misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Daar lopen alleen de Guido's mee hahaha.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Festivalbrilletje, net binnen.
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook, met zwarte en blue revo glazenIk had verwacht dat ik er wel meer mensen mee zou zien, maar tot nu toe nog niet
linkje naar bril Skvquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Noodlez het volgende:
[..]
[..]
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruiken.
Ik heet geen Guido, maar ik voel me wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
linkje naar bril Skv
http://www.ikhebeenbril.n(...)lattop-classic-revo/
Juh, ik had ze voor ¤ 7.30 per stuk geloof ik, met zelfs nog verzendkorting erbij zodat ik het hele handeltje voor ¤ 13.90 hadquote:
Niet mijn smaak....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef mrPanerai het volgende:
Nog maar ff een nieuwe voor deze zomer
Persol Roadster TF
[ afbeelding ]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ik
Heb er een vestje van. Uberchill.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hihi Jeremy Scott... die maakt ook bizarre dingen voor Adidas.
[ afbeelding ]
Maareh erg apart.... niet voor iedereen weggelegd denk ik die bril
Awakefestquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?
263 euro voor iets dat je voor een zonsverduistering gratis krijgt bij aankoop van een pakje Lays chips?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef friekin_ het volgende:
http://www.80spurple.com/(...)unglasses-black-grey
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wil.
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal een verschil eigenlijk? Totaal andere bril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomd, flat top, das een goeie zoekterm hiervoor. Thnx!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.
Meh, die is helemaal plat aan de bovenkant, dat is deze niet. Hoewel er 27292 soorten flat tops zijn, dus misschien heet hij ook wel zoquote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Verdomd, flat top, das een goeie zoekterm hiervoor. Thnx!
Nee klopt, maar ik vind zo al veel meer soortgelijke brillen inderdaad. Wist niet zo goed waar ik op moest zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, die is helemaal plat aan de bovenkant, dat is deze niet. Hoewel er 27292 soorten flat tops zijn, dus misschien heet hij ook wel zo
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Festivalbrilletje, net binnen.
Topic lezen blijft lastigquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?
Lees ff terug, staat een paar keer genoemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
van welk merk en waar haal je zo'n zonnebril?
Heb je goed besloten,quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef DooieMuis het volgende:
Net een Persol 714 besteld met gepolariseerde glazen. Heb de 649 ook, maar dan zonder gepolariseerde glazen. Even overwogen om de 714 Steve McQueen versie te nemen, maar vond het iets te duur voor een stel blauwe glazen (¤ 300,- oid).
Mijn Persol (3009s) is veruit de beste bril die ik ooit gehad heb, veel plezier ermee!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef DooieMuis het volgende:
Net een Persol 714 besteld met gepolariseerde glazen. Heb de 649 ook, maar dan zonder gepolariseerde glazen. Even overwogen om de 714 Steve McQueen versie te nemen, maar vond het iets te duur voor een stel blauwe glazen (¤ 300,- oid).
Waar kun je die kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef mytec het volgende:
vorig jaar een lading perfecte copytjes zonder logo uit de usa gehaald. prima brillen met glazen alleen ze zijn allemaal kapot (toch rommel achteraf). denk dat ik binnenkort maar een carrera 12 haal. die leek me wel tof.
dan mat zwart met polarized glazen.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook nog deze;quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef RobBor het volgende:
Zijn er geen liefhebbers van Oakley hier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 groene en 1 zwarte awakefest bril? Goede deal tochquote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er voor hebben?
Die Kubrik is een mooi brilletje!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Extragratis tip: http://www.spyoptic.com/category/98307/ALL
[ afbeelding ]
Kubrik
Die heb ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
1 groene en 1 zwarte awakefest bril? Goede deal toch
Iedereen die voor 13:00u binnen was kreeg er 1 gratis ja. Je kan het op partyflock proberen, maar kleine kans denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Maar die brillen kreeg iedere Awakeningsganger gratis bij de entree ofzo? Dus als ik een berichtje op Partyflock plaats is er vast wel iemand die hem niet hoeft te bewaren?
Nog niet gegoocheld?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef finchfighter het volgende:
iemand een idee waar ik een wayfayer kan vinden in zwart met witte blokjes?
kan namelijk genoeg kleuren vinden ma niet geblokt
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:28 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Nog niet gegoocheld?
http://www.google.nl/m/se(...)rer%20checkered&sa=N
Dat was niet zo moeilijk hoor.
mooie bril, nu maar hopen dat het weer wat beter wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht. Oakley Jupiter matte black
Erg toffe bril! Hoe is de pasvorm? Is de bril gezicht voor een smaller gezicht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht. Oakley Jupiter matte black
Nee. Ik ben ook gaan kijken voor deze bril, omdat ik hem erg tof vindt (frogskin en Holbrook ook). Maar je moet er een breed hoofd voor hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Erg toffe bril! Hoe is de pasvorm? Is de bril gezicht voor een smaller gezicht?
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef RobBor het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook gaan kijken voor deze bril, omdat ik hem erg tof vindt (frogskin en Holbrook ook). Maar je moet er een breed hoofd voor hebben, het zag niet uit op mijn smal gezicht
Echt jammer...
Ikwileenbril.nl kan je em kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef clayzj het volgende:
Ik ben al enige tijd op zoek naar de retroSUPERfuture flat top. Heeft iemand enig idee of deze brillen uberhaupt verkocht worden in Nederland, zodat ik hem kan passen.
Online zijn er wel enkele sites te vinden maar dat zijn allemaal buitenlandse websites etc, ik haal hem liever "gewoon" in een winkel.
Het gaat dus om de volgende bril:
[ afbeelding ]
Dat ding, incluis gouden accent, maar met geel reflecterende glazen heb ik, is al eerder in precies dit topic geplaatst. Even lezen dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef clayzj het volgende:
Ik ben al enige tijd op zoek naar de retroSUPERfuture flat top. Heeft iemand enig idee of deze brillen uberhaupt verkocht worden in Nederland, zodat ik hem kan passen.
Online zijn er wel enkele sites te vinden maar dat zijn allemaal buitenlandse websites etc, ik haal hem liever "gewoon" in een winkel.
Het gaat dus om de volgende bril:
[ afbeelding ]
Hij moet een zonnebril sowieso even passen en niet meteen van internet bestellen. Kan inderdaad zijn dat de pasvorm verschillend uitvalt. In ieder geval vindt ik het een erg mooie bril.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist totaal niet. De Frogskins en Holbrook is inderdaad wat groter dan de Jupiter. De Jupiter is echter zeer geschikt voor een smal gezicht, wat ik zelf heb. De Jupiter is iets groter dan een New Wayfarer en is iets meer 'gebold'.
Die bolling heb ik wel nodig, anders sluit 'ie niet mooi aan. Dat is het vaak het probleem bijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:04 schreef RobBor het volgende:
[..]
Hij moet een zonnebril sowieso even passen en niet meteen van internet bestellen. Kan inderdaad zijn dat de pasvorm verschillend uitvalt. In ieder geval vindt ik het een erg mooie bril.
Ik ook. Was precies wat ik wilde en kwam toen precies op iBoodquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef lateralize het volgende:
Deze laatst via iBood besteld:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je zelf ook weet dat dat natuurlijk niet de echte is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ikwileenbril.nl kan je em kopen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 04:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook weet dat dat natuurlijk niet de echte is..
Zijn idd vrij moeilijk te krijgen hier, zit er te denken ook een te halen. Heb wel eens eentje bij Patta gezien geloof ik, maar dat was een collab. Denk ook dat de prijs al snel 50/100 euro hoger ligt hier, dus kies er persoonlijk voor om hem toch van eBay oid te halen
Als je een beetje weet waar je op moet letten, koop je gewoon een echte. Denk trouwens dat van die bril überhaupt niet veel echt neppe worden gemaakt, alleen brillen die erop gebaseerd zijn zoals die van die link.quote:
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ben ik de enige die vasthoudt aan een simpele Ray-Ban zonnebril?
Weet niet waar jij woont, maar hier lopen er echt geen 100 miljoen mensen rond in de stad hoor, laat staan met een Ray Banquote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee joh, ga de stad maar eens in honderd miljoen mensen houden eraan vast!
mooi fietsbrilletjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Met dank aan de werkgever:
Mijn nieuwe Oakley Ballistic M frame 2.0.
Wel een beetje te hysterisch om te passen in mijn dagelijkse voorkomen.
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
waar besteld?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voorlopig maar lekker de Wayfarer uit '89... past wat beter bij mijn gedateerde kop ook.
[ afbeelding ]
Te hysterisch, zou je denken ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
not sure if seriousquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Misschien niet de mooiste bril maar je moet even denken waarom en voor wie deze bril zo werd ontworpen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die bril komt rechtstreeks uit Halo?
[ afbeelding ]
Ik ook. Leuk dingetje!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef lateralize het volgende:
Deze laatst via iBood besteld:
[ afbeelding ]
Dat heb je goed ja.quote:
Deze heb ik ook. Op sterkte. Met zilver oogt clubmaster toch weer geheel anders trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja.
Tot overmaat van ramp mijn wayfarertje óók nog zoekgeraakt !
Ik heb mezelf voor de troost maar op de clubmaster getrakteerd.
Ik kreeg 15% korting dus was-ie net geen 100 Euro.
Mét de comfortabele G15 glazen die ik, als soort van mol, toch wel nodig heb.
Precies deze... met al die logootjes in de binnenkant.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |