Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummerquote:
Had je ook de Old Wayfarer op gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef The6thgate het volgende:
Gisteren maar eens uitgebreid wat modellen gepast. Uiteindelijk vond ik de New Wayfarer toch het leukste staan
[ afbeelding ]
dan maakt het me ook niet meer uit dat heel veel mensen 'm hebben
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummer
Hey:quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zit
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantquote:
Want je moeder is brillen-expert?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
Het zit je wel dwars he, dat Ray-Ban.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Skv het volgende:
Ray Ban is schraal spul, loopt iedereen al mee. Opzouten met je gespam. Daarnaast zou je nooit naar de 'Ray Ban winkel' (die bestaat niet eens) hoeven om te vragen of ie echt is, als je een verzamelaar bent.
Je vriend had wel de echte gekocht?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
knuppel, alsof ze de enige was, een maat had die dus gekocht, 'k heb 'm vierkant uitgelachen
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Okay goed verhaal. Ga jij maar weer lekker van de zon genieten met je 5e namaak bril met bruine glazen zonder uv protectie, dan praten wij hier over echte zonnebrillen.
ik had laatst mijn neppe ray ban op een tafel laten liggen op een feestje, iemand anders met dezelfde bril had mijn bril meegenomen ipv zijn echte ray banquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 5e bril en echte bril kun je beter wegblijven.
Niemand?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze is mooi... is die nog ergens te bestellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef nexusje het volgende:
[..]
Tegen merkbrillen zijn en dan deze bril kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bril! Waar zijn die zo goedkoop te krijgen dan ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Afgelopen zaterdag een overjarige Oakley Jupiter gekocht voor een zacht prijsje. Van 109eu voor 49eu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |