quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
rb2132 new wayfarer
Heb ook nog de matte versie ervan![]()
Waarom?quote:
PCquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef BradSpit het volgende:
waar in Amsterdam verkopen ze Porsche zonnebrillen???
Zou voor de bovenste gaan, die onderste ziet er een beetje uit als zo'n semi-sportieve plastic blokker bril.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Skv het volgende:
Ik twijfel tussen twee Serengeti's:
[ afbeelding ]
Monte
en
[ afbeelding ]
Paolo.
Welke moet ik kiezen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Special Offer Free Shipping
Agree.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou voor de bovenste gaan, die onderste ziet er een beetje uit als zo'n semi-sportieve plastic blokker bril.
Deze gozer voelt zich de alpha male van fok lifestylequote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ray-Ban Aviator FTW
Jaar of 42 geleden gekocht, is nog prima.
Eerder de opa van Fok lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Allessio het volgende:
[..]
Deze gozer voelt zich de alpha male van fok lifestyle![]()
Stevie Wonder draagt volgens mij altijd Polaroid.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef andreas612 het volgende:
mensen, 'k ben op zoek naar een nieuwe zonnebril
die wayfarer vind ik wel vet, maar deze ook:
[ afbeelding ]
weet iemand welke dit is?
Ik heb nog een Aviator uit de jaren '40.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ray-Ban Aviator FTW
Jaar of 42 geleden gekocht, is nog prima.
Ik heb de Monte besteld!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Skv het volgende:
Ik twijfel tussen twee Serengeti's:
[ afbeelding ]
Monte
en
[ afbeelding ]
Paolo.
Welke moet ik kiezen?
Ik zoek een bril die zo dicht mogelijk overeenkomt. Kleding komt ook goed. * FoXje is Collin Farrell met een buikjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Een stoere. Ik zou hem wel met de juiste kleding dragen
Weet niet of het uit een film is, maar kijk op http://www.sunglassesid.com/quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik zoek een bril die zo dicht mogelijk overeenkomt. Kleding komt ook goed. * FoXje is Collin Farrell met een buikje
Wie kan me helpen
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |