misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Daar lopen alleen de Guido's mee hahaha.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Festivalbrilletje, net binnen.
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook, met zwarte en blue revo glazenIk had verwacht dat ik er wel meer mensen mee zou zien, maar tot nu toe nog niet
linkje naar bril Skvquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Noodlez het volgende:
[..]
[..]
Heeft een van jullie toevallig een linkje naar een site oid? Kan zelf ook nog wel een festivalbrilletje gebruiken.
Ik heet geen Guido, maar ik voel me wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien heet ie wel Guido, had je niet aan gedacht he knuppel?
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
linkje naar bril Skv
http://www.ikhebeenbril.n(...)lattop-classic-revo/
Juh, ik had ze voor € 7.30 per stuk geloof ik, met zelfs nog verzendkorting erbij zodat ik het hele handeltje voor € 13.90 hadquote:
Niet mijn smaak....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef mrPanerai het volgende:
Nog maar ff een nieuwe voor deze zomer
Persol Roadster TF
[ afbeelding ]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of als je het goedkoper wil bij 80's Purple kijken, maar daar zijn ze nu uitverkocht zie ik
Heb er een vestje van. Uberchill.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hihi Jeremy Scott... die maakt ook bizarre dingen voor Adidas.
[ afbeelding ]
Maareh erg apart.... niet voor iedereen weggelegd denk ik die bril
Awakefestquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik op awakefest zo'n bril gratis krijg, zodat ik er voor festivals geen meer nodig heb. Je bent een hollander of je bent het niet toch?
263 euro voor iets dat je voor een zonsverduistering gratis krijgt bij aankoop van een pakje Lays chips?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef friekin_ het volgende:
http://www.80spurple.com/(...)unglasses-black-grey
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wil.
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal een verschil eigenlijk? Totaal andere bril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomd, flat top, das een goeie zoekterm hiervoor. Thnx!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hij lijkt meer op een flat top, dan de 'gewone'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |