Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben op zoek naar een bril met volledig aluminium/metalen frame, type Oakley C-Six. Zou m zo kopen, als ie geen 1500 euro was
[ afbeelding ]
Iemand suggesties?
Dat is echt zo'n boorplatform bril. Overkill als je het mij vraagt. Blijven zeer vette zonnebrillen, die van Oakley.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
Vind het een mooie brilquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
neequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Je gaat graag naar Star Trek-conferenties?
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef Skv het volgende:
Polarized is echt erg chill. Hele dag met mijn nieuwe bril op rondgelopen. Wil nu al niks anders meer!
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?quote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.
Pearle, 184,-quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?
Waarom? Koop gewoon een (new) wayfarer als je dat wilt. Ok, iedereen loopt er mee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:48 schreef Caxixi het volgende:
Ik zoek een zonnebril die op een Rayban Wayfarer lijkt maar er iets anders uit ziet, iemand suggesties?
Zij is alles behalve coolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef ampburner het volgende:
haha, kan tof zijn, maar dan moet het je wel staan
bijvoorbeeld als je net zo cool bent als Roisin Murphy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je ziet het ook bij de gewone brillen. Heel veel modellen van een jaar of 30 geleden zijn er weerquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ik ga de mode een beetje volgenquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Wayfarer blijft gewoon een klassieker. Helaas ook weer niet zo dat ie altijd te koop is, jarenlang heb ik me er rot naar gezochtquote:Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.
Ze zijn nooit tof geweest. Die dingen horen bij amerikaanse motoragenten, niet bij puberale trendlopertjes in NL.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ja, omdat het grote glazen zijn en dat dat dan relaxt rijdt. Verder heb ik een plofkop en daar past-ie mooi bij.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?quote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?
Mja, ding heb ik nu 2 jaar en is nog haarfijnquote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Uh neequote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Waarom niet? Als ik iets niet mooi vind, ga ik het ook niet snel dragen, ook al draagt de 'rest' het wel... Overigens nogal een kromme relatie met de definitie van een trendsetter, net of dat je ineens een trendsetter bent als je draagt wat je mooi vindt!quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Oh nee wacht. Dit is Fok, het forum dat bestaat uit trendsetters die alleen dragen wat ze mooi vinden en zich niks van andere mensen en mode aantrekken. Fokkers volgen de trends niet, maar
zetten ze.
Die dingen zijn al 5 jaar te koop ofzo, het zijn gewoon relaxte zonnebrillen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Echt mooi hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Pan.da het volgende:
[ afbeelding ]
1 for the money, 2 for the show!
Die is best wel vet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |