quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar dat compenseert met die van mij
nou hequote:
Bagggerrrrrreuuuhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn je notes ook zeg, pfuuuu, hoe krijg je het allemaal bij elkaar gekloot![]()
Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk johquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Hyman het volgende:
Nee, het is een kat met een cakeje als buik, en een regenboog dr achter.
Omdat het kan.
Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoel die streepjes naast zijn kop en door zijn kop en door de regenboog. Doe eens fatsoenlijk joh, nerd.
Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zijn de sterren, want hij vliegtttt!
Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Schele! Of ben ik echt de enige die dat ziet? Hier:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hèquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, die zie ik niet op mijn resolutie hier icm mijn minder goede ogen.
Toen zag ik ze wél.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hierboven uitvergroot hè![]()
?
Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?
Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit het nieuwe 'battle of the nerds' topic?
Oh, dat ga ik verliezen, want ik vertik het telkens om naar de opticien te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, het "wie heeft er betere ogen-battle".
Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niksquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb Citrix certificaten en bijna mn ICT diploma, en ben systeembeheerder!
Nu jij!
Ik speel WoW!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook systeembeheerder geweest. Dat zegt echt helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |