Combinatoriek is ook leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh ik snap nooit de logica van wiskunde, 1 + 1 = 2 ja dat snap ik wel, maar waarom?
Geef me 1 euro + 1 euro = 2 euro en je kan het zo ingewikkeld maken als je wenst, dan snap ik het wel.harde getallen snap ik gewoon niet. Vind 't verspilling van tijd en moeite, moet 't doen in context die me boeit.
Weer ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het niveau ligt hier toch aardig hoog, maar ik moet soms gewoon huilen van alle dt-fouten
Kudt idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het niveau ligt hier toch aardig hoog, maar ik moet soms gewoon huilen van alle dt-fouten
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden dit totaal niet in de zin passen
Context-fouten zijn ook altijd erg vermakelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passen
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg een laptop van mn werk hoorde ik vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Ik zit op zo'n netbook te tikkenWat een hel is dat.
Mensen die uit teleologische overwegingen een halo effect willen bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, of van die prachtige woorden die totaal niet in de zin passen
Dan heb jij wel hele jonge ouders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef betyar het volgende:
Mijn pa vraagt nog steeds waarom ik geen facebook heb.
Je wilt niet weten hoeveel fouten ambtenaren maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.
iPhones, laptops, het gaat goed met de Stentor zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg een laptop van mn werk hoorde ik vandaag
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je postsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet-ambtenaren kunnen zowiso schreiven zoals ze wille.
Nee hoor, pa is van 1950.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb jij wel hele jonge ouders.
Anyway, ik ga wat anders doenTruste,
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iPhones, laptops, het gaat goed met de Stentor zeg.
Zeeland is dan ook disdinges.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is dat je er zelf over begint maar jij maakt echt veel fouten in je posts
Ik hoop niet dat je leidinggevende meelas op Fok! en mijn kritiek op de iPhones zag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.
Weet je zeker dat ze niet kunnen meeloeren op je laptop? En kun je straks gewoon artikelen vanaf thuis op de stentor zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Telefoons zijn tot nader orde uitgesteld, maar de laptops zijn besteld. Kunnen we eindelijk ook vanuit huis op ons systeem inloggen. Toppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |