quote:Op zondag 17 juli 2011 04:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook weet dat dat natuurlijk niet de echte is..
Zijn idd vrij moeilijk te krijgen hier, zit er te denken ook een te halen. Heb wel eens eentje bij Patta gezien geloof ik, maar dat was een collab. Denk ook dat de prijs al snel 50/100 euro hoger ligt hier, dus kies er persoonlijk voor om hem toch van eBay oid te halen
Als je een beetje weet waar je op moet letten, koop je gewoon een echte. Denk trouwens dat van die bril überhaupt niet veel echt neppe worden gemaakt, alleen brillen die erop gebaseerd zijn zoals die van die link.quote:
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ben ik de enige die vasthoudt aan een simpele Ray-Ban zonnebril?
Weet niet waar jij woont, maar hier lopen er echt geen 100 miljoen mensen rond in de stad hoor, laat staan met een Ray Banquote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!
mooi fietsbrilletjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Met dank aan de werkgever:
Mijn nieuwe Oakley Ballistic M frame 2.0.
Wel een beetje te hysterisch om te passen in mijn dagelijkse voorkomen.
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
waar besteld?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
Te hysterisch, zou je denken ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
not sure if seriousquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Misschien niet de mooiste bril maar je moet even denken waarom en voor wie deze bril zo werd ontworpen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Ik ook. Leuk dingetje!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef lateralize het volgende:
Deze laatst via iBood besteld:
[ afbeelding ]
Dat heb je goed ja.quote:
Deze heb ik ook. Op sterkte. Met zilver oogt clubmaster toch weer geheel anders trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja.
Tot overmaat van ramp mijn wayfarertje óók nog zoekgeraakt !
Ik heb mezelf voor de troost maar op de clubmaster getrakteerd.
Ik kreeg 15% korting dus was-ie net geen 100 Euro.
Mét de comfortabele G15 glazen die ik, als soort van mol, toch wel nodig heb.
Precies deze... met al die logootjes in de binnenkant.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |