Och, ik kan altijd nog naar Christian camp ergens in de V.S.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eindelijk is er een behandeling voor zijn afwijking.![]()
Grapje
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was Marxisme niet juist gebaseerd op het afwezig zijn van supply and demand, maar een vastgestelde productiequotum gebaseerd op gemiddelde afnames van voorgaande jaren?
Yale heeft gelijk volgens mij.
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.quote:
De trut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werd ik afgewezen omdat ik homo zou zijn.
Tja, het communisme lijkt me dan ook het meest pragmatische om te bestuderen als zijnde een gevolg van o.a. Das Kapital niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee. En sowieso, Das Kapital gaat niet over het marxisme.
Maar naar het transcript kijkend wordt alleen het communistisch manifest behandeld, dus ja. Dat is alsof je het christendom gaat behandelen door naar televangelisten te kijken.
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.quote:
Karma:quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, haar "nieuwe" vriend bleef daarna toen slapen.
No-kidding.
Karma's a bitch, but she's my bitch.
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.quote:
Goddomme, ik wil ook, heb al week of 5 niet zo'n ding gehad.quote:
Sorry, ben een Veluwenaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.
Ja, die heb je ook Koos.
Was een leuke Zwitser.quote:
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Grootste blunder was dat ik een avond uit ging, bij iemand thuis belandde, volgende dag weer uit ging, en weer in hetzelfde huis belande, met een flatgenoot.
Heb me nooit zo geschaamd als de volgende ochtend bij het ontbijt.
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is mijn rapport jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).
Gekke is, die van de avond ervoor vroeg ook nog of ik koffie wou ook, heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenMaar je weet ze wel te vinden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nice! Leuk ook als dat moeder en dochter is![]()
(ken zo'n gevalletje)
Wat een faal cijfersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |