quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
rb2132 new wayfarer
Heb ook nog de matte versie ervan![]()
Waarom?quote:
PCquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef BradSpit het volgende:
waar in Amsterdam verkopen ze Porsche zonnebrillen???
Zou voor de bovenste gaan, die onderste ziet er een beetje uit als zo'n semi-sportieve plastic blokker bril.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Skv het volgende:
Ik twijfel tussen twee Serengeti's:
[ afbeelding ]
Monte
en
[ afbeelding ]
Paolo.
Welke moet ik kiezen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Special Offer Free Shipping
Agree.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou voor de bovenste gaan, die onderste ziet er een beetje uit als zo'n semi-sportieve plastic blokker bril.
Deze gozer voelt zich de alpha male van fok lifestylequote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ray-Ban Aviator FTW
Jaar of 42 geleden gekocht, is nog prima.
Eerder de opa van Fok lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Allessio het volgende:
[..]
Deze gozer voelt zich de alpha male van fok lifestyle![]()
Stevie Wonder draagt volgens mij altijd Polaroid.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef andreas612 het volgende:
mensen, 'k ben op zoek naar een nieuwe zonnebril
die wayfarer vind ik wel vet, maar deze ook:
[ afbeelding ]
weet iemand welke dit is?
Ik heb nog een Aviator uit de jaren '40.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ray-Ban Aviator FTW
Jaar of 42 geleden gekocht, is nog prima.
Ik heb de Monte besteld!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Skv het volgende:
Ik twijfel tussen twee Serengeti's:
[ afbeelding ]
Monte
en
[ afbeelding ]
Paolo.
Welke moet ik kiezen?
Ik zoek een bril die zo dicht mogelijk overeenkomt. Kleding komt ook goed. * FoXje is Collin Farrell met een buikjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Een stoere. Ik zou hem wel met de juiste kleding dragen
Weet niet of het uit een film is, maar kijk op http://www.sunglassesid.com/quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik zoek een bril die zo dicht mogelijk overeenkomt. Kleding komt ook goed. * FoXje is Collin Farrell met een buikje
Wie kan me helpen
[ afbeelding ]![]()
ok thxquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Stevie Wonder draagt volgens mij altijd Polaroid.
Volgens mij is die van de foto vervangen door dit nieuwe model.
http://shop.polaroidsungl(...)RODUCT&productid=453
asos.com, elke winkel op de damrak a'damquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef daghoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze bril. Weet iemand waar je die kunt kopen? Het gaat dus om die diagonale strepen...
Ik kan ze hier niet vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:05 schreef n8n het volgende:
[..]
asos.com, elke winkel op de damrak a'dam
Getest al? Glazen van mijne zijn photogromatic en polarized.. Ben erg benieuwd!quote:
Asos heeft wel zulke gehad, wellicht zijn ze 'uit'quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef daghoor het volgende:
[..]
Ik kan ze hier niet vinden.
http://www.asos.com/Men/A(...)&pgeSize=200&sort=-1
Ook op de damrak heb ik ze nog niet gezien..
Ja, ik heb ze eind vorig jaar op vakantie in Canada gekocht. Ze bevallen me zelfs beter dan de polarized glazen van Oakley.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Getest al? Glazen van mijne zijn photogromatic en polarized.. Ben erg benieuwd!
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben op zoek naar een bril met volledig aluminium/metalen frame, type Oakley C-Six. Zou m zo kopen, als ie geen 1500 euro was
[ afbeelding ]
Iemand suggesties?
Dat is echt zo'n boorplatform bril. Overkill als je het mij vraagt. Blijven zeer vette zonnebrillen, die van Oakley.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
Vind het een mooie brilquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
neequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Je gaat graag naar Star Trek-conferenties?
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef Skv het volgende:
Polarized is echt erg chill. Hele dag met mijn nieuwe bril op rondgelopen. Wil nu al niks anders meer!
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?quote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.
Pearle, 184,-quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?
Waarom? Koop gewoon een (new) wayfarer als je dat wilt. Ok, iedereen loopt er mee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:48 schreef Caxixi het volgende:
Ik zoek een zonnebril die op een Rayban Wayfarer lijkt maar er iets anders uit ziet, iemand suggesties?
Zij is alles behalve coolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef ampburner het volgende:
haha, kan tof zijn, maar dan moet het je wel staan
bijvoorbeeld als je net zo cool bent als Roisin Murphy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je ziet het ook bij de gewone brillen. Heel veel modellen van een jaar of 30 geleden zijn er weerquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ik ga de mode een beetje volgenquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Wayfarer blijft gewoon een klassieker. Helaas ook weer niet zo dat ie altijd te koop is, jarenlang heb ik me er rot naar gezochtquote:Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.
Ze zijn nooit tof geweest. Die dingen horen bij amerikaanse motoragenten, niet bij puberale trendlopertjes in NL.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ja, omdat het grote glazen zijn en dat dat dan relaxt rijdt. Verder heb ik een plofkop en daar past-ie mooi bij.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?quote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?
Mja, ding heb ik nu 2 jaar en is nog haarfijnquote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Uh neequote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Waarom niet? Als ik iets niet mooi vind, ga ik het ook niet snel dragen, ook al draagt de 'rest' het wel... Overigens nogal een kromme relatie met de definitie van een trendsetter, net of dat je ineens een trendsetter bent als je draagt wat je mooi vindt!quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Oh nee wacht. Dit is Fok, het forum dat bestaat uit trendsetters die alleen dragen wat ze mooi vinden en zich niks van andere mensen en mode aantrekken. Fokkers volgen de trends niet, maar
zetten ze.
Die dingen zijn al 5 jaar te koop ofzo, het zijn gewoon relaxte zonnebrillen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Echt mooi hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Pan.da het volgende:
[ afbeelding ]
1 for the money, 2 for the show!
Die is best wel vet!quote:
Is dat niet de Persol van Steve McQueen? Behoorlijk gelimiteerd (vanwege de blauwe glazen) Zonder die kost hij ongeveer 130-150 euro. Wil je per se die dan ga je die waarschijnlijk niet in winkels in Nederland vinden. Afgelopen jaar is er een re issue van uit gekomen, dus bij internet winkels is hij nog wel te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Lekker. Ik heb m ook besteld. Zelfde kleuren. Sinterklaas, beat that! Gouden brillen, jwttog!quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net een aviator oversizsed gold/green gekocht bij de Bijenkorf :
[ afbeelding ]
Mooi model idd. Heb zelf de 649 polarized.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het erg relaxed.quote:Één van de populairste gebruiken voor fotochromie is terug te vinden in zonnebrillen. Fotochromische lenzen veranderen van licht naar donker getint en andersom, afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht waaraan de lenzen worden blootgesteld. Als u een fotochromische zonnebril op een zeer heldere dag draagt, zullen de lenzen veranderen in een donkere kleur. In het andere geval, als u het binnenshuis draagt, zullen de lenzen helder worden.
Ja ik heb zo een net besteld.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef EdGolf het volgende:
Dat ia toch een merkloze, die van knoxville?
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Steve McQueens bril inderdaad, met grijze/groene/oranje glazen kost de bril ongeveer +150,00 euro. Met blauwe glazen kan ik de bril op Nederlandse websites niet vinden. Ik verwacht dat die sowieso te duur voor me is.
dat kanquote:Op zondag 29 mei 2011 16:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?
Als je er gewoon normaal mee omgaat kan dat prima.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is deze qua uiterlijk niet bijna gelijk aan de wayfarer, vraag ik me af?
Ik vind em heel tofquote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.
Ik heb 'em besteldquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em heel tofZou em er best willen voor erbij.
Krijg je met Tom Ford.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 'em besteld![]()
Hij is wel wat duurder dan Ray Ban, maar mooier vind ik.
25% korting? Vertel...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met Tom Ford.Al kreeg ik 25% op m'n new wayfarer omdat ik mazzel had.
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.quote:
Ok, nicequote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.
Deze is mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef andreas612 het volgende:
mensen, 'k ben op zoek naar een nieuwe zonnebril
die wayfarer vind ik wel vet, maar deze ook:
[ afbeelding ]
weet iemand welke dit is?
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Mijn 3025 (aviator) voelt ook veel steviger aan dan andere modellen. Kan ook zijn dat de robuustheid per model verschilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.
Ik heb deze lente een persol gekocht met polariserende glazen en ik vind de kwaliteit veruit beter dan mijn wayfarer en aviator. Het zou absoluut geen slechte aankoop zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Allrounder het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe zonnebril. Denk dat het een Persol gaat worden, weet alleen nog niet of ik polariserende glazen zal nemen of niet?
Zijn polariserende glazen echt zo fijn, of zal ik niet veel verschil merken?
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.edel-optics.nl(...)VTFZ6ABZXB13C,,.html
Staat bij dat het een vrouwen model is, maar ik ga hem toch gewoon bestellen.
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[ afbeelding ]
Enige versie clubmaster met zilver als subkleur. Deze is net uitgebracht en ik heb hem zojuist gekocht. Vond gouden rand namelijk beetje ordinair.
Ehm kijk eens goed?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:57 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?
Ik vind deze versie niet geslaagd.
Nu wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:33 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik zie geen zilver, wel goud. Kan aan mij liggen.
Niet dat nummerquote:
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummerquote:
Had je ook de Old Wayfarer op gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef The6thgate het volgende:
Gisteren maar eens uitgebreid wat modellen gepast. Uiteindelijk vond ik de New Wayfarer toch het leukste staan
[ afbeelding ]
dan maakt het me ook niet meer uit dat heel veel mensen 'm hebben
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummer
Hey:quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zit
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantquote:
Want je moeder is brillen-expert?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
Het zit je wel dwars he, dat Ray-Ban.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Skv het volgende:
Ray Ban is schraal spul, loopt iedereen al mee. Opzouten met je gespam. Daarnaast zou je nooit naar de 'Ray Ban winkel' (die bestaat niet eens) hoeven om te vragen of ie echt is, als je een verzamelaar bent.
Je vriend had wel de echte gekocht?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.
ik had laatst mijn neppe ray ban op een tafel laten liggen op een feestje, iemand anders met dezelfde bril had mijn bril meegenomen ipv zijn echte ray banquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 5e bril en echte bril kun je beter wegblijven.
Niemand?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is mooi... is die nog ergens te bestellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef nexusje het volgende:
[..]
Tegen merkbrillen zijn en dan deze bril kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bril! Waar zijn die zo goedkoop te krijgen dan ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Afgelopen zaterdag een overjarige Oakley Jupiter gekocht voor een zacht prijsje. Van 109eu voor 49eu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]kneusje, die carrera en die pilotenbrillen van rayban zijn onwijs verzadigd in de nepmarkt.. hiervan is geen namaak
Omdat geen hond daar nog dood mee gevonden wil worden. Ga dan niet zo afgeven op rayban en andere willekeurige merken. Fladrol 1steklas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:43 schreef nexusje het volgende:
[..]
Omdat geen hond daar nog dood mee gevonden wil worden. Ga dan niet zo afgeven op rayban en andere willekeurige merken. Fladrol 1steklas!
Heb ik ook, met zwarte en blue revo glazenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Festivalbrilletje, net binnen.
Het punt is hier dat Ray Ban een brillenmerk is en brillen hun core business is. Hilfiger, DG, Tom Ford zijn allemaal merken die dit erbij doen om extra omzet te genereren. Je betaalt puur voor het merk, de bril is echt niet beter.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:55 schreef robert842 het volgende:
Zijn die Ray-ban brillen zoveel beter dan de andere duurdere merken, zoals DG, Tommy Hilfiger, Oxydo, Tom Ford en dergelijke??
Na even te googlen zie ik dat de meeste merken zelfs uit dezelfde fabriek komen, de glazen dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het punt is hier dat Ray Ban een brillenmerk is en brillen hun core business is. Hilfiger, DG, Tom Ford zijn allemaal merken die dit erbij doen om extra omzet te genereren. Je betaalt puur voor het merk, de bril is echt niet beter.
Ray Ban heeft gewoon goede glazen en geeft veel waar voor het geld.
In het duurdere segment zijn bijvoorbeeld Persol, Oliver Peoples(?) en Serengetti wel beter volgens mij, de modehuismerken echter niet.
Ah joh, die glazen zijn echt niet slecht ofzo, ze willen ook geen flater slaan als merk. Doelde meer op Prada, D&G brillen a 300e: die bieden geen meerwaarde, behalve qua design.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef robert842 het volgende:
[..]
Na even te googlen zie ik dat de meeste merken zelfs uit dezelfde fabriek komen, de glazen dan.
Maar ik had een mooie Hillfiger op het oog die rond de 120 euro kost. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat die dezelfde glazen heeft als een polaroid bril (alhoewel dat ook fijne glazen zijn), dan verwacht ik toch iets beters. In de winkel zie je dat niet zo goed. Ik doe best lang met een bril dus het moet dan ook een echte goede zijn
Volgens mij heeft Paul Smith ook wel redelijke zonnebrillen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In het duurdere segment zijn bijvoorbeeld Persol, Oliver Peoples(?) en Serengetti wel beter volgens mij, de modehuismerken echter niet.
ah oke op die manier. Nee, mijn budget is 150euro topquote:Op zondag 12 juni 2011 14:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ah joh, die glazen zijn echt niet slecht ofzo, ze willen ook geen flater slaan als merk. Doelde meer op Prada, D&G brillen a 300e: die bieden geen meerwaarde, behalve qua design.
Ik zou voor een Serengeti gaan. By far mijn fijnste bril. Wel iets meer dan je budget, ze kosten rond de 200 Euro.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef robert842 het volgende:
[..]
ah oke op die manier. Nee, mijn budget is 150euro top![]()
Maar het glas is belangrijker dan het design, mag wel tijdloos zijn ivm lange gebruiksduur
Die hebben inderdaad prachtige glazen, maar dat is toch echt boven mijn budget.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou voor een Serengeti gaan. By far mijn fijnste bril. Wel iets meer dan je budget, ze kosten rond de 200 Euro.
Ik heb de 'drivers' polarized en fotochromatisch. Die 5 tientjes extra wel waard hoor..quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef robert842 het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad prachtige glazen, maar dat is toch echt boven mijn budget.
Als ik nou piloot van beroep was ...
deze Serengeti Lizzano vond ik wel heel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de 'drivers' polarized en fotochromatisch. Die 5 tientjes extra wel waard hoor..
Daar lopen alleen de Guido's mee hahaha.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef LordLynx het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'shield' model zonnebril, maar dan niet van Prada Sport (nouja, zou wel mogen, maar ik vind dat rode logo op de pootjes spuuglelijk, dus zonder logo dan).
En dan ook nog eens het liefst met witte of metaalkleur pootjes:
[ afbeelding ]
Dit dus, maar zonder dat rode logo.
misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Daar lopen alleen de Guido's mee hahaha.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook, met zwarte en blue revo glazenIk had verwacht dat ik er wel meer mensen mee zou zien, maar tot nu toe nog niet
linkje naar bril Skvquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Noodlez het volgende:
[..]
[..]
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruiken.
Ik heet geen Guido, maar ik voel me wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
linkje naar bril Skv
http://www.ikhebeenbril.n(...)lattop-classic-revo/
Juh, ik had ze voor ¤ 7.30 per stuk geloof ik, met zelfs nog verzendkorting erbij zodat ik het hele handeltje voor ¤ 13.90 hadquote:
Niet mijn smaak....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef mrPanerai het volgende:
Nog maar ff een nieuwe voor deze zomer
Persol Roadster TF
[ afbeelding ]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ik
Heb er een vestje van. Uberchill.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hihi Jeremy Scott... die maakt ook bizarre dingen voor Adidas.
[ afbeelding ]
Maareh erg apart.... niet voor iedereen weggelegd denk ik die bril
Awakefestquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?
263 euro voor iets dat je voor een zonsverduistering gratis krijgt bij aankoop van een pakje Lays chips?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef friekin_ het volgende:
http://www.80spurple.com/(...)unglasses-black-grey
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wil.
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal een verschil eigenlijk? Totaal andere bril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomd, flat top, das een goeie zoekterm hiervoor. Thnx!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.
Meh, die is helemaal plat aan de bovenkant, dat is deze niet. Hoewel er 27292 soorten flat tops zijn, dus misschien heet hij ook wel zoquote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Verdomd, flat top, das een goeie zoekterm hiervoor. Thnx!
Nee klopt, maar ik vind zo al veel meer soortgelijke brillen inderdaad. Wist niet zo goed waar ik op moest zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, die is helemaal plat aan de bovenkant, dat is deze niet. Hoewel er 27292 soorten flat tops zijn, dus misschien heet hij ook wel zo
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Topic lezen blijft lastigquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?
Lees ff terug, staat een paar keer genoemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?
Heb je goed besloten,quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef DooieMuis het volgende:
Net een Persol 714 besteld met gepolariseerde glazen. Heb de 649 ook, maar dan zonder gepolariseerde glazen. Even overwogen om de 714 Steve McQueen versie te nemen, maar vond het iets te duur voor een stel blauwe glazen (¤ 300,- oid).
Mijn Persol (3009s) is veruit de beste bril die ik ooit gehad heb, veel plezier ermee!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef DooieMuis het volgende:
Net een Persol 714 besteld met gepolariseerde glazen. Heb de 649 ook, maar dan zonder gepolariseerde glazen. Even overwogen om de 714 Steve McQueen versie te nemen, maar vond het iets te duur voor een stel blauwe glazen (¤ 300,- oid).
Waar kun je die kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef mytec het volgende:
vorig jaar een lading perfecte copytjes zonder logo uit de usa gehaald. prima brillen met glazen alleen ze zijn allemaal kapot (toch rommel achteraf). denk dat ik binnenkort maar een carrera 12 haal. die leek me wel tof.
dan mat zwart met polarized glazen.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook nog deze;quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef RobBor het volgende:
Zijn er geen liefhebbers van Oakley hier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 groene en 1 zwarte awakefest bril? Goede deal tochquote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er voor hebben?
Die Kubrik is een mooi brilletje!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Extragratis tip: http://www.spyoptic.com/category/98307/ALL
[ afbeelding ]
Kubrik
Die heb ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
1 groene en 1 zwarte awakefest bril? Goede deal toch
Iedereen die voor 13:00u binnen was kreeg er 1 gratis ja. Je kan het op partyflock proberen, maar kleine kans denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Maar die brillen kreeg iedere Awakeningsganger gratis bij de entree ofzo? Dus als ik een berichtje op Partyflock plaats is er vast wel iemand die hem niet hoeft te bewaren?
Nog niet gegoocheld?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef finchfighter het volgende:
iemand een idee waar ik een wayfayer kan vinden in zwart met witte blokjes?
kan namelijk genoeg kleuren vinden ma niet geblokt
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:28 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Nog niet gegoocheld?
http://www.google.nl/m/se(...)rer%20checkered&sa=N
Dat was niet zo moeilijk hoor.
mooie bril, nu maar hopen dat het weer wat beter wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht. Oakley Jupiter matte black
Erg toffe bril! Hoe is de pasvorm? Is de bril gezicht voor een smaller gezicht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht. Oakley Jupiter matte black
Nee. Ik ben ook gaan kijken voor deze bril, omdat ik hem erg tof vindt (frogskin en Holbrook ook). Maar je moet er een breed hoofd voor hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Erg toffe bril! Hoe is de pasvorm? Is de bril gezicht voor een smaller gezicht?
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef RobBor het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook gaan kijken voor deze bril, omdat ik hem erg tof vindt (frogskin en Holbrook ook). Maar je moet er een breed hoofd voor hebben, het zag niet uit op mijn smal gezicht
Echt jammer...
Ikwileenbril.nl kan je em kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef clayzj het volgende:
Ik ben al enige tijd op zoek naar de retroSUPERfuture flat top. Heeft iemand enig idee of deze brillen uberhaupt verkocht worden in Nederland, zodat ik hem kan passen.
Online zijn er wel enkele sites te vinden maar dat zijn allemaal buitenlandse websites etc, ik haal hem liever "gewoon" in een winkel.
Het gaat dus om de volgende bril:
[ afbeelding ]
Dat ding, incluis gouden accent, maar met geel reflecterende glazen heb ik, is al eerder in precies dit topic geplaatst. Even lezen dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef clayzj het volgende:
Ik ben al enige tijd op zoek naar de retroSUPERfuture flat top. Heeft iemand enig idee of deze brillen uberhaupt verkocht worden in Nederland, zodat ik hem kan passen.
Online zijn er wel enkele sites te vinden maar dat zijn allemaal buitenlandse websites etc, ik haal hem liever "gewoon" in een winkel.
Het gaat dus om de volgende bril:
[ afbeelding ]
Hij moet een zonnebril sowieso even passen en niet meteen van internet bestellen. Kan inderdaad zijn dat de pasvorm verschillend uitvalt. In ieder geval vindt ik het een erg mooie bril.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.
Die bolling heb ik wel nodig, anders sluit 'ie niet mooi aan. Dat is het vaak het probleem bijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:04 schreef RobBor het volgende:
[..]
Hij moet een zonnebril sowieso even passen en niet meteen van internet bestellen. Kan inderdaad zijn dat de pasvorm verschillend uitvalt. In ieder geval vindt ik het een erg mooie bril.
Ik ook. Was precies wat ik wilde en kwam toen precies op iBoodquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef lateralize het volgende:
Deze laatst via iBood besteld:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je zelf ook weet dat dat natuurlijk niet de echte is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ikwileenbril.nl kan je em kopen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 04:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook weet dat dat natuurlijk niet de echte is..
Zijn idd vrij moeilijk te krijgen hier, zit er te denken ook een te halen. Heb wel eens eentje bij Patta gezien geloof ik, maar dat was een collab. Denk ook dat de prijs al snel 50/100 euro hoger ligt hier, dus kies er persoonlijk voor om hem toch van eBay oid te halen
Als je een beetje weet waar je op moet letten, koop je gewoon een echte. Denk trouwens dat van die bril überhaupt niet veel echt neppe worden gemaakt, alleen brillen die erop gebaseerd zijn zoals die van die link.quote:
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ben ik de enige die vasthoudt aan een simpele Ray-Ban zonnebril?
Weet niet waar jij woont, maar hier lopen er echt geen 100 miljoen mensen rond in de stad hoor, laat staan met een Ray Banquote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!
mooi fietsbrilletjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Met dank aan de werkgever:
Mijn nieuwe Oakley Ballistic M frame 2.0.
Wel een beetje te hysterisch om te passen in mijn dagelijkse voorkomen.
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
waar besteld?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
Te hysterisch, zou je denken ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
not sure if seriousquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Misschien niet de mooiste bril maar je moet even denken waarom en voor wie deze bril zo werd ontworpen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Ik ook. Leuk dingetje!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef lateralize het volgende:
Deze laatst via iBood besteld:
[ afbeelding ]
Dat heb je goed ja.quote:
Deze heb ik ook. Op sterkte. Met zilver oogt clubmaster toch weer geheel anders trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja.
Tot overmaat van ramp mijn wayfarertje óók nog zoekgeraakt !
Ik heb mezelf voor de troost maar op de clubmaster getrakteerd.
Ik kreeg 15% korting dus was-ie net geen 100 Euro.
Mét de comfortabele G15 glazen die ik, als soort van mol, toch wel nodig heb.
Precies deze... met al die logootjes in de binnenkant.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |