Kutzwerver.quote:
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschattenquote:
Hoezo inschatten? Dat is toch allang geen geheim meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, het had moeten zijn: Waar we Koos als een Tokkie inschatten
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?quote:
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.quote:
Ja, maar helaas niet in mn korte broek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij zwerft toch ook achter nieuws aan?
Uruzgan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Krijgen we een natte koude klote zomer, dan toch maar op vakantie naar het zonnige Ungarn.
Eh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga een blote bast GSbrder zoeken.
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.quote:
Handjes boven de dekens vanavondquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is z'n past-time tijdens warme dagen, niet verkeerd I say.
Gastquote:
Je vroeg er gewoon omquote:
Een haven is een soort van kust.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Ik moet echt gaan verhuizen naar de kust.
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga gewoon extra grote sigaren meesmokkelen, worden de rookpauzes wat zonniger en langer van, ook tactisch.
Ik ga nu zwaar twijfelen bij alle posts met leuke dames hier vanaf nu.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
Waar we half Afrika steriliseren onder het genot dikke glazen pils?
Hier ook, niemand die er moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik loop gewoon tig keer naar buiten en degene die er wat van zegt, kan in de stront zakken (wat dus nog nooit is gebeurd, want wij hebben volledige vrijheid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |