Het werkt wel leuk. Maar het is nog niet helemaal af naar mijn beleving. Niet heel veel widgets beschikbaar, maar dat kan nog komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand al ervaring met SPB Shell 3D? Wat ik op o.a. Youtube zie, ziet er heel tof uit namelijk.
Maar neem je de market erbij, lees je weer minder positieve berichten..
https://market.android.com/details?id=com.spb.shell3d
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n MIUI flipt 'm helemaal sinds ik een pdf wou openen. Locksreen werkt niet, home knop werkt niet, search knop werkt niet, amper bereik en mensen horen een in gesprek toon als ze me bellen. Vanavond even een andere rom er op, iemand aanraders voor iets lichtgewicht/snel/stabiel ? (& de aangeraden radio ervoor?)
Gingerbread op je Desire? How? Custom ROM?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.
Custom ROM idd. Ik draai MIUI_Xj 1.4.8.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gingerbread op je Desire? How? Custom ROM?
1.3.18-MIUI-XJ hier, deed 't helemaal prima tot ik een ticket wou openen in pdf net voor een festival. Vanaf toen deed 't ding raar.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.
Even wachten na het opstarten tot je SD kaart gemount is, want daar staan waarschijnlijk je apps op?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef Koepert het volgende:
K was de boel kwijt. Mijn desire is soms na (her)starten een deel v de programma's 'kwijt' .. nog n x herstarten lost t vaak op... maar toch..
Ik gebruik het al ruim een week en vind het leuk. Moet wel zeggen dat je er zelf het e.e.a. maar aan moet aanpassen. Verder de standaard widgets zijn voor mij voldoendequote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het werkt wel leuk. Maar het is nog niet helemaal af naar mijn beleving. Niet heel veel widgets beschikbaar, maar dat kan nog komen.
Kan hem eindelijk ook op mijn Desire draaien sinds update 1.0.3.
Koptelefooningang kan ook kapot zijn door software, had ik ook last van. Moet je even kijken naar zo'n app, "toggle headset" heet ie volgens mij. Daarna werkte ie weer bij mijquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef ß het volgende:
Mijn Desire heeft 2 grote problemen: De koptelefooningang is kapot gegaan en even later was de camera aan de beurt. Dit is beide spontaan gebeurd. Ik heb op de site van HTC gekeken naar een oplossing en toen op die site een mailtje gestuurd of ze een oplossing wisten. Even later kreeg ik een mail terug dat het toestel in aanmerking kwam om opgestuurd te worden. Echter, toen ik naar de papier keek die ik van Hi kreeg toen de telefoon nieuw geleverd werd zag ik dat dat ik het via hun moet opsturen als ik er problemen mee heb.
Nu is mijn vraag is er een verschil tussen het opsturen met Hi of meteen naar HTC? Heeft iemand hier ervaringen mee, en wat kan ik het beste doen?
Bedankt, er komt nu weer geluid uit de headset, In die balk bovenin komt alleen nog steeds het icoon van de headset niet te staan, dat is wel raar.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Koptelefooningang kan ook kapot zijn door software, had ik ook last van. Moet je even kijken naar zo'n app, "toggle headset" heet ie volgens mij. Daarna werkte ie weer bij mij
Qua camera geen idee.
Ben benieuwd wat de schrijf/lees snelheden zijn. En dan bedoel ik niet de fabrieksopgave maar de door jou gemeten waardenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Class 10 8GB kaartje is gearriveerd uit china, ik ga voor Starburst rom straks
Die was ik ook net aan het bekijken. Is dat wat, laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Class 10 8GB kaartje is gearriveerd uit china, ik ga voor Starburst rom straks
De snelheden heb ik niet gemeten, ik ging gewoon af op ervaringen van anderen en voor de prijs ervan liet ik het ook niet. Die DATA2SD werkt tot nu toe beter (widgets ed) dan D2WE van MIUI-XJ. Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de schrijf/lees snelheden zijn. En dan bedoel ik niet de fabrieksopgave maar de door jou gemeten waarden
Heej, weer een ROM waar ik nog nooit van gehoord heb. Deze ROM lijkt mij verdomd interessantAlleen de DATA2SD heb ik mijn twijfels over, een SD kaart is mijn inziens niet gemaakt voor veelvuldige schrijf/lees bewerkingen en ben dan ook bang dat de kaart het redelijk snel zal begeven (Kingston 16GB class4).
Het is de gewone Gingerbread Sense, dus geen HD. Hier en daar ietwat tweaks, loopt net wat beter dan normaal en dus een (tot nu toe) goed systeem om je apps kwijt te kunnen. Ik mis wel wat features van MIUI verder, dat is wel jammer. Maar over het algemeen een goede romquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die was ik ook net aan het bekijken. Is dat wat, laat het dan even weten.
Ik wil namelijk:
Sense (HD)
Apps2SD (of is Data2SD tegenwoordig ook goed?)
Gingerbread zou leuk zijn
Apps verwijderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Mr.DD het volgende:
Iemand goede manieren om ruimte vrij te maken op je telefoon? En zonder andere rom te gebruiken aub.
Dat, of kijken of je de cache van een app kunt verwijderen (bv TweetDeck wil hier nog weleens 40MB innemen ivm al die usericons die je binnenhaalt). Let op, cache wissen is wat anders dan gegevens wissen, let daar even op. Dus naar instellingen>toepassingen en daar per app kijken of er veel cache wordt gebruikt en bedenken of je dat echt nodig hebt.quote:
Ok thanks.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Dat, of kijken of je de cache van een app kunt verwijderen (bv TweetDeck wil hier nog weleens 40MB innemen ivm al die usericons die je binnenhaalt). Let op, cache wissen is wat anders dan gegevens wissen, let daar even op. Dus naar instellingen>toepassingen en daar per app kijken of er veel cache wordt gebruikt en bedenken of je dat echt nodig hebt.
Hij loopt soms vast in de lockscreen, veel apps die met een error afgesloten worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Rijstkoker het volgende:
De nieuwe MIUI 1.4.22 ziet er prachtig uit en ik heb 'm in het Nederlands alleen de LED notificatie werkt niet en kan de kleur ook niet instellenkrijg steeds een error en dat de instellingen moeten worden geforceerd om af te sluiten.
Ja maar ik vind dat design van die roms zo cheapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:
Rooten en een A2SD+ Rom nemen, of S-Off en een custom HBOOT
A2SD download wat iemand hierboven zei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je apps overzetten op je SD kaartje ipv het intern geheugen
Dan neem jij een HTC Sense Custom ROM zoals LeeDroid. Root de foon en installeer de 2.3b ROM (2.4.1 installeert niet helemaal lekker en dat probleem wordt pas bij een volgende update aangepast).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat design van die roms zo cheap
Heb ik ook, cache's legen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
Grrr, zelfs te weinig ruimte voor sms/mms geeft ie aan.
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit zietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
Grrr, zelfs te weinig ruimte voor sms/mms geeft ie aan.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit ziet
Dat is het vage, als ik bij apps kijk (menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > 'willekeurige app' > 'Cachegeheugen') valt er geen cache te legen (Cachegeheugen 0,00B), alleen wat voor galerij.quote:
Je houdt van leedvermaak hè?!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit ziet
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is het vage, als ik bij apps kijk (menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > 'willekeurige app' > 'Cachegeheugen') valt er geen cache te legen (Cachegeheugen 0,00B), alleen wat voor galerij.
Oppassen met die knop, zo delete je ook gespreksgeschiedenis bij Whatsapp en Facebook accounts etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?
Ben ik een beetje 'huiverig' over, wat verwijder je dan eigenlijk precies?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?
Maar bijv. bij Twitter(niet Peep) worden alleen de tweets verwijderd die zijn opgehaald van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oppassen met die knop, zo delete je ook gespreksgeschiedenis bij Whatsapp en Facebook accounts etc.
Bij Tweetdeck komen die in het Cache te staan iig.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar bijv. bij Twitter(niet Peep) worden alleen de tweets verwijderd die zijn opgehaald van anderen.
Dat was in mijn geval al 7mb
Dat leek mij ook het meest logische, maar vond het zoveel dat ik dat verwijderde en anders had ik heel die app verwijderdquote:Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij Tweetdeck komen die in het Cache te staan iig.
Ik heb hetzelfde, maar ook hetzelfde als Iemand91, ik heb nooit iets in de cache staan. Van geen enkele app. En begin het strontirritant te vinden dat ik bijna niets meer kan zonder dat die melding komt van te weinig schijfruimte. Dat zal dan toch rooten gaan worden, maar ben daar toch nog een beetje huiverig voor...quote:
Het is gewoon een designfout bij het toestel. Ik wou eerst ook niet rooten maar ik irriteerde me er zo gigantisch aan (en ik had niet eens zoveel apps er op staan) dat ik me er maar meteen in verdiepte.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar ook hetzelfde als Iemand91, ik heb nooit iets in de cache staan. Van geen enkele app. En begin het strontirritant te vinden dat ik bijna niets meer kan zonder dat die melding komt van te weinig schijfruimte. Dat zal dan toch rooten gaan worden, maar ben daar toch nog een beetje huiverig voor...
Waar haal ik die vandaan zie hem niet op de marketquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
A2SD download wat iemand hierboven zei.
En wat ik nog wil zeggen is, niet meteen de laatste MIUI updates downloaden mensen.
Kom er zelf nu eigenlijk pas achter, ik kan mijn apps nu niet eens naar SD-kaart overzetten door een fout van de ROM.
Ik heb er zelf ook 1 gedownload via de Market heet APP 2 SD alleen bij mij werkt ie niet door een fout van mijn MIUI rom denk ik. Maar bij jou zal die zo moeten werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar haal ik die vandaan zie hem niet op de market
Contacten 560KB maar en Contacten Opslag is 2,47MB.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
Hoe groot is bij jullie de contacten app? Bij mij is-ie 15.8mb en daarmee de grootste
21 mb. Ben ik nu cool?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
Hoe groot is bij jullie de contacten app? Bij mij is-ie 15.8mb en daarmee de grootste
voor de desire volgens mij niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al enig idee wanneer 2.3 nou eindelijk eens officieel komt?
http://www.androidplanet.(...)te-naar-android-2-3/quote:
Ow dat is compleet aan mij voorbij gegaan dan.. Kan me alleen de eerdere berichten herinneren dat alleen de Desire HD etc. een update naar 2.3 kregen..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In januari ofzo is nog aangekondigd van wel, stond gepland voor het voorjaar.
Hmm ben benieuwd dan. Heb nu sinds eergisteren ook al Gingerbread alleen niet met de originele ROM..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.androidplanet.(...)te-naar-android-2-3/
Heel veel berichten die anders beweren, maar geen duidelijkheid verder.
Het lijkt er in die 2 dagen dat ik 2.3.4 heb draaien of mijn batterij echt een stuk langer meegaat..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat HTC niet gewoon ff 2.3.4 vrijgeeft voor de Desire? Hij is hardwarematig gelijk aan de Nexus One die het prima draait. (net als de desire met custom rom trouwens).
Mensen, root je device en installeer toch lekker een custom rom met gingerbread. Zoveel meer plezier van t toestel.
Ja ik wil em eigenlijk niet rooten omdat ik de Sense-skin erg mooi vind(ik weet dat er custom skins zijn die er erg op lijken, maar dat is het toch net niet)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ow dat is compleet aan mij voorbij gegaan dan.. Kan me alleen de eerdere berichten herinneren dat alleen de Desire HD etc. een update naar 2.3 kregen..
[..]
Hmm ben benieuwd dan. Heb nu sinds eergisteren ook al Gingerbread alleen niet met de originele ROM..
Er is ook een Stock Sense ROM beschikbaar voor rooted Desires..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja ik wil em eigenlijk niet rooten omdat ik de Sense-skin erg mooi vind(ik weet dat er custom skins zijn die er erg op lijken, maar dat is het toch net niet)
Afwachten dus
Ja maar het is f*cking irritant als je elke keer dat je een foto wilt maken eerst je geluid uit moet zetten.. Met de Sense ROM kon je wel gewoon het geluid uitschakelen.. De Camera app in GingerVillain is sowieso brak vergeleken met die van de Sense ROM.. Maar verder is alles zeker relaxed in de GingerVillain ROM!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon ff je geluid op stil zetten. Dan is het shuttersound ook uit.
'k Zou niet meer weten hoe lang het bij mij duurde, ging ondertussen gewoon iets anders doen en toen 'k terugkwam was-tie klaarquote:(Some users reports it can take over 1 hour. Passed this time, pull out the battery and reboot your phone).
Na een tip van het Tweakers topic in de OP heb ik mijn Desire opnieuw geflasht en all works well nowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef Ireyon het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=805811
[..]
'k Zou niet meer weten hoe lang het bij mij duurde, ging ondertussen gewoon iets anders doen en toen 'k terugkwam was-tie klaar.
Uhuh..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Toch is gepruts met hboot wel meer (brick)gevaarlijk dan simpelweg een ROM flashen...
Denk het, je kunt de pinnetjes zien zitten op de laatste 2 foto's.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Stefanovic83 het volgende:
waar dient dat bakje aan de achterkant voor? 2e accu opladen ofzo?
Nou en.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Denk het, je kunt de pinnetjes zien zitten op de laatste 2 foto's.
Accu gaat tegenwoordig snel leeg. Moet 'm zeker elke dag opladen, voorheen elke 2/3 dagen...
Nou en? Niet echt praktisch als ie zo vaak moet opladen en je d'r geen mogelijkheid voor hebt.quote:
Wanneer komt het nou voor dat je ergens langer dan 24 uur bent zonder stroom?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou en? Niet echt praktisch als ie zo vaak moet opladen en je d'r geen mogelijkheid voor hebt.
Het gebeurd ook wel dat het sneller gaat dan 24 uur. Maar je begrijpt m'n punt vast wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wanneer komt het nou voor dat je ergens langer dan 24 uur bent zonder stroom?
Het is algemeen bekend dat Android smartphones ongeveer een dag meegaan bij redelijk gebruik. Maar het lijkt me sterk dat de accu ineens dermate is verslechterd, doe je er niet gewoon meer mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het gebeurd ook wel dat het sneller gaat dan 24 uur. Maar je begrijpt m'n punt vast wel.
Tja, de laatste tijd reis is veel, en dan zit ik meestal een kwartier/20 minuten mobiel internetten in de trein. Verder niets anders/bijzonders. Tevens wordt de batterij soms zo warm (ook een beetje van de laatste tijd) dat m'n handen rood worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Android smartphones ongeveer een dag meegaan bij redelijk gebruik. Maar het lijkt me sterk dat de accu ineens dermate is verslechterd, doe je er niet gewoon meer mee?
Festivals... Heb een 2e accu, maar ben bang dat ik het zelfs met 2e accu niet ga volhouden om 3 dagen Pinkpop te doen. Moet dan wel maar van tevoren alle synchronisaties uitzetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wanneer komt het nou voor dat je ergens langer dan 24 uur bent zonder stroom?
afgelopen werchter een externe accu meegenomen, die had genoeg power om de desire 3x volledig op te laden, ideaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Festivals... Heb een 2e accu, maar ben bang dat ik het zelfs met 2e accu niet ga volhouden om 3 dagen Pinkpop te doen. Moet dan wel maar van tevoren alle synchronisaties uitzetten.
Wat voor een heb je daarvoor gebruikt toevallig? Heb wel zo'n solar ding, maar die heeft maar een capaciteit van 800 mA.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
afgelopen werchter een externe accu meegenomen, die had genoeg power om de desire 3x volledig op te laden, ideaal.
Volgens HTC gaat dat niet gebeuren, of er een custom rom van komt weet ik niet, op de Desire HD hebben ze het wel werkend gekregen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef coolzzz het volgende:
Krijgen we op de HTC Desire nou ook nog eens Sense 3 of is hij daar te pauper voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |