Moet toch langs de editor, dus sowieso; nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?
Kudo's!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik was nog cum laude geslaagd voor m'n vwo
Geen fuck uitgevoerd daar
Gedeserteerd naar den Zuiderburen.quote:
Geen idee, maar ik ben ook niet van plan om dubieuze websites op te zoeken op mn laptopquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?
1. Geen aanlegquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je posts
FOK?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben ook niet van plan om dubieuze websites op te zoeken op mn laptop
Denk niet dat ze daar moeilijk over doen.quote:
Geen idee, wat voor wiskunde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt het volgend jaar
Engels
Wiskunde
Duits
Geschiedenis
M&O
Aardrijkskunde
Economie.
Leuk pakketje toch?
Pretpakketje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt het volgend jaar
Engels
Wiskunde
Duits
Geschiedenis
M&O
Aardrijkskunde
Economie.
Leuk pakketje toch?
Ja tot ze ineens lezen dat je bij HP gesolliciteerd hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar moeilijk over doen.
Koet ke koetquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
Boek ik veel taalfouten? Typefouten daargelaten.
Oh dat was mijn VWO pakketquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
Het moet in 2 jaar he? Boekverslagen, profielwerstukken etc. Dan ga ik er echt geen grote vakken als scheikunde en bio d'r tegen aangooien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor wiskunde?
Ik mis natuurkunde en scheikunde in je profiel
Valt wel mee.quote:
So what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tot ze ineens lezen dat je bij HP gesolliciteerd hebt.
Meer een spelfout natuurlijk. Het gaat mij meer om de deees en teees.quote:
Sorry, voor mij het makkelijkste pakket wat je kan bedenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
Mocht jij er nog twee vakken bijkiezen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat was mijn VWO pakket
Met geschiedenis 2 en informatica.
Klopt, eigenlijk zou ik nog wel een een cursus economie willen volgens. Ik ga eens een oefenexamen maken en kijken of ik het red.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit is het echte pakket:
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Biologie
Economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |