Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummerquote:
Had je ook de Old Wayfarer op gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef The6thgate het volgende:
Gisteren maar eens uitgebreid wat modellen gepast. Uiteindelijk vond ik de New Wayfarer toch het leukste staan
[ afbeelding ]
dan maakt het me ook niet meer uit dat heel veel mensen 'm hebben
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummer
Hey:quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zit
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantquote:
Want je moeder is brillen-expert?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
Het zit je wel dwars he, dat Ray-Ban.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Skv het volgende:
Ray Ban is schraal spul, loopt iedereen al mee. Opzouten met je gespam. Daarnaast zou je nooit naar de 'Ray Ban winkel' (die bestaat niet eens) hoeven om te vragen of ie echt is, als je een verzamelaar bent.
Je vriend had wel de echte gekocht?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.
ik had laatst mijn neppe ray ban op een tafel laten liggen op een feestje, iemand anders met dezelfde bril had mijn bril meegenomen ipv zijn echte ray banquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 5e bril en echte bril kun je beter wegblijven.
Niemand?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is mooi... is die nog ergens te bestellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef nexusje het volgende:
[..]
Tegen merkbrillen zijn en dan deze bril kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bril! Waar zijn die zo goedkoop te krijgen dan ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Afgelopen zaterdag een overjarige Oakley Jupiter gekocht voor een zacht prijsje. Van 109eu voor 49eu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]kneusje, die carrera en die pilotenbrillen van rayban zijn onwijs verzadigd in de nepmarkt.. hiervan is geen namaak
Omdat geen hond daar nog dood mee gevonden wil worden. Ga dan niet zo afgeven op rayban en andere willekeurige merken. Fladrol 1steklas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:43 schreef nexusje het volgende:
[..]
Omdat geen hond daar nog dood mee gevonden wil worden. Ga dan niet zo afgeven op rayban en andere willekeurige merken. Fladrol 1steklas!
Heb ik ook, met zwarte en blue revo glazenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Festivalbrilletje, net binnen.
Het punt is hier dat Ray Ban een brillenmerk is en brillen hun core business is. Hilfiger, DG, Tom Ford zijn allemaal merken die dit erbij doen om extra omzet te genereren. Je betaalt puur voor het merk, de bril is echt niet beter.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:55 schreef robert842 het volgende:
Zijn die Ray-ban brillen zoveel beter dan de andere duurdere merken, zoals DG, Tommy Hilfiger, Oxydo, Tom Ford en dergelijke??
Na even te googlen zie ik dat de meeste merken zelfs uit dezelfde fabriek komen, de glazen dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het punt is hier dat Ray Ban een brillenmerk is en brillen hun core business is. Hilfiger, DG, Tom Ford zijn allemaal merken die dit erbij doen om extra omzet te genereren. Je betaalt puur voor het merk, de bril is echt niet beter.
Ray Ban heeft gewoon goede glazen en geeft veel waar voor het geld.
In het duurdere segment zijn bijvoorbeeld Persol, Oliver Peoples(?) en Serengetti wel beter volgens mij, de modehuismerken echter niet.
Ah joh, die glazen zijn echt niet slecht ofzo, ze willen ook geen flater slaan als merk. Doelde meer op Prada, D&G brillen a 300e: die bieden geen meerwaarde, behalve qua design.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef robert842 het volgende:
[..]
Na even te googlen zie ik dat de meeste merken zelfs uit dezelfde fabriek komen, de glazen dan.
Maar ik had een mooie Hillfiger op het oog die rond de 120 euro kost. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat die dezelfde glazen heeft als een polaroid bril (alhoewel dat ook fijne glazen zijn), dan verwacht ik toch iets beters. In de winkel zie je dat niet zo goed. Ik doe best lang met een bril dus het moet dan ook een echte goede zijn
Volgens mij heeft Paul Smith ook wel redelijke zonnebrillen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In het duurdere segment zijn bijvoorbeeld Persol, Oliver Peoples(?) en Serengetti wel beter volgens mij, de modehuismerken echter niet.
ah oke op die manier. Nee, mijn budget is 150euro topquote:Op zondag 12 juni 2011 14:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ah joh, die glazen zijn echt niet slecht ofzo, ze willen ook geen flater slaan als merk. Doelde meer op Prada, D&G brillen a 300e: die bieden geen meerwaarde, behalve qua design.
Ik zou voor een Serengeti gaan. By far mijn fijnste bril. Wel iets meer dan je budget, ze kosten rond de 200 Euro.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef robert842 het volgende:
[..]
ah oke op die manier. Nee, mijn budget is 150euro top![]()
Maar het glas is belangrijker dan het design, mag wel tijdloos zijn ivm lange gebruiksduur
Die hebben inderdaad prachtige glazen, maar dat is toch echt boven mijn budget.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou voor een Serengeti gaan. By far mijn fijnste bril. Wel iets meer dan je budget, ze kosten rond de 200 Euro.
Ik heb de 'drivers' polarized en fotochromatisch. Die 5 tientjes extra wel waard hoor..quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef robert842 het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad prachtige glazen, maar dat is toch echt boven mijn budget.
Als ik nou piloot van beroep was ...
deze Serengeti Lizzano vond ik wel heel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de 'drivers' polarized en fotochromatisch. Die 5 tientjes extra wel waard hoor..
Daar lopen alleen de Guido's mee hahaha.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef LordLynx het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'shield' model zonnebril, maar dan niet van Prada Sport (nouja, zou wel mogen, maar ik vind dat rode logo op de pootjes spuuglelijk, dus zonder logo dan).
En dan ook nog eens het liefst met witte of metaalkleur pootjes:
[ afbeelding ]
Dit dus, maar zonder dat rode logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |