Hij loopt soms vast in de lockscreen, veel apps die met een error afgesloten worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Rijstkoker het volgende:
De nieuwe MIUI 1.4.22 ziet er prachtig uit en ik heb 'm in het Nederlands alleen de LED notificatie werkt niet en kan de kleur ook niet instellenkrijg steeds een error en dat de instellingen moeten worden geforceerd om af te sluiten.
Ja maar ik vind dat design van die roms zo cheapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:
Rooten en een A2SD+ Rom nemen, of S-Off en een custom HBOOT
A2SD download wat iemand hierboven zei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je apps overzetten op je SD kaartje ipv het intern geheugen
Dan neem jij een HTC Sense Custom ROM zoals LeeDroid. Root de foon en installeer de 2.3b ROM (2.4.1 installeert niet helemaal lekker en dat probleem wordt pas bij een volgende update aangepast).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat design van die roms zo cheap
Heb ik ook, cache's legen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
Grrr, zelfs te weinig ruimte voor sms/mms geeft ie aan.
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit zietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
Grrr, zelfs te weinig ruimte voor sms/mms geeft ie aan.
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit ziet
Dat is het vage, als ik bij apps kijk (menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > 'willekeurige app' > 'Cachegeheugen') valt er geen cache te legen (Cachegeheugen 0,00B), alleen wat voor galerij.quote:
Je houdt van leedvermaak hè?!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je een screenshot maken. 'k Ben allang weer vergeten hoe die melding eruit ziet
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is het vage, als ik bij apps kijk (menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > 'willekeurige app' > 'Cachegeheugen') valt er geen cache te legen (Cachegeheugen 0,00B), alleen wat voor galerij.
Oppassen met die knop, zo delete je ook gespreksgeschiedenis bij Whatsapp en Facebook accounts etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?
Ben ik een beetje 'huiverig' over, wat verwijder je dan eigenlijk precies?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de knop erboven... 'gegevens verwijderen'?
Maar bijv. bij Twitter(niet Peep) worden alleen de tweets verwijderd die zijn opgehaald van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oppassen met die knop, zo delete je ook gespreksgeschiedenis bij Whatsapp en Facebook accounts etc.
Bij Tweetdeck komen die in het Cache te staan iig.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar bijv. bij Twitter(niet Peep) worden alleen de tweets verwijderd die zijn opgehaald van anderen.
Dat was in mijn geval al 7mb
Dat leek mij ook het meest logische, maar vond het zoveel dat ik dat verwijderde en anders had ik heel die app verwijderdquote:Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij Tweetdeck komen die in het Cache te staan iig.
Ik heb hetzelfde, maar ook hetzelfde als Iemand91, ik heb nooit iets in de cache staan. Van geen enkele app. En begin het strontirritant te vinden dat ik bijna niets meer kan zonder dat die melding komt van te weinig schijfruimte. Dat zal dan toch rooten gaan worden, maar ben daar toch nog een beetje huiverig voor...quote:
Het is gewoon een designfout bij het toestel. Ik wou eerst ook niet rooten maar ik irriteerde me er zo gigantisch aan (en ik had niet eens zoveel apps er op staan) dat ik me er maar meteen in verdiepte.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar ook hetzelfde als Iemand91, ik heb nooit iets in de cache staan. Van geen enkele app. En begin het strontirritant te vinden dat ik bijna niets meer kan zonder dat die melding komt van te weinig schijfruimte. Dat zal dan toch rooten gaan worden, maar ben daar toch nog een beetje huiverig voor...
Waar haal ik die vandaan zie hem niet op de marketquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
A2SD download wat iemand hierboven zei.
En wat ik nog wil zeggen is, niet meteen de laatste MIUI updates downloaden mensen.
Kom er zelf nu eigenlijk pas achter, ik kan mijn apps nu niet eens naar SD-kaart overzetten door een fout van de ROM.
Ik heb er zelf ook 1 gedownload via de Market heet APP 2 SD alleen bij mij werkt ie niet door een fout van mijn MIUI rom denk ik. Maar bij jou zal die zo moeten werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar haal ik die vandaan zie hem niet op de market
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |