Het werkt wel leuk. Maar het is nog niet helemaal af naar mijn beleving. Niet heel veel widgets beschikbaar, maar dat kan nog komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand al ervaring met SPB Shell 3D? Wat ik op o.a. Youtube zie, ziet er heel tof uit namelijk.
Maar neem je de market erbij, lees je weer minder positieve berichten..
https://market.android.com/details?id=com.spb.shell3d
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n MIUI flipt 'm helemaal sinds ik een pdf wou openen. Locksreen werkt niet, home knop werkt niet, search knop werkt niet, amper bereik en mensen horen een in gesprek toon als ze me bellen. Vanavond even een andere rom er op, iemand aanraders voor iets lichtgewicht/snel/stabiel ? (& de aangeraden radio ervoor?)
Gingerbread op je Desire? How? Custom ROM?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.
Custom ROM idd. Ik draai MIUI_Xj 1.4.8.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gingerbread op je Desire? How? Custom ROM?
1.3.18-MIUI-XJ hier, deed 't helemaal prima tot ik een ticket wou openen in pdf net voor een festival. Vanaf toen deed 't ding raar.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehad met MIUI. Sinds Gingerbread wel wat andere vreemde dingetjes, maar ik verwacht die deze vrijdag opgelost zijn.
Even wachten na het opstarten tot je SD kaart gemount is, want daar staan waarschijnlijk je apps op?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef Koepert het volgende:
K was de boel kwijt. Mijn desire is soms na (her)starten een deel v de programma's 'kwijt' .. nog n x herstarten lost t vaak op... maar toch..
Ik gebruik het al ruim een week en vind het leuk. Moet wel zeggen dat je er zelf het e.e.a. maar aan moet aanpassen. Verder de standaard widgets zijn voor mij voldoendequote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het werkt wel leuk. Maar het is nog niet helemaal af naar mijn beleving. Niet heel veel widgets beschikbaar, maar dat kan nog komen.
Kan hem eindelijk ook op mijn Desire draaien sinds update 1.0.3.
Koptelefooningang kan ook kapot zijn door software, had ik ook last van. Moet je even kijken naar zo'n app, "toggle headset" heet ie volgens mij. Daarna werkte ie weer bij mijquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef ß het volgende:
Mijn Desire heeft 2 grote problemen: De koptelefooningang is kapot gegaan en even later was de camera aan de beurt. Dit is beide spontaan gebeurd. Ik heb op de site van HTC gekeken naar een oplossing en toen op die site een mailtje gestuurd of ze een oplossing wisten. Even later kreeg ik een mail terug dat het toestel in aanmerking kwam om opgestuurd te worden. Echter, toen ik naar de papier keek die ik van Hi kreeg toen de telefoon nieuw geleverd werd zag ik dat dat ik het via hun moet opsturen als ik er problemen mee heb.
Nu is mijn vraag is er een verschil tussen het opsturen met Hi of meteen naar HTC? Heeft iemand hier ervaringen mee, en wat kan ik het beste doen?
Bedankt, er komt nu weer geluid uit de headset, In die balk bovenin komt alleen nog steeds het icoon van de headset niet te staan, dat is wel raar.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Koptelefooningang kan ook kapot zijn door software, had ik ook last van. Moet je even kijken naar zo'n app, "toggle headset" heet ie volgens mij. Daarna werkte ie weer bij mij
Qua camera geen idee.
Ben benieuwd wat de schrijf/lees snelheden zijn. En dan bedoel ik niet de fabrieksopgave maar de door jou gemeten waardenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Class 10 8GB kaartje is gearriveerd uit china, ik ga voor Starburst rom straks
Die was ik ook net aan het bekijken. Is dat wat, laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Class 10 8GB kaartje is gearriveerd uit china, ik ga voor Starburst rom straks
De snelheden heb ik niet gemeten, ik ging gewoon af op ervaringen van anderen en voor de prijs ervan liet ik het ook niet. Die DATA2SD werkt tot nu toe beter (widgets ed) dan D2WE van MIUI-XJ. Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de schrijf/lees snelheden zijn. En dan bedoel ik niet de fabrieksopgave maar de door jou gemeten waarden
Heej, weer een ROM waar ik nog nooit van gehoord heb. Deze ROM lijkt mij verdomd interessantAlleen de DATA2SD heb ik mijn twijfels over, een SD kaart is mijn inziens niet gemaakt voor veelvuldige schrijf/lees bewerkingen en ben dan ook bang dat de kaart het redelijk snel zal begeven (Kingston 16GB class4).
Het is de gewone Gingerbread Sense, dus geen HD. Hier en daar ietwat tweaks, loopt net wat beter dan normaal en dus een (tot nu toe) goed systeem om je apps kwijt te kunnen. Ik mis wel wat features van MIUI verder, dat is wel jammer. Maar over het algemeen een goede romquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die was ik ook net aan het bekijken. Is dat wat, laat het dan even weten.
Ik wil namelijk:
Sense (HD)
Apps2SD (of is Data2SD tegenwoordig ook goed?)
Gingerbread zou leuk zijn
Apps verwijderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Mr.DD het volgende:
Iemand goede manieren om ruimte vrij te maken op je telefoon? En zonder andere rom te gebruiken aub.
Dat, of kijken of je de cache van een app kunt verwijderen (bv TweetDeck wil hier nog weleens 40MB innemen ivm al die usericons die je binnenhaalt). Let op, cache wissen is wat anders dan gegevens wissen, let daar even op. Dus naar instellingen>toepassingen en daar per app kijken of er veel cache wordt gebruikt en bedenken of je dat echt nodig hebt.quote:
Ok thanks.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Dat, of kijken of je de cache van een app kunt verwijderen (bv TweetDeck wil hier nog weleens 40MB innemen ivm al die usericons die je binnenhaalt). Let op, cache wissen is wat anders dan gegevens wissen, let daar even op. Dus naar instellingen>toepassingen en daar per app kijken of er veel cache wordt gebruikt en bedenken of je dat echt nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |