Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.quote:
Goddomme, ik wil ook, heb al week of 5 niet zo'n ding gehad.quote:
Sorry, ben een Veluwenaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer vond het wel 'interessant' om het zo te noemen.
Ja, die heb je ook Koos.
Was een leuke Zwitser.quote:
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Grootste blunder was dat ik een avond uit ging, bij iemand thuis belandde, volgende dag weer uit ging, en weer in hetzelfde huis belande, met een flatgenoot.
Heb me nooit zo geschaamd als de volgende ochtend bij het ontbijt.
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is mijn rapport jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jeuh, dat mag wel in de krant (Koos a.u.b?).
Gekke is, die van de avond ervoor vroeg ook nog of ik koffie wou ook, heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er zoveel van die rondliepenMaar je weet ze wel te vinden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nice! Leuk ook als dat moeder en dochter is![]()
(ken zo'n gevalletje)
Wat een faal cijfersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[ http://img33.imageshack.us/f/naamloosll.png/ (copy/paste deze link) ]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.quote:
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is uuhm, geen al te best rapport.
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.quote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij gloreerde jij vroeger ook niet op school.
En Nederlands, AK en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan'r prima mee slagen hoor. Maar Engels en Wiskunde had inderdaad beter gemoeten.
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!quote:
Pardon? Ten eerste gaat het om het eindcijfer, en ten tweede ligt het tempo erg hoog (4 jaar in 1jaar), en ten derde zijn alle toetsen op examen niveau.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Nederlands, AK en Geschiedenis
Wat is er dan mis met mijn beroep? Ik oefen het graag uit en had geen ander beroep willen doen. Dat ik niet verder wilde leren en timmerman wilde worden heeft niks te maken met mijn capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan iig niet tot uitte gekomen in je beroep danwel je posts hier op FOK!
Say what?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht dat wiskunde niet meer verplicht was op HAVO niveau? Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |