Als je er gewoon normaal mee omgaat kan dat prima.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is deze qua uiterlijk niet bijna gelijk aan de wayfarer, vraag ik me af?
Ik vind em heel tofquote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.
Ik heb 'em besteldquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em heel tofZou em er best willen voor erbij.
Krijg je met Tom Ford.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 'em besteld![]()
Hij is wel wat duurder dan Ray Ban, maar mooier vind ik.
25% korting? Vertel...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met Tom Ford.Al kreeg ik 25% op m'n new wayfarer omdat ik mazzel had.
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.quote:
Ok, nicequote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.
Deze is mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef andreas612 het volgende:
mensen, 'k ben op zoek naar een nieuwe zonnebril
die wayfarer vind ik wel vet, maar deze ook:
[ afbeelding ]
weet iemand welke dit is?
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Mijn 3025 (aviator) voelt ook veel steviger aan dan andere modellen. Kan ook zijn dat de robuustheid per model verschilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.
Ik heb deze lente een persol gekocht met polariserende glazen en ik vind de kwaliteit veruit beter dan mijn wayfarer en aviator. Het zou absoluut geen slechte aankoop zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Allrounder het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe zonnebril. Denk dat het een Persol gaat worden, weet alleen nog niet of ik polariserende glazen zal nemen of niet?
Zijn polariserende glazen echt zo fijn, of zal ik niet veel verschil merken?
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.edel-optics.nl(...)VTFZ6ABZXB13C,,.html
Staat bij dat het een vrouwen model is, maar ik ga hem toch gewoon bestellen.
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[ afbeelding ]
Enige versie clubmaster met zilver als subkleur. Deze is net uitgebracht en ik heb hem zojuist gekocht. Vond gouden rand namelijk beetje ordinair.
Ehm kijk eens goed?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:57 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?
Ik vind deze versie niet geslaagd.
Nu wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:33 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik zie geen zilver, wel goud. Kan aan mij liggen.
Niet dat nummerquote:
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummerquote:
Had je ook de Old Wayfarer op gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef The6thgate het volgende:
Gisteren maar eens uitgebreid wat modellen gepast. Uiteindelijk vond ik de New Wayfarer toch het leukste staan
[ afbeelding ]
dan maakt het me ook niet meer uit dat heel veel mensen 'm hebben
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoor dit nummer voor het eerst, maar wat een vet nummer
Hey:quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is inderdaad nice nummer, ken hem al een tijdje, bleek dat hij ook in F&F5 zit
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantquote:
Want je moeder is brillen-expert?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke bril, maar mijn moeder zag het verschil niet tussen die en de 5 euro variantdaarom voor de 5eu gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |