de randstad is alles zo plat als een dubbeltje.. De enige uitdagingen hier in de buurt zijn bruggen etc..
Was bij mij ook, waarschijnlijk omdat het nu een topicreeks is..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Pritt het volgende:
Huh hoe kan deze opeens in mijn MyAT staan? Das handig!
Dan moet je ze eens de grens oversturen. Hoeft niet eens zo ver. De Drolenval bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je merkt het pas goed als al die noorderlingen hier de Amstel Gold toerversie, Limburgs Mooiste of de Steven Rooks Classic komen fietsen.Dan zijn ze met hun dubbel niet opgewassen tegen de uitdagingen van het zuiden.
Wat in je MyAT staat is blijkbaar gekoppeld aan "volg topic". Bovenaan staat nu een knop "stop volgen" en dan krijg je de volgende in de reeks niet meer in je MyAT mocht je dit hinderlijk vinden...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Pritt het volgende:
Huh hoe kan deze opeens in mijn MyAT staan? Das handig!
Had er ook een paar naast me daarstraks toen ik terug kwam van een afspraak. Alleen zat ik in de auto en mocht ik maar 30. En uiteraard doe ik alles in de auto volgens de regels omdat ik het geld niet op de rug heb groeienquote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Oksel het volgende:
Vanmiddag kwam er een andere racefietser helemaal puffend naast me fietsen.. terwijl ik echt tempo slak fietste. Was 't een mountainbike agent. Had meteen een hekel aan 'm.
Lijkt me iig een nieuwe functie. Vind het wel fijn, dit zijn precies de topics die ik in m'n MyAT wilquote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat in je MyAT staat is blijkbaar gekoppeld aan "volg topic". Bovenaan staat nu een knop "stop volgen" en dan krijg je de volgende in de reeks niet meer in je MyAT mocht je dit hinderlijk vinden...
Ik reed een paar jaar 60k per jaar en ik kan je melden... Flitsers zat en met name op godsverlaten wegen in het noorden. Een boete of 3 per jaar pakte ik wel mee en dan zag ik ze veelal staan, dus flitsers genoeg gezien.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Oksel het volgende:
Rij je dan echt 30?Zo jong, en nu al rijden als een bejaarde. Vorig jaar 50.000 gereden, waarvan > 50% te hard. 1 boete gehad, van 20 euro. Flitsers bestaan niet.
hehe, so true. 1 jaar lang vanaf Utrecht naar Eindhoven gereden over de A2. Ben serieus maar 1 flitser tegengekomen in die periodequote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Oksel het volgende:
Rij je dan echt 30?Zo jong, en nu al rijden als een bejaarde. Vorig jaar 50.000 gereden, waarvan > 50% te hard. 1 boete gehad, van 20 euro. Flitsers bestaan niet.
In een zone waar ik 30 mag, of een woonerf houd ik me perfect aan die snelheid. Op wegen waar je 50 mag ook in 90% van de gevallen, mits het niet een verlaten weg half buiten de bebouwde kom is. In dat geval wil ik wel eens iets harder rijden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Oksel het volgende:
Een beetje getrainde fietser komt in Limburg overal wel boven toch, met een dubbel?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je merkt het pas goed als al die noorderlingen hier de Amstel Gold toerversie, Limburgs Mooiste of de Steven Rooks Classic komen fietsen.Dan zijn ze met hun dubbel niet opgewassen tegen de uitdagingen van het zuiden.
Klopt idd weining van. In Noordwijk is de koepelweg volgens mij "veel erger". Eigenlijk moet je zelfs beneden aan de klucht beginnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
http://heuvelsfietsen.nl/Rest_van_Nederland/Wassenaarseslag.php
http://heuvelsfietsen.nl/Rest_van_Nederland/Erasmusweg.php
http://heuvelsfietsen.nl/(...)_Bergenlaan-west.php
Het hooggebergte bij mij om de hoekHet beruchte 22%-klimmetje hebben ze dan nog niet eens ontdekt.
Ja in principe wel. Heb alleen voor de gein op de Keutenberg een keertje teruggeschakeld naar mijn 30.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een beetje getrainde fietser komt in Limburg overal wel boven toch, met een dubbel?
je kunt het rondje van de Vreeswijk fietsmeet van vorig jaar gaan rijden, dan pik je aardig wat bultjes mee. Zorg sowieso dat je de Amerongse berg Noordkant, Defensieweg in Rhenen, paardenveld in Rhenen en de leersumseberg niet mist!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef Narcotical het volgende:
Ik ga vrijdag naar een studiegenoot van me, de Utrechtse heuvelrug onveilig maken.
Suggesties voor klimmetjes die we zeker niet mogen missen zijn welkom.
Van de zomer hoop ik Alpe d'Huez te gaan bedwingen
Haha, dat is met recht een Bullitquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
sperm cell bike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.copenhagenize.(...)e-in-copenhagen.html
Heb eens zitten kijken voor wat betreft de benaming "KIP" maar dat is nu niet echt algemeen goed zeg maar. Je komt maar zeer zelden tegen, het zegt me verder ook weinig. Zelfs na de uitleg op de sitequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo; weer een beetje hersteld van de heuvels van Nijmegen. Prachtige omgeving daar zeg! No-P; nog bedankt voor de mooie rondleiding.
Klimmen was voor mij nog erg wennen. Kan er ook aan hebben gelegen dat ik te weinig water bij had. Niet de oude holleweg heeft mij klein gekregen; maar ik moest afstappen op de Kleefsebaan![]()
[ afbeelding ]
Meet op 28 mei in Almelo bij Oksel, in combinatie met de Theo de Rooij classic.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Leuk hoor de Utrechtse heuvelrug
Ik ga morgen Borsele rijden, die is vlak en zondag stad Roeselare, die is niet vlak.
Het is wel heerlijk weer om te fietsen.
Ik lees iets over een meet? Maar ik volg het niet helemaal, heb nu een echte baan (lol) dus kan niet meer zo veel inloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |