Don't be silly.quote:
Lang leve de lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Middelbare school is een grote grap. Universiteit ook en werken in het bedrijfsleven stelt helemaal weinig voor.
Jup, gaf nog een hoop gezeik. Nu weet ik dat ik als SE gemiddelde een 9 had, maar volgens mij had ik geen eindexamen gedaan ofzo. Lekker handig was dat met zo'n gemiddelde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Jij had NG met informatica + geschiedenis dus?
7.8 is prima, beter dat dan geslaagd zijn met 5.5jes of 5.8'jes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, gaf nog een hoop gezeik. Nu weet ik dat ik als SE gemiddelde een 9 had, maar volgens mij had ik geen eindexamen gedaan ofzo. Lekker handig was dat met zo'n gemiddelde.
Verder was ik ook niet echt een kei in exacte vakken, alle 3 een 7.8 ofzo.
Welkom op Fokquote:
Oke, zo erg was ik dan ook weer niet, maar ik had wel de schurft aan zesjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van 6-jes. Mijn eigen norm is een 8, daaronder raak ik geirriteerd en wil ik weten wat er fout is gegaan
Hehe, ken dat voor een groot deel van de vakken, sowieso voor juridische en economische keuzevakken. Constructieleer, mechanica en statistiek/calculus boeiden me minder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van 6-jes. Mijn eigen norm is een 8, daaronder raak ik geirriteerd en wil ik weten wat er fout is gegaan
Alleen met bepaalde vakken, als mijn wiskunde een 6'je was sprong ik een gat in de lucht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Dan kan je best een leuke bloemenveiler wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan ook gewoon de makkelijk weg kiezen. MBO niv 4 ofzo en dan internationale handel.
Dat had ik altijd met geschiedenis en aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen met bepaalde vakken, als mijn wiskunde een 6'je was sprong ik een gat in de lucht.
Engels/economie lager dan een 10 werd ik pissig.
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
Engels/economie lager dan een 10/9 werd ik pissig.
Er ontstaat een spontane glimlach op m'n gezichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan je best een leuke bloemenveiler worden
Jij bent sowieso wel een ijzervreter als het gaat om kennis en wetenschappelijke ontwikkeling volgens mij. Althans, dat meen ik af te kunnen leiden uit je brede interesse en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, ken dat voor een groot deel van de vakken, sowieso voor juridische en economische keuzevakken. Constructieleer, mechanica en statistiek/calculus boeiden me minder.
Goldman Sachs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan ook gewoon de makkelijk weg kiezen. MBO niv 4 ofzo en dan internationale handel.
Welnu, linguistic skills zijn van een andere orde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, uw standaarden zijn bijzonder laag, of u pleegt nooit in breuken te noteren.
Tekenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wacht eens, ik moet er godverdomme nog een vak bijkiezen.
AK was natuurlijk meer dan enkel topografie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef GSbrder het volgende:
Aardrijkskunde was zo'n droeftoeter-vak.
Ik volgde dat in de vierde maar troefde m'n docent af met topografie.
Exit aardrijkskunde.
Luistertoetsen waren een feest inderdaad, net als leestoetsen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Hoezo zijn veel middelbare scholieren zo bagger in Engels?
Vond het altijd een enorm makkelijk vak, zeker de lees/luistertoetsen en het mondeling.
Thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel een ijzervreter als het gaat om kennis en wetenschappelijke ontwikkeling volgens mij. Althans, dat meen ik af te kunnen leiden uit je brede interesse en ontwikkeling.
Begreep nooit dat mensen het presteerden een onvoldoende te halen voor een luistertoets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Hoezo zijn veel middelbare scholieren zo bagger in Engels?
Vond het altijd een enorm makkelijk vak, zeker de lees/luistertoetsen en het mondeling.
Uiteraard. Urbanisatie, suburbanisatie, reurbanisatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
AK was natuurlijk meer dan enkel topografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |