quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.quote:
Wannabe-Lex.quote:
Tis een GMC, en dus een Chevy, en dus een Slopelquote:
Daarom zit er altijd zoveel bloed op de muren bij hun. Dat is bij een 'normaal' slachthuis niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.
Je bent traag; mobiel zeker?quote:
In 'normale' slachthuizen worden dieren eerst verdoofd, bijvoorbeeld met een stroomstoot, voor ze gedood worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten he![]()
Er gebeuren wel meer dingen in een slachterij die je liever niet wilt weten
Nee, ik gokte, omdat je traag wasquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
Jij weet gewoon dat ik mobiel zit door mijn eerste post.
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 284
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 95
5 Hugster - 64
6 lipje - 54
7 Xtreem - 51
8 Sounddragon - 49
9 hermandeperman - 49
10 Fugie - 43
Yubbayubb.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik gokte, omdat je traag was
En waarom hier dan niet? is dit 'het groene slachten'? scheelt wel op het stroomverbruik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
In 'normale' slachthuizen worden dieren eerst verdoofd, bijvoorbeeld met een stroomstoot, voor ze gedood worden.
dat laat ik aan duvel over, die staat nog niet in het lijstjequote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yubbayubb.
Zijn wij trouwens op vakantie geweest?
Die vraag kreeg ik vandaag een paar keer![]()
.
Vroegah........ toen sLipje nog puike OP's opendequote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
En Slipje moet een beetje topics gaan openen
En ik het meest kansloos dusquote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
Barca is bij deze officieel kanslozer als ikkuh![]()
[ afbeelding ]
Omdat wij ervan uitgaan dat een dier lijdt als het overdoofd geslacht wordt. En als ik die beelden zie, kan ik me daarbij iets voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En waarom hier dan niet? is dit 'het groene slachten'? scheelt wel op het stroomverbruik.![]()
inderdaad als je bij een restaurant wild zwijn in welke vorm dan ook besteld is deze meestal afkomstig van drukjacht en dus vol adrenaline en niet te vreten, varkens die vanaf een hoogzit worden geschoten zijn veel malser en veel lekkerderquote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef 2cv het volgende:
Een verdoofd dier ervaart ook minder stress wat de smak van het vlees ten goede komt. Ontsnapt slachtvee geven ze ook altijd een par dagen om bij te komen voor ze een volgende slachtpoging doen.
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad als je bij een restaurant wild zwijn in welke vorm dan ook besteld is deze meestal afkomstig van drukjacht en dus vol adrenaline en niet te vreten, varkens die vanaf een hoogzit worden geschoten zijn veel malser en veel lekkerder
echt waar vlees met adrenaline is taaierquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.
en dat als eerste postquote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vroegah........ toen sLipje nog puike OP's opende
zelfbruinenede creme FTWquote:
Dat.. dat wist ik ook niet.. klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.
Da's een grapje hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
alleen de babi pangang zal iets taaier zijn, sloffen gaan makkelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat.. dat wist ik ook niet.. klinkt wel logisch eigenlijk![]()
Maakt het voor de huid ook nog verschil? het zou toch jammer zijn als ik die kut kat de hele tuin door achterna zit en dat ik er daarna geen 'toffels van kan maken
ik ben eeen bleekscheet, je vrouw is gebruindquote:
zijn betere helft danquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Anne het volgende:
Laten we het nou niet over zijn vrouw hebben.
Niet met hagel schieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maakt het voor de huid ook nog verschil? het zou toch jammer zijn als ik die kut kat de hele tuin door achterna zit en dat ik er daarna geen 'toffels van kan maken
live with it, of ga in de zon zitten als je tijd hebt gemaaktquote:
*noteertquote:
herkenbaarquote:
Ik lach me sufquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
herkenbaar
wtf @ SM-kat though, hoe komt iemand op dat idee?
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Dangel het volgende:
cursus hoe krijg ik een hongaar boos binnen 10 seconden met succes afgerond!
[ afbeelding ]
Was dat niet helemaal de bedoeling?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Dangel het volgende:
ik kan bijna een boek maken met als titel 'op werelderfgoed parkeren'
dat was voor de volle 100% onze bedoelingquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet helemaal de bedoeling?
ze waren het er niet helemala mee eensquote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar de Hongaren hadden daar toch andere ideeën over?![]()
Al 4 keer naar Hongarije geweest, maar ik heb ze nog niet kwaad gekregen
Speklappie bij halalslachten?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten he![]()
Er gebeuren wel meer dingen in een slachterij die je liever niet wilt weten
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300Squote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Alfisti het volgende:
Een Opel op............ een nieuw dieptepunt in deze PTA SC reeks
* SD zoekt de post waarin we aangaven dat het over halalmeuk gingquote:Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Speklappie bij halalslachten?
* Tankiej zoekt het nieuwsbericht dat moslims vanaf nu varkensvlees eten
Opel roeleert gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
Eerste EN tweede ''naam SC" waren Opel![]()
De speedster wel jahquote:
Eeuuh......quote:
Whehe, GM is een groot concern hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eeuuh......
Buick Astra
[ afbeelding ]
Alfa's gelukkig nietquote:
Alle auto's roesten, alleen de ene wat sneller als de anderequote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Freezer het volgende:
Hmmm dan heb ik roest kevertjes die er anders over denken...
nee, die hebben last van bodemplaat-etende-roestkevers.quote:
Aluminium heeft wat vermoeiingsproblemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
...als je geen roest wilt, moet je een auto nemen die niet van ijzer is
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD zoekt de post waarin we aangaven dat het over halalmeuk ging
No shit!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?
Heb ik liever een roestend scherm, da's nog een beetje easy te vervangenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, die hebben last van bodemplaat-etende-roestkevers.
Dat zie ik pas in dat fietsenkuttopique, toen werd ik uitgelachenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aluminium heeft wat vermoeiingsproblemen.
Weet ik veel, ik ben geen slachter, en ik heb al helemáál geen kaas gegeten van halalalalaa bagger..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?
Ik zeg niet dat het direct gebeurt, maar waarom denk je dat er zo weinig oldtimervliegtuigen zijn die nog vliegen? En waarom er een gat in het dak van een 737 viel laatst? En ik denk nog even aan de Combinotrams in Amsterdam die voor versterking van het aluminium chassis stuk voor stuk terug zijn gegaan naar de fabriek.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zie ik pas in dat fietsenkuttopique, toen werd ik uitgelachen
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, GM is een groot concern he
quote:Fatigue limit, endurance limit, and fatigue strength are all expressions used to describe a property of materials: the amplitude (or range) of cyclic stress that can be applied to the material without causing fatigue failure. Ferrous alloys and titanium alloys have a distinct limit, an amplitude below which there appears to be no number of cycles that will cause failure. Other structural metals such as aluminium and copper, do not have a distinct limit and will eventually fail even from small stress amplitudes. In these cases, a number of cycles (usually 107) is chosen to represent the fatigue life of the material.
TF gemaildquote:Op donderdag 14 april 2011 14:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar uur met een Opel Buick 'insignia' mee gereden (beige lederen geventileerde sportstoelen, 19" velgen) en dat zag er prima uit, en zat 10x beter dan ik verwacht had!
deze pro-opel post mag verwijderd worden
Te veel moeilijke woordenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef Duvel het volgende:
Stukje wiki over vermoeiing van metalen:
[..]
Oh dear!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:22 schreef 2cv het volgende:
* 2cv heeft een donkerbruin vermoeden dat hij maandag weer mag autorijden.
kunnen we in het weekend nog genieten van de wegquote:
fout, ik ga zaterdagochtend mijn nieuwe motor halenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
kunnen we in het weekend nog genieten van de weg
Fuck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
fout, ik ga zaterdagochtend mijn nieuwe motor halen
* lipje noteert: Braboland en Limboland vermijdenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
fout, ik ga zaterdagochtend mijn nieuwe motor halen
Ik kom zaterdagochtend jullie kant op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje noteert: Braboland en Limboland vermijden
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef Anne het volgende:
Beter blijf je gewoon binnen, achter het raam. de geraniums
ik heb geen raam, wel openslaande deurenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef Anne het volgende:
Beter blijf je gewoon binnen, achter het raam.
Ik ook, daar zit ik naastquote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb geen raam, wel openslaande deuren
val je er ook mee binnen?quote:
als jij achter het raam blijft bij SD, dan kunnen wij gewoon buitenspelenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef Anne het volgende:
Beter blijf je gewoon binnen, achter het raam.
En hoe kom ik eerst daar dan? Vliegend?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
als jij achter het raam blijft bij SD, dan kunnen wij gewoon buitenspelen
dat duurde eventjes zeg... lig je nog te slapen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
En je zegt toch niet tegen een meisje dat ze achter het raam moet gaan zitten joh, slipje.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe kom ik eerst daar dan? Vliegend?
dus jij kan bellen en fokken tegelijk op hetzelfde apparaatquote:
Ja. Maakt dat je slaperig?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
dus jij kan bellen en fokken tegelijk op hetzelfde apparaat
Ligt eraan, als ik met de motor ben wel, anders neem ik de voordeurquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
als jij achter het raam blijft bij SD, dan kunnen wij gewoon buitenspelen
omdat ik eerst quote drukte en daarna nog eensquote:
Ja, ik zou maar op tijd bukkenquote:
Mag ik eerst nog even een bakkie tappen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik zou maar op tijd bukken
als je m vangt kan je er meerdere tappenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik eerst nog even een bakkie tappen?
zet je dan eerst de keerring op tijd?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik zou maar op tijd bukken
nasty youquote:
* Alfisti wijst naar Annequote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Hyman het volgende:
iemand die van een filmpje een UI kan maken?
Ik verveel meestal anderenquote:
Ik ben hier de nerd, alleen een erg luie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar Anne
Das het nerdje hier
En? Deed ie zeer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das het nerdje hier
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een nootquote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das het nerdje hier
Walnoot?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een noot
Nee, een ekte ektequote:
Dat was slipje toch? Wel schattig. Hij vroeg mij per DM of ie niet wat te ver gingquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een noot
Betalen, kreng kut!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook veel notes, maar de mods willen ze me niet allemaal in 1 keer vertellen alleen maar vaag wat erin staat.
Dan geef ik Slipnerd er ook nog één, ik ben in een goede bui vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was slipje toch? Wel schattig. Hij vroeg mij per DM of ie niet wat te ver ging![]()
.
Of is dit lekken?
Ja, maar dat compenseert met die van mijquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Anne het volgende:
Die note van lipje, van mij. Hoezo kansloos.
Dat zijn je notes ook zeg, pfuuuu, hoe krijg je het allemaal bij elkaar geklootquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doe ik wel wanneer ik er 450 heb, dat is echt fantastisch.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar dat compenseert met die van mij
nou hequote:
Bagggerrrrrreuuuhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn je notes ook zeg, pfuuuu, hoe krijg je het allemaal bij elkaar gekloot![]()
Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk johquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Hyman het volgende:
Nee, het is een kat met een cakeje als buik, en een regenboog dr achter.
Omdat het kan.
Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk joh, nerd.
Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!
Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hèquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.
Toen zag ik ze wél.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hè![]()
?
Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?
Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?
Oh, dat ga ik verliezen, want ik vertik het telkens om naar de opticien te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".
Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niksquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!
Nu jij!
Ik speel WoW!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niks.
Die moet in de OP?quote:
Een boom met een piercingquote:
Wie heeft dat ding gekocht en waarom moest jij dat ding op ?quote:
nooit opgelet hoe de mensen keken die normaal die muts op hadden?quote:
Sterker nog: ik heb er 2!quote:
Godskolere, en je hebt al een fles Wodka op ook zo te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:
ik heb die must gekocht omdat ie tof is,en ik m al een hele tijd wildemeot je voortsellen hoie dit starks in de winter staat achetr het stuur van de Niva
Ik heb d'r ook nog ergens zo eentje, gekocht op het Rode Plein, alleen die past me niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:
ik heb die must gekocht omdat ie tof is,en ik m al een hele tijd wildemeot je voortsellen hoie dit starks in de winter staat achetr het stuur van de Niva
ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godskolere, en je hebt al een fles Wodka op ook zo te lezen
Heh?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonet![]()
![]()
![]()
![]()
nu lekker in bad
zorg je wel voor een leuke vrouw die je kan redden als je in slaap plettert?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonet![]()
![]()
![]()
![]()
nu lekker in bad
Ja, daag, tot morgen, als je weer nuchter bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Dangel het volgende:
ging mal
maar dan de fryske betekenins
weet ik veel wta het in NL is :'0
als ik geen NL meer kan betekent dat,, euh.. ja
nog één weekend, en dan weet ik of ik weer een baan hebquote:
Nu nog een stel passende handschoenen, en dan het je het lekker warm bij het duwenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:
Da's lang.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nog één weekend, en dan weet ik of ik weer een baan heb
Valt mee toch? weekenden gaan sneller als doordeweekse dagenquote:
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken is met een aluminium fietsframequote:
Ha. Als ik ooit weer eens samenvattingen moet schrijven voor een studie ofzo, laat ik jou dat gewoon doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken met een aluminium fietsframe
alles heir in het hotel is bejaard of minderjarigquote:Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zorg je wel voor een leuke vrouw die je kan redden als je in slaap plettert?![]()
Have fun
ff in badquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, daag, tot morgen, als je weer nuchter bent.
Apart, ik lees het als: aluminium gaat stuk, hoe je het ook belast, terwijl er bij ijzer/staal een bepaalde grens is waaronder het materiaal geen vermoeiingsverschijnselen vertoont.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken is met een aluminium fietsframe
Sinds wanneer vormt dat een probleem?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
alles heir in het hotel is bejaard of minderjarig
Oh jee, hoe oud is XM?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sinds wanneer vormt dat een probleem?
Het ging niet over mij! XM is maar ietsjes jonger dan ik.quote:
En jij bent 12quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging niet over mij! XM is maar ietsjes jonger dan ik.
Het is dan ook een heel vrije vertalingquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Apart, ik lees het als: aluminium gaat stuk, hoe je het ook belast, terwijl er bij ijzer/staal een bepaalde grens is waaronder het materiaal geen vermoeiingsverschijnselen vertoont.
Have funquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef Dangel het volgende:
ja, bed, om 7 uur gaat de wekker weer, morgen weer dagje Budapest
Dat laatste verwacht ik ook niet nee, het is geen vliegtuig maar een fiets.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is dan ook een heel vrije vertaling![]()
Die vooral moet illustreren dat de belasting op het aluminium tijdens de te verwachten levensduur van een fietsframe niet dusdanig is dat je er in de regel de fiets mee sloopt
ik zie uit het raam nu een straat vol toffe vehikelsquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net een hele vette Pontiac op de snelweg, zoéen model uit omstreeks 1960.
Postbus 1337quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Anne het volgende:
En waarom zit er geen zoek-functie in de PM! Ik moet verdeurie het adres van FOK! hebben.
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Anne het volgende:
En waarom zit er geen zoek-functie in de PM! Ik moet verdeurie het adres van FOK! hebben.
Ik was in zuid-annieland.quote:
Ik plaats nooit iets op mijn feestboek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wasda? En wat was je daar aan het doen? Ik kan het niet vinden op je feestboek.
Wel. Foto's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik plaats nooit iets op mijn feestboek.
Lang geleden.quote:
Ik werk voor de maffia, alles wat ik verder nog zeg kan tegen je gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is het bijna nooit.
Maar je zit weer de vraag te ontwijken he? Sneaky ben jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Oke. Geeft niet. Dus, vertelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik werk voor de maffia, alles wat ik verder nog zeg kan tegen je gebruikt worden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Barcaconia het volgende:
ZIEJEWEL SD, hij heeft helemaal geen vriendin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ben je met C. samen geweest?
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
ZIEJEWEL SD, hij heeft helemaal geen vriendin!
Of ben je met C. samen geweest?
Jawel, daarom zijn we juist een paar daagjes weggeweest.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jawel, daarom zijn we juist een paar daagjes weggeweest.
Moet ik even aan C. vragen, ze wilde nog naar madurodam geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Ik hap niet.
Nog plannen voor het weekend?
Je fiets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Anne het volgende:
Ga ik naar de Action (kwam ik toevallig in de buurt) voor een broodtrommel.
Ben ik nu thuis en raad eens wat ik ben vergeten?
Je lijstje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Anne het volgende:
De action haha kansloos hihiquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Anne het volgende:
Wat voor nieuwe baan heb je? En natuurlijk gefeliciteerd!quote:
technisch gezien: JA.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was slipje toch? Wel schattig. Hij vroeg mij per DM of ie niet wat te ver ging![]()
.
Of is dit lekken?
inclusief Goois kwartiertjequote:
Daar is dat abonnement heul niet geldig johquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:45 schreef lipje het volgende:
is Barca nu in Zuid -Voormalig Annieland naar de bios geweest?
sssssstquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar is dat abonnement heul niet geldig joh.
kan je weer op pad met de Peuleuquote:
Wat een strak plan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef lipje het volgende:
en als kers op de slagroom mag Bara ook het nieuwe deeltje maken
Inkoppertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
Barca; inkoppertje![]()
Motor exporteren naar België
Nee ik heb ernstig mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
Is er al een nieuwe dan? of moet er ff eentje fiksen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |