Dan herkennen we je tenminste welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
Als ik naar de meet kom die ik denk ik mijn werkkleren met mijn nieuwe klompen die moet ik nog goed inlopen.
Met dank aan het competentiegericht onderwijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Snap ik. De universiteit is de nieuwe HBS, het HBO is het nieuwe MBO en het MBO is het nieuwe LBO.
En dan heb je je HAVO en dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn pa smeekt mij om havo te gaan doen, hij wordt gewoon gek van het idee dat ik naar het MBO zou gaan![]()
Heb een middenweg gevonden. Verdien nu goed dus heb geen zin meer om weer naar school te gaan. Maar ik ga een cursus politiek verslaggeven volgen. Op kosten van de baas uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wilde politicologie doen zei jij destijds, of't was gewoon een hersenscheet.
En de "kenniseconomie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met dank aan het competentiegericht onderwijs.
God wat een farce is dat zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de "kenniseconomie"
Streven naar een populatie van 100% hoger opgeleiden.
HBO misschien?quote:
1 Reya 2:16quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.
Ben jij een HBO'er, Koos?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb een middenweg gevonden. Verdien nu goed dus heb geen zin meer om weer naar school te gaan. Maar ik ga een cursus politiek verslaggeven volgen. Op kosten van de baas uiteraard.
Oh fuck.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ooh en Flamchen van Duits mag niet ontbreken natuurlijk:
[ afbeelding ]
Waardoor onze diploma's noppes meer waard zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de "kenniseconomie"
Streven naar een populatie van 100% hoger opgeleiden.
Ja precies, en dan zoveel vragen dat je amper kon meeschrijven met die achterlijke liedjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh fuck.
Hadden jullie ook dat je soms van die ontzettend debiele nummers moest aanhoren bij dat (werk)boek? Eén daarvan kan ik me er nog zeer levendig herinneren:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
Gewoon net als vroeger, LBO-MAVO-HAVO-Atheneum-Gymnasium.
Staat prima aangeschreven dacht ik.quote:
Wasruimte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een gebedsruimte voor moslims?
Jawel, en ze hebben een samenwerkingsverband met de VU.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Staat prima aangeschreven dacht ik.
Yupz.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een gebedsruimte voor moslims?
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jawel, en ze hebben een samenwerkingsverband met de VU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |