Kutzwerver.quote:
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschattenquote:
Hoezo inschatten? Dat is toch allang geen geheim meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschatten
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?quote:
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.quote:
Ja, maar helaas niet in mn korte broek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?
Uruzgan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Krijgen we een natte koude klote zomer, dan toch maar op vakantie naar het zonnige Ungarn.
Eh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.quote:
Handjes boven de dekens vanavondquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.
Gastquote:
Je vroeg er gewoon omquote:
Een haven is een soort van kust.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Ik moet echt gaan verhuizen naar de kust.
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga gewoon extra grote sigaren meesmokkelen, worden de rookpauzes wat zonniger en langer van, ook tactisch.
Ik ga nu zwaar twijfelen bij alle posts met leuke dames hier vanaf nu.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
Waar we half Afrika steriliseren onder het genot dikke glazen pils?
Hier ook, niemand die er moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).
De nieuwe Ken geprobeerd??quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Kent al geprobeerd? Opzich wel geinig.
Sigarenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier ook, niemand die er moeilijk over doet.
Maar ik heb geen zin iedere keer kort naar buiten te gaan, zo'n dikke drie kwartier aan een sigaar in de zon een blokje lopen is veel beter, kom ik ook relaxt weer terug.
Ja, het gaat weer een beetje die kant op hé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
De nieuwe Ken geprobeerd??
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar ken ik dat toch van..quote:
Stresskip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sigaren![]()
Blokje om![]()
Relaxt weer terug
heel Das Kapital gaat daarover, maar volgens meneer de professor van Yale is Marx dat vergeten. In de transcript van het college behandeld hij ook alleen maar het Communistisch Manifest. Als dit het niveau van Yale is...quote:Professor Rae highlights aspects overlooked by Marx, including supply and demand for labor, labor quality, and the role of capital in economic growth
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga nu zwaar twijfelen bij alle posts met leuke dames hier vanaf nu.
Was Marxisme niet juist gebaseerd op het afwezig zijn van supply and demand, maar een vastgestelde productiequotum gebaseerd op gemiddelde afnames van voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit zo eens te kijken wat er zoal aan Yale Open courses wordt aangeboden, kom ik Capitalism: Success, Crisis and Reform tegen. En jahoor, een college gaat over Marx. Lees ik dit in de beschijving:
[..]
heel Das Kapital gaat daarover, maar volgens meneer de professor van Yale is Marx dat vergeten. In de transcript van het college behandeld hij ook alleen maar het Communistisch Manifest. Als dit het niveau van Yale is...![]()
Nooit.quote:
Wat doe je eraan he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het gaat weer een beetje die kant op hé.
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?
Gek genoeg had ik vorig jaar gevoelens voor een Deense.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)quote:
"To boldly go where no light has gone before".quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)
Tomquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.![]()
Grapje
Zowaar. En toen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik vorig jaar gevoelens voor een Deense.
Zo gek zal het niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)
Och, ik kan altijd nog naar Christian camp ergens in de V.S.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.![]()
Grapje
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was Marxisme niet juist gebaseerd op het afwezig zijn van supply and demand, maar een vastgestelde productiequotum gebaseerd op gemiddelde afnames van voorgaande jaren?
Yale heeft gelijk volgens mij.
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.quote:
De trut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.
Tja, het communisme lijkt me dan ook het meest pragmatische om te bestuderen als zijnde een gevolg van o.a. Das Kapital niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.
Maar naar het transcript kijkend wordt alleen het communistisch manifest behandeld, dus ja. Dat is alsof je het christendom gaat behandelen door naar televangelisten te kijken.
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.quote:
Karma:quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.quote:
Goddomme, ik wil ook, heb al week of 5 niet zo'n ding gehad.quote:
Sorry, ben een Veluwenaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.
Ja, die heb je ook Koos.
Was een leuke Zwitser.quote:
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Grootste blunder was dat ik een avond uit ging, bij iemand thuis belandde, volgende dag weer uit ging, en weer in hetzelfde huis belande, met een flatgenoot.
Heb me nooit zo geschaamd als de volgende ochtend bij het ontbijt.
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is mijn rapport jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).
Gekke is, die van de avond ervoor vroeg ook nog of ik koffie wou ook, heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenMaar je weet ze wel te vinden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nice! Leuk ook als dat moeder en dochter is![]()
(ken zo'n gevalletje)
Wat een faal cijfersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.quote:
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.quote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.
En Nederlands, AK en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!quote:
Pardon? Ten eerste gaat het om het eindcijfer, en ten tweede ligt het tempo erg hoog (4 jaar in 1jaar), en ten derde zijn alle toetsen op examen niveau.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Nederlands, AK en Geschiedenis
Wat is er dan mis met mijn beroep? Ik oefen het graag uit en had geen ander beroep willen doen. Dat ik niet verder wilde leren en timmerman wilde worden heeft niks te maken met mijn capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht dat wiskunde niet meer verplicht was op HAVO niveau? Of wel?
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met mijn beroep? Ik oefen het graag uit en had geen ander beroep willen doen. Dat ik niet verder wilde leren en timmerman wilde worden heeft niks te maken met mijn capaciteiten.
Weet ik veel wat voor chaos er overal heerst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Je kan dus naar de HBO zonder Wiskunde?
Nederlands onderwijs anno 2011: "Abandon ship, women and children first!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor chaos er overal heerst.
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''
Mag ik uit deze post opmaken dat je mij niet gelooft?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''
Nee hoor, je kunt kiezen tussen A of B.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Je kan dus naar de HBO zonder Wiskunde?
Hij trekt het in twijfelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag ik uit deze post opmaken dat je mij niet gelooft?![]()
Ik hoor ook vaak van docenten, maar jij hebt toch VWO gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt kiezen tussen A of B.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij trekt het in twijfelDat is zijn goed recht.
Klopt, ik kan eigenlijk ook wel beter, ik heb alleen een omtiegelijke harde trap tegen me reet nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.
Hoewel je tegenwoordig met wiskunde A, B, C, D, E, Goddomme Z, of wat dan ook allemaal er toch geen moer meer van snapt wat de bedoeling is
B is voor nerds, A is voor de rest.quote:
Inderdaad, dat wiskunde van mijn broertje gaat helemaal nergens over. Die heeft Wiskunde Aquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.
Hoewel je tegenwoordig met wiskunde A, B, C, D, E, Goddomme Z, of wat dan ook allemaal er toch geen moer meer van snapt wat de bedoeling is
Met A kun je bijna alles op het HBO doen, met B alles, en met B kun je verschillende dingen op het WO doen. Tenminste, dat heb ik begrepen.quote:
Easy?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wiskunde van mijn broertje gaat helemaal nergens over. Die heeft Wiskunde A
Het niveau van Nederlandse verslaggeving constaterende, zou deze uitspraak als weinig verrassend kunnen worden gekwalificeerd.quote:
Mijn keuzevak was Management en Organisatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
Als ik ergens geen spijt van heb is het mijn profiel (NT&NG).
Wiskunde B1,2
Natuurkunde B1,2
Scheikunde'
Biologie
Keuzevak: Duits.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn keuzevak was Management en Organisatie
Och, ik ben ook begonnen met Havo, en eindigde op de UvS dus het is te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
met HAVO-B naar de uni. Het moet niet veel gekker worden
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een correcte kwalificatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Het niveau van Nederlandse verslaggeving constaterende, zou deze uitspraak als weinig verrassend kunnen worden gekwalificeerd.
LN, LOG, E-machten, jaja dat waren tijden.quote:
Klopt, maar eigenlijk ben ik heel de dag bezig met wiskunde.Van optellen en aftrekken naar Piet Hagelslag en ooit in het verleden sinus en cosinus.quote:
Nooit gehad, ik nam Spaans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balansen en begrotingen maak. Driewerf hoera. Wist toen al dat ik die kant niet op wilde.quote:
Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit gehad, ik nam Spaans.
M&O kwam pas op de Uni.
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.
Tien bier und snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
Talen op de middelbare school waren ook al zo bedroevend. Vijf jaar Duits en ik kan geen normale zin formuleren.
Ik moest lachen.quote:
Dat is babywiskunde hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
LN, LOG, E-machten, jaja dat waren tijden.
Wiskunde B hier overigens
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.quote:
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.quote:
Que hora es?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.
Meh ik snap nooit de logica van wiskunde, 1 + 1 = 2 ja dat snap ik wel, maar waarom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Hm. Embryo wiskunde dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Echte harde wiskunde studeer je aan een TU
Ja dat soort, business Spaans maar heel marginaal.quote:
* Voelt beledigd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Kantinejuffrouw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.
Das jouw probleemquote:
Geen idee, ik heb de kleuterklas gehaald, telt dat?quote:
Combinatoriek is ook leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh ik snap nooit de logica van wiskunde, 1 + 1 = 2 ja dat snap ik wel, maar waarom?
Geef me 1 euro + 1 euro = 2 euro en je kan het zo ingewikkeld maken als je wenst, dan snap ik het wel.harde getallen snap ik gewoon niet. Vind 't verspilling van tijd en moeite, moet 't doen in context die me boeit.
Weer ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het niveau ligt hier toch aardig hoog, maar ik moet soms gewoon huilen van alle dt-fouten
Kudt idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het niveau ligt hier toch aardig hoog, maar ik moet soms gewoon huilen van alle dt-fouten
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden dit totaal niet in de zin passen
Context-fouten zijn ook altijd erg vermakelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passen
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg een laptop van mn werk hoorde ik vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Ik zit op zo'n netbook te tikkenWat een hel is dat.
Mensen die uit teleologische overwegingen een halo effect willen bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passen
Dan heb jij wel hele jonge ouders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef betyar het volgende:
Mijn pa vraagt nog steeds waarom ik geen facebook heb.
Je wilt niet weten hoeveel fouten ambtenaren maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.
iPhones, laptops, het gaat goed met de Stentor zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg een laptop van mn werk hoorde ik vandaag
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je postsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.
Nee hoor, pa is van 1950.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb jij wel hele jonge ouders.
Anyway, ik ga wat anders doenTruste,
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iPhones, laptops, het gaat goed met de Stentor zeg.
Zeeland is dan ook disdinges.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je posts
Ik hoop niet dat je leidinggevende meelas op Fok! en mijn kritiek op de iPhones zag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.
Moet toch langs de editor, dus sowieso; nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?
Kudo's!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik was nog cum laude geslaagd voor m'n vwo
Geen fuck uitgevoerd daar
Gedeserteerd naar den Zuiderburen.quote:
Geen idee, maar ik ben ook niet van plan om dubieuze websites op te zoeken op mn laptopquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?
1. Geen aanlegquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je posts
FOK?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben ook niet van plan om dubieuze websites op te zoeken op mn laptop
Denk niet dat ze daar moeilijk over doen.quote:
Geen idee, wat voor wiskunde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt het volgend jaar
Engels
Wiskunde
Duits
Geschiedenis
M&O
Aardrijkskunde
Economie.
Leuk pakketje toch?
Pretpakketje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt het volgend jaar
Engels
Wiskunde
Duits
Geschiedenis
M&O
Aardrijkskunde
Economie.
Leuk pakketje toch?
Ja tot ze ineens lezen dat je bij HP gesolliciteerd hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar moeilijk over doen.
Koet ke koetquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
Boek ik veel taalfouten? Typefouten daargelaten.
Oh dat was mijn VWO pakketquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
Het moet in 2 jaar he? Boekverslagen, profielwerstukken etc. Dan ga ik er echt geen grote vakken als scheikunde en bio d'r tegen aangooien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor wiskunde?
Ik mis natuurkunde en scheikunde in je profiel
Valt wel mee.quote:
So what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tot ze ineens lezen dat je bij HP gesolliciteerd hebt.
Meer een spelfout natuurlijk. Het gaat mij meer om de deees en teees.quote:
Sorry, voor mij het makkelijkste pakket wat je kan bedenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
Mocht jij er nog twee vakken bijkiezen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat was mijn VWO pakket
Met geschiedenis 2 en informatica.
Klopt, eigenlijk zou ik nog wel een een cursus economie willen volgens. Ik ga eens een oefenexamen maken en kijken of ik het red.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
Maatschappijleer geschiedenis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry, voor mij het makkelijkste pakket wat je kan bedenken
Snap ik, daarom ben je ook naar de TU gegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry, voor mij het makkelijkste pakket wat je kan bedenken
Middelbare school is een grote grap. Universiteit ook en werken in het bedrijfsleven stelt helemaal weinig voor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het moet in 2 jaar he? Boekverslagen, profielwerstukken etc. Dan ga ik er echt geen grote vakken als scheikunde en bio d'r tegen aangooien.
[..]
Valt wel mee.
Oh wacht economie heb je erbij staan, dat had ik niet na de 4de.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mocht jij er nog twee vakken bijkiezen?
Bij mij zaten ze met NT/NG + economie al moeilijk te doen over of ik het wel kon combineren
Brrrr scheikundequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ben je ook naar de TU gegaan.
Het leven is ook gewoon een eitje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Middelbare school is een grote grap. Universiteit ook en werken in het bedrijfsleven stelt helemaal weinig voor.
Frans!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wacht eens, ik moet er godverdomme nog een vak bijkiezen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wacht economie heb je erbij staan, dat had ik niet na de 4de.
Jij had zeker Wiskunde b12 en scheikunde en natuurkunde 12?
Don't be silly.quote:
Lang leve de lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Middelbare school is een grote grap. Universiteit ook en werken in het bedrijfsleven stelt helemaal weinig voor.
Jup, gaf nog een hoop gezeik. Nu weet ik dat ik als SE gemiddelde een 9 had, maar volgens mij had ik geen eindexamen gedaan ofzo. Lekker handig was dat met zo'n gemiddelde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Jij had NG met informatica + geschiedenis dus?
7.8 is prima, beter dat dan geslaagd zijn met 5.5jes of 5.8'jes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, gaf nog een hoop gezeik. Nu weet ik dat ik als SE gemiddelde een 9 had, maar volgens mij had ik geen eindexamen gedaan ofzo. Lekker handig was dat met zo'n gemiddelde.
Verder was ik ook niet echt een kei in exacte vakken, alle 3 een 7.8 ofzo.
Welkom op Fokquote:
Oke, zo erg was ik dan ook weer niet, maar ik had wel de schurft aan zesjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van 6-jes. Mijn eigen norm is een 8, daaronder raak ik geirriteerd en wil ik weten wat er fout is gegaan
Hehe, ken dat voor een groot deel van de vakken, sowieso voor juridische en economische keuzevakken. Constructieleer, mechanica en statistiek/calculus boeiden me minder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van 6-jes. Mijn eigen norm is een 8, daaronder raak ik geirriteerd en wil ik weten wat er fout is gegaan
Alleen met bepaalde vakken, als mijn wiskunde een 6'je was sprong ik een gat in de lucht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Dan kan je best een leuke bloemenveiler wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan ook gewoon de makkelijk weg kiezen. MBO niv 4 ofzo en dan internationale handel.
Dat had ik altijd met geschiedenis en aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen met bepaalde vakken, als mijn wiskunde een 6'je was sprong ik een gat in de lucht.
Engels/economie lager dan een 10 werd ik pissig.
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
Engels/economie lager dan een 10/9 werd ik pissig.
Er ontstaat een spontane glimlach op m'n gezichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan je best een leuke bloemenveiler worden
Jij bent sowieso wel een ijzervreter als het gaat om kennis en wetenschappelijke ontwikkeling volgens mij. Althans, dat meen ik af te kunnen leiden uit je brede interesse en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, ken dat voor een groot deel van de vakken, sowieso voor juridische en economische keuzevakken. Constructieleer, mechanica en statistiek/calculus boeiden me minder.
Goldman Sachs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan ook gewoon de makkelijk weg kiezen. MBO niv 4 ofzo en dan internationale handel.
Welnu, linguistic skills zijn van een andere orde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.
Tekenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wacht eens, ik moet er godverdomme nog een vak bijkiezen.
AK was natuurlijk meer dan enkel topografie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef GSbrder het volgende:
Aardrijkskunde was zo'n droeftoeter-vak.
Ik volgde dat in de vierde maar troefde m'n docent af met topografie.
Exit aardrijkskunde.
Luistertoetsen waren een feest inderdaad, net als leestoetsen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Hoezo zijn veel middelbare scholieren zo bagger in Engels?
Vond het altijd een enorm makkelijk vak, zeker de lees/luistertoetsen en het mondeling.
Thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel een ijzervreter als het gaat om kennis en wetenschappelijke ontwikkeling volgens mij. Althans, dat meen ik af te kunnen leiden uit je brede interesse en ontwikkeling.
Begreep nooit dat mensen het presteerden een onvoldoende te halen voor een luistertoets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Hoezo zijn veel middelbare scholieren zo bagger in Engels?
Vond het altijd een enorm makkelijk vak, zeker de lees/luistertoetsen en het mondeling.
Uiteraard. Urbanisatie, suburbanisatie, reurbanisatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
AK was natuurlijk meer dan enkel topografie.
quote:
Frans met Supergosse!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begreep nooit dat mensen het presteerden een onvoldoende te halen voor een luistertoets.
ADHD of een andere concentratiestoornis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begreep nooit dat mensen het presteerden een onvoldoende te halen voor een luistertoets.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat we geen godsdienst hebben op deze ''thorbecke school''quote:
Of die werkwoordvervoegingen met Les verbes. Zo heette dat toch?quote:
Politicologen hebben betere dingen te doen dan over politiek praten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nou nog de 28e bewijzen dat ik ook goed kan pilzen en m'n image kan niet meer stuk
Nee, zonder dollen, ik denk dat hier veel gelijkgestemden zijn die zich breed interesseren. Alleen al het feit dat hier economen, juristen en technici de overhand hebben op de politicologen bewijst dit al.
Je kent ze ook nog!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of die werkwoordvervoegingen met Les verbes. Zo heette dat toch?
Papa Koos is politicoloog?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet bekennen dat politicologie aanvankelijk niet mijn sterkste vak wasMaar het interesseerde mij toen nog geen reet (tot groot verdriet van mn vader).
Was dat een vak op de middelbare school?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet bekennen dat politicologie aanvankelijk niet mijn sterkste vak was![]()
Bij veel politicologen krijg ik vooral de indruk dat overal net niet geïnteresseerd genoeg in zijn. Dan krijg je van die bindmiddelstudies. Niet juridisch, bestuurlijk te zwak, om over vakinhoudelijke kennis maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Politicologen hebben betere dingen te doen dan over politiek praten.
Ik weet nog dat wij een film hadden met zo'n meid die iedere keer schreeuwde "J'arrive mama, une moment, J'arrive!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
En dat de halve klas stuk ging als de luistertoets begon met "Une"
Haha, dat waren toch die extreem foute fragmentjes?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, dat waren toch die extreem foute fragmentjes?
Van Ca Bouge? Met Stanislas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij een film hadden met zo'n meid die iedere keer schreeuwde "J'arrive mama, une moment, J'arrive!"![]()
Ja, zo'n enorm dik boek met groene kaft was dat geloof ik, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van Ca Bouge? Met Stanislas?
Mijn eerste rijtje woorden frans was echt prachtig.
Zut, mon sac!
Niet eens, maar hij hoopte dat ik met mijn journalistieke opleiding in zou zetten op carriere als politiek verslaggeverquote:
Haha, daddy's boyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens, maar hij hoopte dat ik met mijn journalistieke opleiding in zou zetten op carriere als politiek verslaggeverHij is dan ook in zn nopjes met mijn bekering.
Had het effe over de vervolgopleidingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was dat een vak op de middelbare school?
Maatschappijleer?
Altijd fijn toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens, maar hij hoopte dat ik met mijn journalistieke opleiding in zou zetten op carriere als politiek verslaggeverHij is dan ook in zn nopjes met mijn bekering.
Kan mij een Fransman met een extreem zware stem voor de geest halen. Lachen altijd dubbel bij die testjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Van die superman maar dan Frans.
Mn pa is tof.quote:
Ik heb wel een journalistiek papiertje daarvoor, maar ben nu helemaal klaar met school.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
Koos, ga jij nog WO doen? Tenminste, daar had jij het een aantal maanden geleden over.
Jij wilde politicologie doen zei jij destijds, of't was gewoon een hersenscheet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb wel een journalistiek papiertje daarvoor, maar ben nu helemaal klaar met school.
Dan herkennen we je tenminste welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
Als ik naar de meet kom die ik denk ik mijn werkkleren met mijn nieuwe klompen die moet ik nog goed inlopen.
Met dank aan het competentiegericht onderwijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Snap ik. De universiteit is de nieuwe HBS, het HBO is het nieuwe MBO en het MBO is het nieuwe LBO.
En dan heb je je HAVO en dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn pa smeekt mij om havo te gaan doen, hij wordt gewoon gek van het idee dat ik naar het MBO zou gaan![]()
Heb een middenweg gevonden. Verdien nu goed dus heb geen zin meer om weer naar school te gaan. Maar ik ga een cursus politiek verslaggeven volgen. Op kosten van de baas uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wilde politicologie doen zei jij destijds, of't was gewoon een hersenscheet.
En de "kenniseconomie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met dank aan het competentiegericht onderwijs.
God wat een farce is dat zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de "kenniseconomie"
Streven naar een populatie van 100% hoger opgeleiden.
HBO misschien?quote:
1 Reya 2:16quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.
Ben jij een HBO'er, Koos?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb een middenweg gevonden. Verdien nu goed dus heb geen zin meer om weer naar school te gaan. Maar ik ga een cursus politiek verslaggeven volgen. Op kosten van de baas uiteraard.
Oh fuck.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ooh en Flamchen van Duits mag niet ontbreken natuurlijk:
[ afbeelding ]
Waardoor onze diploma's noppes meer waard zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de "kenniseconomie"
Streven naar een populatie van 100% hoger opgeleiden.
Ja precies, en dan zoveel vragen dat je amper kon meeschrijven met die achterlijke liedjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck.
Hadden jullie ook dat je soms van die ontzettend debiele nummers moest aanhoren bij dat (werk)boek? Eén daarvan kan ik me er nog zeer levendig herinneren:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
Gewoon net als vroeger, LBO-MAVO-HAVO-Atheneum-Gymnasium.
Staat prima aangeschreven dacht ik.quote:
Wasruimte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een gebedsruimte voor moslims?
Jawel, en ze hebben een samenwerkingsverband met de VU.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Staat prima aangeschreven dacht ik.
Yupz.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een gebedsruimte voor moslims?
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jawel, en ze hebben een samenwerkingsverband met de VU.
Windesheim geeft cursisten diplomae van LOI-opleidingen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Staat prima aangeschreven dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |