Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben op zoek naar een bril met volledig aluminium/metalen frame, type Oakley C-Six. Zou m zo kopen, als ie geen 1500 euro was
[ afbeelding ]
Iemand suggesties?
Dat is echt zo'n boorplatform bril. Overkill als je het mij vraagt. Blijven zeer vette zonnebrillen, die van Oakley.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
Vind het een mooie brilquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je dit nu mooi of is het puur vanwege sportmotieven?
neequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Je gaat graag naar Star Trek-conferenties?
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef Skv het volgende:
Polarized is echt erg chill. Hele dag met mijn nieuwe bril op rondgelopen. Wil nu al niks anders meer!
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?quote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Scheelt echt een hele hoop, en aangezien ik +/- 300km per dag in de auto zit, is het met deze zon wel erg ideaal. Als ik hem afzet krijg ik meteen koppijn.
Pearle, 184,-quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?
Waarom? Koop gewoon een (new) wayfarer als je dat wilt. Ok, iedereen loopt er mee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:48 schreef Caxixi het volgende:
Ik zoek een zonnebril die op een Rayban Wayfarer lijkt maar er iets anders uit ziet, iemand suggesties?
Zij is alles behalve coolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef ampburner het volgende:
haha, kan tof zijn, maar dan moet het je wel staan
bijvoorbeeld als je net zo cool bent als Roisin Murphy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |