Valt mee toch? weekenden gaan sneller als doordeweekse dagenquote:
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken is met een aluminium fietsframequote:
Ha. Als ik ooit weer eens samenvattingen moet schrijven voor een studie ofzo, laat ik jou dat gewoon doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken met een aluminium fietsframe
alles heir in het hotel is bejaard of minderjarigquote:Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zorg je wel voor een leuke vrouw die je kan redden als je in slaap plettert?![]()
Have fun
ff in badquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, daag, tot morgen, als je weer nuchter bent.
Apart, ik lees het als: aluminium gaat stuk, hoe je het ook belast, terwijl er bij ijzer/staal een bepaalde grens is waaronder het materiaal geen vermoeiingsverschijnselen vertoont.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat een aluminium vliegtuigromp veel meer stress te verduren krijgt en daarom niet te vergelijken is met een aluminium fietsframe
Sinds wanneer vormt dat een probleem?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
alles heir in het hotel is bejaard of minderjarig
Oh jee, hoe oud is XM?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sinds wanneer vormt dat een probleem?
Het ging niet over mij! XM is maar ietsjes jonger dan ik.quote:
En jij bent 12quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging niet over mij! XM is maar ietsjes jonger dan ik.
Het is dan ook een heel vrije vertalingquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Apart, ik lees het als: aluminium gaat stuk, hoe je het ook belast, terwijl er bij ijzer/staal een bepaalde grens is waaronder het materiaal geen vermoeiingsverschijnselen vertoont.
Have funquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef Dangel het volgende:
ja, bed, om 7 uur gaat de wekker weer, morgen weer dagje Budapest
Dat laatste verwacht ik ook niet nee, het is geen vliegtuig maar een fiets.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is dan ook een heel vrije vertaling![]()
Die vooral moet illustreren dat de belasting op het aluminium tijdens de te verwachten levensduur van een fietsframe niet dusdanig is dat je er in de regel de fiets mee sloopt
ik zie uit het raam nu een straat vol toffe vehikelsquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net een hele vette Pontiac op de snelweg, zoéen model uit omstreeks 1960.
Postbus 1337quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Anne het volgende:
En waarom zit er geen zoek-functie in de PM! Ik moet verdeurie het adres van FOK! hebben.
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Anne het volgende:
En waarom zit er geen zoek-functie in de PM! Ik moet verdeurie het adres van FOK! hebben.
Ik was in zuid-annieland.quote:
Ik plaats nooit iets op mijn feestboek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Wasda? En wat was je daar aan het doen? Ik kan het niet vinden op je feestboek.
Wel. Foto's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik plaats nooit iets op mijn feestboek.
Lang geleden.quote:
Ik werk voor de maffia, alles wat ik verder nog zeg kan tegen je gebruikt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is het bijna nooit.
Maar je zit weer de vraag te ontwijken he? Sneaky ben jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |