Is dat niet de Persol van Steve McQueen? Behoorlijk gelimiteerd (vanwege de blauwe glazen) Zonder die kost hij ongeveer 130-150 euro. Wil je per se die dan ga je die waarschijnlijk niet in winkels in Nederland vinden. Afgelopen jaar is er een re issue van uit gekomen, dus bij internet winkels is hij nog wel te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Lekker. Ik heb m ook besteld. Zelfde kleuren. Sinterklaas, beat that! Gouden brillen, jwttog!quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net een aviator oversizsed gold/green gekocht bij de Bijenkorf :
[ afbeelding ]
Mooi model idd. Heb zelf de 649 polarized.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het erg relaxed.quote:Één van de populairste gebruiken voor fotochromie is terug te vinden in zonnebrillen. Fotochromische lenzen veranderen van licht naar donker getint en andersom, afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht waaraan de lenzen worden blootgesteld. Als u een fotochromische zonnebril op een zeer heldere dag draagt, zullen de lenzen veranderen in een donkere kleur. In het andere geval, als u het binnenshuis draagt, zullen de lenzen helder worden.
Ja ik heb zo een net besteld.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef EdGolf het volgende:
Dat ia toch een merkloze, die van knoxville?
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Steve McQueens bril inderdaad, met grijze/groene/oranje glazen kost de bril ongeveer +150,00 euro. Met blauwe glazen kan ik de bril op Nederlandse websites niet vinden. Ik verwacht dat die sowieso te duur voor me is.
dat kanquote:Op zondag 29 mei 2011 16:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |