Kutzwerver.quote:
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschattenquote:
Hoezo inschatten? Dat is toch allang geen geheim meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschatten
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?quote:
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.quote:
Ja, maar helaas niet in mn korte broek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?
Uruzgan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Krijgen we een natte koude klote zomer, dan toch maar op vakantie naar het zonnige Ungarn.
Eh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.quote:
Handjes boven de dekens vanavondquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.
Gastquote:
Je vroeg er gewoon omquote:
Een haven is een soort van kust.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Ik moet echt gaan verhuizen naar de kust.
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga gewoon extra grote sigaren meesmokkelen, worden de rookpauzes wat zonniger en langer van, ook tactisch.
Ik ga nu zwaar twijfelen bij alle posts met leuke dames hier vanaf nu.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
Waar we half Afrika steriliseren onder het genot dikke glazen pils?
Hier ook, niemand die er moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).
De nieuwe Ken geprobeerd??quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Kent al geprobeerd? Opzich wel geinig.
Sigarenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier ook, niemand die er moeilijk over doet.
Maar ik heb geen zin iedere keer kort naar buiten te gaan, zo'n dikke drie kwartier aan een sigaar in de zon een blokje lopen is veel beter, kom ik ook relaxt weer terug.
Ja, het gaat weer een beetje die kant op hé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
De nieuwe Ken geprobeerd??
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar ken ik dat toch van..quote:
Stresskip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sigaren![]()
Blokje om![]()
Relaxt weer terug
heel Das Kapital gaat daarover, maar volgens meneer de professor van Yale is Marx dat vergeten. In de transcript van het college behandeld hij ook alleen maar het Communistisch Manifest. Als dit het niveau van Yale is...quote:Professor Rae highlights aspects overlooked by Marx, including supply and demand for labor, labor quality, and the role of capital in economic growth
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga nu zwaar twijfelen bij alle posts met leuke dames hier vanaf nu.
Was Marxisme niet juist gebaseerd op het afwezig zijn van supply and demand, maar een vastgestelde productiequotum gebaseerd op gemiddelde afnames van voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit zo eens te kijken wat er zoal aan Yale Open courses wordt aangeboden, kom ik Capitalism: Success, Crisis and Reform tegen. En jahoor, een college gaat over Marx. Lees ik dit in de beschijving:
[..]
heel Das Kapital gaat daarover, maar volgens meneer de professor van Yale is Marx dat vergeten. In de transcript van het college behandeld hij ook alleen maar het Communistisch Manifest. Als dit het niveau van Yale is...![]()
Nooit.quote:
Wat doe je eraan he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het gaat weer een beetje die kant op hé.
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?
Gek genoeg had ik vorig jaar gevoelens voor een Deense.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begint die dames stiekem wel een beetje leuk te vinden, bedoel je?
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)quote:
"To boldly go where no light has gone before".quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)
Tomquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.![]()
Grapje
Zowaar. En toen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik vorig jaar gevoelens voor een Deense.
Zo gek zal het niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef er niet aan toe Bet, don't join the dark side (oh de ironie)
Och, ik kan altijd nog naar Christian camp ergens in de V.S.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.![]()
Grapje
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was Marxisme niet juist gebaseerd op het afwezig zijn van supply and demand, maar een vastgestelde productiequotum gebaseerd op gemiddelde afnames van voorgaande jaren?
Yale heeft gelijk volgens mij.
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.quote:
De trut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.
Tja, het communisme lijkt me dan ook het meest pragmatische om te bestuderen als zijnde een gevolg van o.a. Das Kapital niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.
Maar naar het transcript kijkend wordt alleen het communistisch manifest behandeld, dus ja. Dat is alsof je het christendom gaat behandelen door naar televangelisten te kijken.
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.quote:
Karma:quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.quote:
Goddomme, ik wil ook, heb al week of 5 niet zo'n ding gehad.quote:
Sorry, ben een Veluwenaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.
Ja, die heb je ook Koos.
Was een leuke Zwitser.quote:
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Grootste blunder was dat ik een avond uit ging, bij iemand thuis belandde, volgende dag weer uit ging, en weer in hetzelfde huis belande, met een flatgenoot.
Heb me nooit zo geschaamd als de volgende ochtend bij het ontbijt.
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is mijn rapport jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).
Gekke is, die van de avond ervoor vroeg ook nog of ik koffie wou ook, heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenMaar je weet ze wel te vinden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nice! Leuk ook als dat moeder en dochter is![]()
(ken zo'n gevalletje)
Wat een faal cijfersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.quote:
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.quote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.
En Nederlands, AK en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!quote:
Pardon? Ten eerste gaat het om het eindcijfer, en ten tweede ligt het tempo erg hoog (4 jaar in 1jaar), en ten derde zijn alle toetsen op examen niveau.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Nederlands, AK en Geschiedenis
Wat is er dan mis met mijn beroep? Ik oefen het graag uit en had geen ander beroep willen doen. Dat ik niet verder wilde leren en timmerman wilde worden heeft niks te maken met mijn capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht dat wiskunde niet meer verplicht was op HAVO niveau? Of wel?
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met mijn beroep? Ik oefen het graag uit en had geen ander beroep willen doen. Dat ik niet verder wilde leren en timmerman wilde worden heeft niks te maken met mijn capaciteiten.
Weet ik veel wat voor chaos er overal heerst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Je kan dus naar de HBO zonder Wiskunde?
Nederlands onderwijs anno 2011: "Abandon ship, women and children first!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor chaos er overal heerst.
Nouja, Engels en Wiskunde moet je toch wel kunnen voor Havo hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''
Mag ik uit deze post opmaken dat je mij niet gelooft?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad steeds vaker. Zelfs op het vmbo. ''waarom doe jij VMBO? Ik kon wel hoger maar ik wil niet''
Nee hoor, je kunt kiezen tussen A of B.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Je kan dus naar de HBO zonder Wiskunde?
Hij trekt het in twijfelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag ik uit deze post opmaken dat je mij niet gelooft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |