Ik hoor ook vaak van docenten, maar jij hebt toch VWO gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt kiezen tussen A of B.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij trekt het in twijfelDat is zijn goed recht.
Klopt, ik kan eigenlijk ook wel beter, ik heb alleen een omtiegelijke harde trap tegen me reet nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.
Hoewel je tegenwoordig met wiskunde A, B, C, D, E, Goddomme Z, of wat dan ook allemaal er toch geen moer meer van snapt wat de bedoeling is
B is voor nerds, A is voor de rest.quote:
Inderdaad, dat wiskunde van mijn broertje gaat helemaal nergens over. Die heeft Wiskunde Aquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.
Hoewel je tegenwoordig met wiskunde A, B, C, D, E, Goddomme Z, of wat dan ook allemaal er toch geen moer meer van snapt wat de bedoeling is
Met A kun je bijna alles op het HBO doen, met B alles, en met B kun je verschillende dingen op het WO doen. Tenminste, dat heb ik begrepen.quote:
Easy?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wiskunde van mijn broertje gaat helemaal nergens over. Die heeft Wiskunde A
Het niveau van Nederlandse verslaggeving constaterende, zou deze uitspraak als weinig verrassend kunnen worden gekwalificeerd.quote:
Mijn keuzevak was Management en Organisatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
Als ik ergens geen spijt van heb is het mijn profiel (NT&NG).
Wiskunde B1,2
Natuurkunde B1,2
Scheikunde'
Biologie
Keuzevak: Duits.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn keuzevak was Management en Organisatie
Och, ik ben ook begonnen met Havo, en eindigde op de UvS dus het is te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
met HAVO-B naar de uni. Het moet niet veel gekker worden
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een correcte kwalificatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Het niveau van Nederlandse verslaggeving constaterende, zou deze uitspraak als weinig verrassend kunnen worden gekwalificeerd.
LN, LOG, E-machten, jaja dat waren tijden.quote:
Klopt, maar eigenlijk ben ik heel de dag bezig met wiskunde.Van optellen en aftrekken naar Piet Hagelslag en ooit in het verleden sinus en cosinus.quote:
Nooit gehad, ik nam Spaans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balansen en begrotingen maak. Driewerf hoera. Wist toen al dat ik die kant niet op wilde.quote:
Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit gehad, ik nam Spaans.
M&O kwam pas op de Uni.
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.
Tien bier und snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
Talen op de middelbare school waren ook al zo bedroevend. Vijf jaar Duits en ik kan geen normale zin formuleren.
Ik moest lachen.quote:
Dat is babywiskunde hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
LN, LOG, E-machten, jaja dat waren tijden.
Wiskunde B hier overigens
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.quote:
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.quote:
Que hora es?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.
Meh ik snap nooit de logica van wiskunde, 1 + 1 = 2 ja dat snap ik wel, maar waarom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Hm. Embryo wiskunde dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Echte harde wiskunde studeer je aan een TU
Ja dat soort, business Spaans maar heel marginaal.quote:
* Voelt beledigd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Kantinejuffrouw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.
Das jouw probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |