Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit gehad, ik nam Spaans.
M&O kwam pas op de Uni.
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spaans effe kort op het HBO gedaan, maar ook snel weer laten vallen.
Tien bier und snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
Talen op de middelbare school waren ook al zo bedroevend. Vijf jaar Duits en ik kan geen normale zin formuleren.
Ik moest lachen.quote:
Dat is babywiskunde hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
LN, LOG, E-machten, jaja dat waren tijden.
Wiskunde B hier overigens
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.quote:
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.quote:
Que hora es?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik kan het nog lezen, maar spreken moet je ook niet teveel van verwachten, is al weer verwaterd na zoveel jaar.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, precies, tot daar kom ik nog, maar verder.
Meh ik snap nooit de logica van wiskunde, 1 + 1 = 2 ja dat snap ik wel, maar waarom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Hm. Embryo wiskunde dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ook niet ingewikkelder worden, zelfs baby-wiskunde snap ik geen hol van.
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Echte harde wiskunde studeer je aan een TU
Ja dat soort, business Spaans maar heel marginaal.quote:
* Voelt beledigd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
I know, maar ik vind het wel een leuke touch tussen alle Alfa's hier
Kantinejuffrouw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Een maat van me zat op de TU in Eindhoven.
Das jouw probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |