Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt iedereen nog steeds met al die aviators? Die dingen waren 5 jaar geleden nog tof, nu niet meer.
Je ziet het ook bij de gewone brillen. Heel veel modellen van een jaar of 30 geleden zijn er weerquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ik ga de mode een beetje volgenquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Wayfarer blijft gewoon een klassieker. Helaas ook weer niet zo dat ie altijd te koop is, jarenlang heb ik me er rot naar gezochtquote:Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Wayfarer. Daar loopt ook iedereen mee rond.
Ze zijn nooit tof geweest. Die dingen horen bij amerikaanse motoragenten, niet bij puberale trendlopertjes in NL.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Ja, omdat het grote glazen zijn en dat dat dan relaxt rijdt. Verder heb ik een plofkop en daar past-ie mooi bij.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Skv het volgende:
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?quote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen bepaalde zonnebril kopen omdat hij op dit moment hip is?
Mja, ding heb ik nu 2 jaar en is nog haarfijnquote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Uh neequote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Waarom niet? Als ik iets niet mooi vind, ga ik het ook niet snel dragen, ook al draagt de 'rest' het wel... Overigens nogal een kromme relatie met de definitie van een trendsetter, net of dat je ineens een trendsetter bent als je draagt wat je mooi vindt!quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe je met kleding toch ook gewoon?
Oh nee wacht. Dit is Fok, het forum dat bestaat uit trendsetters die alleen dragen wat ze mooi vinden en zich niks van andere mensen en mode aantrekken. Fokkers volgen de trends niet, maar
zetten ze.
Die dingen zijn al 5 jaar te koop ofzo, het zijn gewoon relaxte zonnebrillen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Skv het volgende:
Omdat ik het mooi vindt is zo'n kontargument. Die dingen waren ineens overal te koop, omdat ze weer in de kode kwamen. Anders was je wel de enige met zo'n ding ipv dat iedereen er eentje heeft. Anyway, iedereen z'n ding.
Echt mooi hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Pan.da het volgende:
[ afbeelding ]
1 for the money, 2 for the show!
Die is best wel vet!quote:
Is dat niet de Persol van Steve McQueen? Behoorlijk gelimiteerd (vanwege de blauwe glazen) Zonder die kost hij ongeveer 130-150 euro. Wil je per se die dan ga je die waarschijnlijk niet in winkels in Nederland vinden. Afgelopen jaar is er een re issue van uit gekomen, dus bij internet winkels is hij nog wel te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Lekker. Ik heb m ook besteld. Zelfde kleuren. Sinterklaas, beat that! Gouden brillen, jwttog!quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net een aviator oversizsed gold/green gekocht bij de Bijenkorf :
[ afbeelding ]
Mooi model idd. Heb zelf de 649 polarized.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Weet iemand of ik deze Persol 714 gewoon in de reguliere winkels kan halen? En hoeveel dat 'ie ongeveer kost.
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het erg relaxed.quote:Één van de populairste gebruiken voor fotochromie is terug te vinden in zonnebrillen. Fotochromische lenzen veranderen van licht naar donker getint en andersom, afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht waaraan de lenzen worden blootgesteld. Als u een fotochromische zonnebril op een zeer heldere dag draagt, zullen de lenzen veranderen in een donkere kleur. In het andere geval, als u het binnenshuis draagt, zullen de lenzen helder worden.
Ja ik heb zo een net besteld.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef EdGolf het volgende:
Dat ia toch een merkloze, die van knoxville?
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Steve McQueens bril inderdaad, met grijze/groene/oranje glazen kost de bril ongeveer +150,00 euro. Met blauwe glazen kan ik de bril op Nederlandse websites niet vinden. Ik verwacht dat die sowieso te duur voor me is.
dat kanquote:Op zondag 29 mei 2011 16:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om door een opticien er blauwe glazen in te laten zetten?
Als je er gewoon normaal mee omgaat kan dat prima.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is deze qua uiterlijk niet bijna gelijk aan de wayfarer, vraag ik me af?
Ik vind em heel tofquote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Ja, meer een 'namaak' van de Wayfarer aangezien Ray-Ban dit model heeft geïntroduceerd. Maargoed, dit model is dan wellicht leuker, omdat weinig dit model dragen. Ik heb pas één iemand met dit model gezien.
Ik heb 'em besteldquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em heel tofZou em er best willen voor erbij.
Krijg je met Tom Ford.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 'em besteld![]()
Hij is wel wat duurder dan Ray Ban, maar mooier vind ik.
25% korting? Vertel...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met Tom Ford.Al kreeg ik 25% op m'n new wayfarer omdat ik mazzel had.
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.quote:
Ok, nicequote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was toevallig een actie gaande. Klant van rabo? Dan 25% korting bij aankoop.
Deze is mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef andreas612 het volgende:
mensen, 'k ben op zoek naar een nieuwe zonnebril
die wayfarer vind ik wel vet, maar deze ook:
[ afbeelding ]
weet iemand welke dit is?
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef EdGolf het volgende:
Is de kwaliteit van de Ray-Bans door de jaren heen gelijk gebleven of is het minder (of misschien wel beter) geworden? Ik hoor hier dat die aviators jaren meegaan, maar kan dat met de nieuwe zonnebrillen ook?
Mijn 3025 (aviator) voelt ook veel steviger aan dan andere modellen. Kan ook zijn dat de robuustheid per model verschilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Mijn klassieke RB is aanzienelijk steviger, dikker frame, betere scharniertjes, voelt gewoon meer solide aan. Toch zijn de nieuwe ook nog steeds zeer degelijk hoor.
Ik heb deze lente een persol gekocht met polariserende glazen en ik vind de kwaliteit veruit beter dan mijn wayfarer en aviator. Het zou absoluut geen slechte aankoop zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Allrounder het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe zonnebril. Denk dat het een Persol gaat worden, weet alleen nog niet of ik polariserende glazen zal nemen of niet?
Zijn polariserende glazen echt zo fijn, of zal ik niet veel verschil merken?
Is Edel-Optics een beetje betrouwbare site? Ik wil daar namelijk een zonnebril bestellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.edel-optics.nl(...)VTFZ6ABZXB13C,,.html
Staat bij dat het een vrouwen model is, maar ik ga hem toch gewoon bestellen.
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[ afbeelding ]
Enige versie clubmaster met zilver als subkleur. Deze is net uitgebracht en ik heb hem zojuist gekocht. Vond gouden rand namelijk beetje ordinair.
Ehm kijk eens goed?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:57 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nu heb je nog altijd een gouden rand onder je glazen en ook het bruggetje is goud?
Ik vind deze versie niet geslaagd.
Nu wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:33 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik zie geen zilver, wel goud. Kan aan mij liggen.
Niet dat nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |