quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar dat compenseert met die van mij

nou hequote:

Bagggerrrrrreuuuhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn je notes ook zeg, pfuuuu, hoe krijg je het allemaal bij elkaar gekloot![]()

Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk johquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Hyman het volgende:
Nee, het is een kat met een cakeje als buik, en een regenboog dr achter.
Omdat het kan.

Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk joh, nerd.

Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!

Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:
[ afbeelding ]

Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hèquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.

Toen zag ik ze wél.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hè![]()
?

Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?

Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?

Oh, dat ga ik verliezen, want ik vertik het telkens om naar de opticien te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".

Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niksquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!
Nu jij!

Ik speel WoW!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niks.

Die moet in de OP?quote:

Een boom met een piercingquote:
Wie heeft dat ding gekocht en waarom moest jij dat ding op ?quote:

nooit opgelet hoe de mensen keken die normaal die muts op hadden?quote:

Sterker nog: ik heb er 2!quote:

Godskolere, en je hebt al een fles Wodka op ook zo te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:
ik heb die must gekocht omdat ie tof is,en ik m al een hele tijd wildemeot je voortsellen hoie dit starks in de winter staat achetr het stuur van de Niva

Ik heb d'r ook nog ergens zo eentje, gekocht op het Rode Plein, alleen die past me niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:
ik heb die must gekocht omdat ie tof is,en ik m al een hele tijd wildemeot je voortsellen hoie dit starks in de winter staat achetr het stuur van de Niva

ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godskolere, en je hebt al een fles Wodka op ook zo te lezen

Heh?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonet![]()
![]()
![]()
![]()
nu lekker in bad

zorg je wel voor een leuke vrouw die je kan redden als je in slaap plettert?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wat alcohol achter mnkiezen ja (en dat ben ik niet nbepaald gewend), het gaan weer mal zonet![]()
![]()
![]()
![]()
nu lekker in bad

Ja, daag, tot morgen, als je weer nuchter bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Dangel het volgende:
ging mal
maar dan de fryske betekenins
weet ik veel wta het in NL is :'0
als ik geen NL meer kan betekent dat,, euh.. ja

nog één weekend, en dan weet ik of ik weer een baan hebquote:

Nu nog een stel passende handschoenen, en dan het je het lekker warm bij het duwenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Dangel het volgende:

Da's lang.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nog één weekend, en dan weet ik of ik weer een baan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |