Draws gebeuren wel ja, maar niet zo vaak. Op de 2 sites waar ik digitale Vcash (mma tractor en MF) in kan zetten, daar wordt bij een draw je inleg teruggestort. Is dat geen optie dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nieuwe topic staat klaar dus deze gaat idd dicht.
Ik weet echter niet goed wat te doen met de Mousasi vs. Jardine uitslag.
1. Draws happen en we kunnen moeilijk elke draw niet meetellen
2. Fucked up judges decisions happen all the time, die tellen helaas ook gewoon mee..
Dus mijn eigen conclusie was om de fight gewoon mee te laten tellen...
Ik vind het prima niemand heeft er voordeel of nadeel bij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Draws gebeuren wel ja, maar niet zo vaak. Op de 2 sites waar ik digitale Vcash (mma tractor en MF) in kan zetten, daar wordt bij een draw je inleg teruggestort. Is dat geen optie dan?
dammit, hij moet hem ook niet zo dichtbij laten komen, hij dacht zeker dat het een staredown wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:01 schreef slashdotter3 het volgende:
sucker punch in een street fight:
http://middleeasy.com/ind(...)-unexpected-headkick
========================
Moet gelijk aan het Bas Rutten filmpje denken waarin hij uitlegt dat als iemand zo in je gezicht/personal space komt je met een hand je kin ondersteunt, zogenaamd omdat je aandachtig aan het luisteren bent naar de ander maar in werkelijkheid om jezelf te beschermen tegen suckerpunches en als uitgangspunt voor ellebogen en kopstoten.
0.30-0.40
Je kunt nog altijd meedoen met The Ultimate Predictor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dammit, hij moet hem ook niet zo dichtbij laten komen, hij dacht zeker dat het een staredown was
Dat is juist de charme van het spelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog steeds aan de top(soort van)
Had gewoon de fout gemaakt bij Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm, hoopte op een upset om er zo 1 extra punt uit te halen, maar helaas
HOLY SHIT!!!!quote:Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem will put his title on the line June 18 against Fabricio Werdum, the promotion announced on Tuesday.
Meh, hoe verneuk ik een tournooi. Als losstaand gevecht was het episch geweest, maar dit is precies wat het niet had moeten wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem to defend title
[..]
HOLY SHIT!!!!
We zitten in april gast, 8 maanden te gaan. Niet zo snel schreeuwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef THEFXR het volgende:
de ronde van 2011!
http://fightnext.com/vide(...)l-Daley--Strikeforce
gevoel heb ik ook,jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Meh, hoe verneuk ik een tournooi. Als losstaand gevecht was het episch geweest, maar dit is precies wat het niet had moeten worden
Ik had precies hetzelfde, ook Beerbohm voor de upsetquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog steeds aan de top(soort van)
Had gewoon de fout gemaakt bij Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm, hoopte op een upset om er zo 1 extra punt uit te halen, maar helaas
Ik ging voor een Daley-upset, maar de opzet was niet geslaagdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ook Beerbohm voor de upset
Waarom moeten Ubereem en Werdum vijf ronden vechten en de rest niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Dus om champ te blijven moet hij het hele tournament 3x ze titel verdedigen ?![]()
En wat is daar nadelig aan eigenlijk ? Dat dan de waarde van het winnen van het tournament overschaduwd word door het worden van champ lijkt me dan ?
Welnee, maar we wonen in Nederland waar de voertaal nederlands is. Het is best als je dan engels gaat gebruiken, maar om dan cleary te gaan gebruiken vind ik weer knullig.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef incognitoomuch het volgende:
We gaan the ultimate spelling controle beginnen?
Wat een gedoe..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:29 schreef Fyodor het volgende:
Alistair's belt staat NIET op het spel
http://sports.espn.go.com/extra/mma/news/story?id=6338837
mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom moeten Ubereem en Werdum vijf ronden vechten en de rest niet?
Waarom moet Ubereem zijn titel verdedigen en de rest niet?
Waarom moet Werdum voor een titel vechten en de rest niet?
Het is een tournooi, dan moeten de wedstrijden dus gelijk zijn. Dat zijn ze zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hapje cobra lijkt me erg lekker!quote:
+quote:Tomorrow a meeting with the major of Amsterdam and talk about the fightgame, should be interesting to hear his view and opinion.
quote:Despite some uncertainty following the UFC's recent acquisition of the promotion, Strikeforce CEO Scott Coker today told MMAjunkie.com that women's MMA is here to stay.
That includes, he said, the issuing of contract extensions and the signing of new talent for the Strikeforce women's roster.
+quote:"With the purchase, you may see some back-end changes," Coker said. "But at the end of the day, we're going to keep promoting women's fights."
quote:Diaz has signed on the dotted line for the boxing match against Vargas and now his camp is just waiting for the boxer to do the same. Have we seen the last of Nick Diaz in MMA?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Scott Coker claims woman's MMA will be around for years to come
Nee om m aan het zweten te krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe werkt dat weight cutten nu precies? Gooiden ze nu zout en alcohol in het badwater om water uit z'n porien te zuigen ofzo?
Nice, de rematch..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Forrest Griffin vs. Mauricio Rua rematch to take place at UFC Rio event
+
FEG officially announces DREAM bantamweight grand prix to begin on May 29
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mits fit.. net als BJ, ben de smoesjes zat.. ze moeten maar fit aankomen want dat is hun werk.
Ik vond Shogun absoluut niet fit eruit zien tegen Bones en ik denk dat Forrest deze ook gewoon gaat pakken.
UD of submission voor ForrestShogun gaat net als Machida van Hero to low tier ?
En van Couture gaat hij gewoon winnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabel
Never bet against Couturequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En van Couture gaat hij gewoon winnen
Zie je de vraagteken niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabel
shogun by murder!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Forrest Griffin vs. Mauricio Rua rematch to take place at UFC Rio event
+
FEG officially announces DREAM bantamweight grand prix to begin on May 29
Prachtig om te zien hoe GSP de sport benadert. "The fighter trains only when the fight is coming up, a martial artist trains everyday of his live"quote:
Haha maar ik ken lang niet alle vechters, alleen de bekende namen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:[/b]
[..]
Je kunt nog altijd meedoen met The Ultimate Predictor.
Iedereen kan nog winnen of oefen alvast voor het tweede seizoen!!
Zo is iedereen begonnen en je ziet aan de stand dat het weken lang een toss up zal blijven wie de top positie gaat pakken en wie er onderin zal eindigen want met 1 goed event stijg je zo wat plaatsenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe GSP de sport benadert. "The fighter trains only when the fight is coming up, a martial artist trains everyday of his live"
[..]
Haha maar ik ken lang niet alle vechters, alleen de bekende namen.
Klopt maar de UFC cut laatste tijd wel heel veel en heel snel.. zo krijg je dadelijk minder competitie.. In de top10 kan (of top5) kan iedereen van elkaar verliezen.. ook 2 of 3x, dan moet je ze niet meteen gaan cutten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Machida wel zal winnen van Couture, maar stel dat hij verliest dan weet ik bijna zeker dat hij gecut wordt. Machida is nou eenmaal niet iemand die voor veel PPV's zorgt. Veel vechters worden na 1 of 2 verliespartijen al eruit geknikkerd, maar iemand als Ortiz weet gevechten altijd te hypen en hij zorgt gewoon voor PPV's, ondanks dat hij 5x op rij niet gewonnen heeft. Vanuit zakelijk oogpunt heel begrijpelijk, vanuit sportief oogpunt lang niet altijd terecht.
Zelfde met Matt Brown, 3x op rij verloren maar krijgt toch nog een kans vanwege zijn enerverende manier van vechten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Machida wel zal winnen van Couture, maar stel dat hij verliest dan weet ik bijna zeker dat hij gecut wordt. Machida is nou eenmaal niet iemand die voor veel PPV's zorgt. Veel vechters worden na 1 of 2 verliespartijen al eruit geknikkerd, maar iemand als Ortiz weet gevechten altijd te hypen en hij zorgt gewoon voor PPV's, ondanks dat hij 5x op rij niet gewonnen heeft. Vanuit zakelijk oogpunt heel begrijpelijk, vanuit sportief oogpunt lang niet altijd terecht.
Nee, dat is niet het verschil.quote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen.. of het ligt aan mij?
Ik zal je het verschil uitleggen, UFC = wrestlers.. Strikeforce = strikers.. en daarom zijn de fights bij de ufc vaak 'saaier' of minder finishes.. ik vind BJJ/wrestling of hele groundgame heel mooi om te zien zolang je maar ergens voor gaat..
Een Fitch, vind ik weinig aan.. GSP wil geen risico lopen, en jabbed 5 rondes lang.. technisch perfect.. maar de UFC wil exiting fights neerzetten omdat anders mensen afhaken. Dat is een beetje het motto van de UFC.. best vs the best en entertainen..
Ach je begrijpt best wat ik bedoel, en ik snap ook goed dat niet iedereen of elk gevecht te finishen is maar niemand zit te wachten op lay'n'pray..
Die deden toch ook wel wat sponsorschap bij vechters?quote:De FBI heeft de websites van PokerStars, Full Tilt Poker en Absolute Poker offline gehaald en beslag gelegd op rekeningen. Elf personen, waaronder de oprichters van de sites, zijn aangeklaagd voor fraude, en illegale gok- en witwaspraktijken.
Zeg maar gerust ENORME sponsoring.. Full Tilt Poker is een van de grootste in MMA.quote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die deden toch ook wel wat sponsorschap bij vechters?
Ik zie het wel goedkomen. Ruimte voor andere merkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ENORME sponsoring.. Full Tilt Poker is een van de grootste in MMA.
MMA sites stonden dan ook vol met dat soort nieuwsberichten en dat het schadelijk voor de
sport zou kunnen zijn, maar ik heb me er voor de rest niet in verdiept.
Rogan draaide helemaal door op Twitter iig
Brandon Vera gets another change in the Octagon.quote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Over cutten gesproken... Ik vraag af hoe het nu gaat met Brandon Vera.. Aangezien hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren heeft, maar de laatste wedstrijd als een nc werd veranderd, vraag ik me af of hij nog door gaat bij de ufc..?
dat komt omdat hij bevriend is met alex jones, die toch wel als BNW wordt gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Rogan draaide helemaal door op Twitter iig
Alleen Bellator 41, kijk gewoon op de torrent of nieuwsgroep sites dan zie je meteen of er iets is of nietquote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren nog een event geweest? De vorige keer dat ik op internet keek, zag ik gelijk de uitslagen. Weg spanning
Wat?quote:
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?quote:
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topiquequote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?
Strikeforce maakt als sinds jaar en dag match-ups die niet gelijkwaardig zijn. Vandaar dat Paxlie volledig terecht opmerkt dat er daarom zo een hoog 'finish' percentage is. Natuurlijk zitten er ook evenly matched up fights tussen.quote:
Klopt, hierdoor stipte ik het nog een keer aan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topique
Spectaculaire(exciting) gevechten. Ik vergat een letter, maar leek mij logisch wat ik bedoelde.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topique
quote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, hierdoor stipte ik het nog een keer aan.
Wel in Lightweight, waar ze al een overvol roster hebben. Gurgel en Davis vochten allebei in 155lbs en in die gewichtsklasse is het simpelweg te druk om drie gevechten op rij te kunnen verliezen en niet ontslagen te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 02:19 schreef roepdeman het volgende:
@ Taz
Het prille begin van SF was niet om aan te zien, maar het laatste jaar is het toch veel beter geworden qua matchups?
Davis en Gurgel..Het klopt toch niet dat als deze twee gasten zo vaak enerverende partijen opzetten, dat je ze dan beloond met FOTN bonussen én een ontslag?
Brute slam! Mooi afgemaakt met een triangle.quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
10 april heeft onze dojo (R-Grip) meegedaan met een MMA evenement dat werd georganiseerd door Mike's Gym.
Onze boy Gary van Lange had van één van Mike's students gewonnen... en hoe!
Check de slam @ 3:50 die de ring een flinke deuk heeft opgeleverd...![]()
Klopt, het waren Shooto regels. Dat gezeik met die spijkerbroek kon niemand op dat moment vatten... Ook met de muziek is het allemaal hun eigen playlist... erg jammer maar hun regeltjes helaas.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Brute slam! Mooi afgemaakt met een triangle.
Paar dingen:
-wat was dat nou voor geneuzel over geen spijkerbroeken in de corner?
-wat voor regels waren het? Shooto? Want ik zag volgens mij geen stoten op de grond. En die 8 tellen die hij kreeg?
-thai muziek in het begin, foutje zeker?
Rofl wat een baas, hij sprong gewoonquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
10 april heeft onze dojo (R-Grip) meegedaan met een MMA evenement dat werd georganiseerd door Mike's Gym.
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oostenquote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt, het waren Shooto regels. Dat gezeik met die spijkerbroek kon niemand op dat moment vatten... Ook met de muziek is het allemaal hun eigen playlist... erg jammer maar hun regeltjes helaas.
We hebben in ieder geval een indruk achtergelaten!Als jullie geinteresseerd zijn kan je altijd gratis een lesje meepakken in Amsterdam!
www.r-grip.nl
Voor jou is het idd dan een kostbare zaakquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oosten
Waarom de "quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC vet Dustin Hazelett puts fighting career on hold, heads back to school
quote:The UFC has "provisionally booked" a date of October 15, 2011, for the Ice Arena in Nottingham, UK, according to This Is Nottingham.
Nothing official has been confirmed at this time as Nottingham still faces opposition from Liverpool to stage the event.
Maken we er meteen een FOK! meet vanquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Tof... Ik zal toch echt eens een keer een event mee moeten maken... Nu maar hopen op een degelijke line-up..
Mmmmmm.... Klinkt leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Als jullie geinteresseerd zijn kan je altijd gratis een lesje meepakken in Amsterdam!
www.r-grip.nl
Maar wie betaalt er nu per les (10 euro)? De all-in prijs (50 euro) is redelijk en haal je er dik uit met 4 dagen in de week les. Al zijn de tijden iets minder (20-22), waarom niet gewoon 18.30 of 19.00 beginnen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oosten
Grappig, kwist niet dat Hans Nijman (gast in die groene trainingspak) nu bij Mike's Gym zit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Nijman doet dit al een tijdje. Ik heb hem in ieder geval al eens bij Manhoef in de hoek gezien en volgens mij zelfs een keertje al bij Badr Hari.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Grappig, kwist niet dat Hans Nijman (gast in die groene trainingspak) nu bij Mike's Gym zit.
Ik dacht dat Gerard Gordeau de eerste nederlandse UFC vechter was, aangezien hij in UFC 1 zatquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef slashdotter3 het volgende:
- Remco Pardoel (neerlands eerste UFC fighter)
Gordeau zat in UFC1, Pardoel begon bij UFC 2. Maar voor mij maakt het weinig uit iig, allebei UFC vechters vanaf het begin. Verder was Orlando Wiet ook een halve Nederlander en er zat nog een Nederlander in de eerste UFC's, ben zijn naam even kwijt. Hij heeft slechts 1x gevochten toen en die partij ook gewonnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerard Gordeau de eerste nederlandse UFC vechter was, aangezien hij in UFC 1 zat
Maar dit is niet gebaseerd op veel kennis hoor
Vind het juist lekker! Gelijk na werk eerst ff rustig eten, en daarna op me dooie gemak naar de gym. En dan na het trainen gelijk naar bedquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar wie betaalt er nu per les (10 euro)? De all-in prijs (50 euro) is redelijk en haal je er dik uit met 4 dagen in de week les. Al zijn de tijden iets minder (20-22), waarom niet gewoon 18.30 of 19.00 beginnen?
Misschien dat Nottingham's finest Paul Daley weer terugkomt bij de UFC?quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jammer dat de Engeland card meestal niet zo best is. En meestal gratis in Amerika, en dan een week later een grote "echte" PPV.
Zo neemt niemand het serieus natuurlijk.
Dat gaat de verkeerde kant op... terwijl de laatste Bellator erg goed was!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Bellator 35 ratings: 200,000 viewers
Bellator 36 ratings: 230,000
Bellator 37 ratings: 173,000
Bellator 38 ratings: 150,000
Bellator 39 ratings: 174,000
Bellator 40 ratings: 218,000
Bellator 41 ratings: 132,000
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Cool.Time het volgende:
Wordt er nog ergens in Europa (liefst zuiden van Europa of Duitsland) een MMA fight gehouden in de zomer?
Wij willen namelijk met een vriendengroep er op vakantie naartoe.
Alistair vs Fedor is erg onwaarschijnlijk op dit moment. Als Alistair klaar is met de HW GP dan verhuist hij waarschijnlijk naar de UFC. Fedor gaat waarschijnlijk tegen Henderson vechten.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
Ik hou niet zo van MMA, mede ook doordat er maar weinig Nederlanders aan meedoen en omdat het vrijwel altijd in Amerika is. Zo af en toe youtube ik wel is wat, als er weer een UFC of Strikeforce toernooi is geweest.
Maar ik ben benieuwd naar Alistair Overeem, dat toernooi op 18 juni had wel wat eerder gemogen als je het mij vraagt!
Kan iemand mij vertellen of Alistair vs Fedor er ooit zal komen? Ik denk zelf namelijk van niet, Fedor doet er alles aan om hem te ontlopen, zo verloor hij (wellicht bewust) al van Fabricio Werdum.
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)quote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)
Van dat gevecht zijn veel mooie matrix achtige gif'squote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Fyodor het volgende:
Hier kan ik gewoon lang naar kijken, blijft geweldig!
[ afbeelding ]
Alistair tegen Fedor is ook niet meer zo van belang op dit moment. Alistair is bezig om te bewijzen dat hij de beste HW is en Fedor moet zich terugknokken van 2 nederlagen. Als Alistair blijft winnen voorlopig dan zie ik de match niet meer gebeuren. Als Alistair verliest wel. Maar dan is de charme wel van het gevecht af vergeleken met hoe de dingen er vorig jaar voorstonden.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
Ik hou niet zo van MMA, mede ook doordat er maar weinig Nederlanders aan meedoen en omdat het vrijwel altijd in Amerika is. Zo af en toe youtube ik wel is wat, als er weer een UFC of Strikeforce toernooi is geweest.
Maar ik ben benieuwd naar Alistair Overeem, dat toernooi op 18 juni had wel wat eerder gemogen als je het mij vraagt!
Kan iemand mij vertellen of Alistair vs Fedor er ooit zal komen? Ik denk zelf namelijk van niet, Fedor doet er alles aan om hem te ontlopen, zo verloor hij (wellicht bewust) al van Fabricio Werdum.
pech voor hem, rematch alleen bij slechte judges!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef Brawler het volgende:
19/04/11 - Belfort on Anderson: "It was a lucky shot, I want a rematch"
Anderson Silva and Vitor Belforts recent fight generated a level of coverage never seen before in the Brazilian media. It captured a mainstream audience, with the event being reported on even by regular daily newspapers and TV programs. a boom for the mixed martial arts in Brazil which is still being talked about.
As if to underline that, Belfort appeared on UFC Sem Limites this week - an MMA program broadcast on RedeTV - to explained how he was caught by surprise by the Silva front kick which knocked him out early in the round.
The unique thing I did badly in that fight was not moving, [standing still] for too long. In the moment that I stopped, I didnt expect that he could land with that kick. Nobody, not even himself, expected that. He was shocked by the way he landed the kick and with the result of it.
"But I was doing very well and trained very hard. All the Brazilian and American fans, people from the whole world know how much I dedicated myself for that fight. I came from injury but I didnt feel scared to face him.
"On the contrary, I was in the fight but then that hit landed by chance. I believe what happened was just a one-off moment he had in the fight. He made the most of that and conquered the victory.
"I dont believe in luck. The more you train the more luck you have, but certainly that was a hit that he will land once out of one thousand attempts. I would like to get the rematch to be sure. It left a bad taste because I know I was feeling very well. Everybody says I was superior in the beginning of the battle, looking for the fight, and I know he was insecure to trade with the hands.
But Anderson is a very versatile fighter, he is very intelligent and has been coming off a sequence of wins while I came from injury. His timing inside the Octagon weighed a little. The moment I stood still, he caught me and executed me. But obviously I would like a revenge, a second chance. I think not only me but also everybody from Brazil and rest of the world wants it.
Belfort waits for news on his return to the Octagon and doesnt rule out the chance of performing at other weight classes if it pleases the organization and the fans.
Echt fantastisch inderdaad, eigenlijk hoef ik alleen maar GSP - Silva en Jones - Silva echt nog te zien. Wordt ook tijd gezien de leeftijd van Anderson.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Fyodor het volgende:
Hier kan ik gewoon lang naar kijken, blijft geweldig!
[ afbeelding ]
En terecht. Niets rematch. Belfortquote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pech voor hem, rematch alleen bij slechte judges!
Thnx Nober!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)
Ongetwijfeld, maar dan niet gala's van het kaliber UFC. Er zijn genoeg kleinschalige gala's, ik ben laatst in Hamburg bij Hayastan geweest. Erg leuk, want dan zit je met je neus op de kooi. Misschien kun je op www.groundandpound.de wat info vinden over MMA gala's.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Cool.Time het volgende:
[..]
Thnx Nober!
Worden er geen MMA -fights elders gehouden, zoals in Duitsland of iets dergelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JDS is echt apart, hoe bruut hij in de ring is .. maar buiten de ring het is net een kind. Altijd lachen, geintjes..geweldig.
Ik weet niet wie het zei maar iemand zei over JDS "He's a 10 year old kid in a grown mans body"
[ Bericht 13% gewijzigd door Geo3kant op 21-04-2011 13:18:47 ]
[ Bericht 22% gewijzigd door Geo3kant op 21-04-2011 13:46:05 ]
quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Ingevuldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Fyodor het volgende:
Even spammen voor een collega student, lijkt me hier wel geoorloofd:
[..]
Ben ik het mee eens, vanaf daar is het echt downhill gegaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tot nu toe zijn de gevechten niet echt spectaculair te noemen.. Er zijn sowieso sinds Ryan Bader in seizoen 8 niet echt veelbelovende winnaars geweest. Alleen Brookins kan eventueel nog wat worden, maar de rest is hooguit middenmoot.
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik heb al vaak geroepen dat TUF totaal geen talenten meer oplevert de laatste pakweg 5 jaar. Maar ik kreeg altijd hevige tegenstandquote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tot nu toe zijn de gevechten niet echt spectaculair te noemen.. Er zijn sowieso sinds Ryan Bader in seizoen 8 niet echt veelbelovende winnaars geweest. Alleen Brookins kan eventueel nog wat worden, maar de rest is hooguit middenmoot.
Klopt. Het laatste seizoen dat echt veel talent had, was seizoen 5 met Maynard, Diaz, Lauzon, Wiman en Miller. Niet allemaal wereldtoppers, maar wel goed genoeg voor een vaste plek in de meest talentvolle divisie van de UFC. Ik vond seizoen 5 ook meteen by far het leukste seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik heb al vaak geroepen dat TUF totaal geen talenten meer oplevert de laatste pakweg 5 jaar. Maar ik kreeg altijd hevige tegenstand
Beter had Vitor het niet kunnen treffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Fyodor het volgende:
Belfort VS Akiyama to headline UFC 133 in Philadelphia
Vet!
quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Zoiets zou ik niet zozeer 'bewust' verliezen noemen..
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)
[..]
Ik heb het idee dat sommigen een beetje onderschatten hoe goed de guard van Werdum is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Bully beatdown, die verhalen altijd, dat moet wel in scene gezet zijn
knalpartij iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
[..]
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.
Ik ook niet eigenlijk, hij is soms wat stil bij de matches, maar ik zie Dos Santos niet zoveel meer doen eigenlijk. Matt Hughes komen laten helpen was erg mooi voor zijn team. Vindt trouwens altijd dat mensen vaak snel de coaches de schuld geven, terwijl hun maar 1 week (?) met de vechter echt kunnen voorbereiden.quote:Ik vind Brock nog niet eens een slechte coach. Dt hele team loopt de kantjes er vanaf, terwijl dat andere team vol gas traint.
Ze gaan niet voor de UFC, ze willen alleen maar beroemd worden en dan krijg je van die mietjes die al tappen als de rnc nog maar halverwege is!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat hij gewoon hun traint hoe hij getrained is. En zo trainen er veel meer. Helaas zijn het veel kleine jongens die er niet tegen kunnen als je zegt dat ze shit zijn en gaan ze huilen.
Dit zou Mayhem echt moeten winnen. Hij zou voor zowel Shields als GSP een mooie matchup zijn.quote:
Ik denk dat het echt een boxing match gaat worden, waarbij Kharitonov " " gaat demonstreren.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Sergei maakt gehakt van mighty mo, die man moet echt met pensioen
Dit +1.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zou Mayhem echt moeten winnen. Hij zou voor zowel Shields als GSP een mooie matchup zijn.
Vecht hij nou op WW of MW? Want Paxlie geeft WW fighters aan en jij MW..quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Is weer een voorbeeld van geweldige matchmaking hoor
Geef hem right off the bat een tough son of a bitch om te kijken hoe Mayhem het in de UFC zal doen.
Daarna Damian Maia en vervolgens een title fight tegen Anderson SIlva
Mayhem for president
Hij heeft jaren lang op 1 fight na altijd op MW gevochten, daarnaast is Aaron Simpson ook een MW.quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vecht hij nou op WW of MW? Want Paxlie geeft WW fighters aan en jij MW..
En jij denkt dat hij Maia al heeft verslagen of wat?
Evans zal moeten vechten.. hij staat al 11 maanden droog op dit moment, de rest in de top 10 heeft al fightsquote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef Fenomeno het volgende:
Interim title shot voor davis?
Zijn mensen die het meer verdienen..
Augustus is het pas, Machida heeft dan 3 maanden tijd, is dat niet genoeg om voor te bereiden?quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Evans zal moeten vechten.. hij staat al 11 maanden droog op dit moment, de rest in de top 10 heeft al fights
binnen nu en 4 maanden.
Couture vs. Machida
Ortiz vs. Bader
Griffin vs. Rua
Hamill vs. Rampage
Davis is dan ook volkomen logisch wat mij betreft, Machida zou de keuze zijn geweest als hij
niet over paar weken tegen Couture zou uitkomen denk ik!
Ligt eraan hoe Machida uit zijn gevecht met Randy komt, misschien hadden ze UFC 129 moeten afwachten. Maar ik denk dat het either way te snel komt voor Machida.quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Augustus is het pas, Machida heeft dan 3 maanden tijd, is dat niet genoeg om voor te bereiden?
hij moet eerst maar eens winnen tegen randy, ik voorzie een herhaling van randy vs brandon.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Machida uit zijn gevecht met Randy komt, misschien hadden ze UFC 129 moeten afwachten. Maar ik denk dat het either way te snel komt voor Machida.
Waarschijnlijk zal hij maand of 2 niet mogen trainen na zijn fight met Randy en voor een fight tegen Rashad Evans heb je gewoon een volledig trainingskamp nodig.
Is een fantasy match, wordt gevoid als het niet doorgaat, wordt verplaatst naar de datum van het gevecht als het wel binnen nu en die datum plaats vindtquote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
Unibet heeft op 2 jan 2012 GSP vs Anderson Silva staan, kun je zo op wedden. Lijkt me een foutje?
fuck zeg, dat is balen! je zou bijna denken dat ie het zo gespeeld hebt zodat ie toch niet tegen rashad hoeft.quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Jon Jones injured, Phil Davis vs. Rashad Evans now targeted for UFC 133
Zeker! Nog maar 5 dagen voordat het event gaat beginnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Kunnen we al voorspellen trouwens?
Zit op mobiel ds kan nu de matchups niet posten, maar het is er al wel ongeveer tijd voor
loop niet warm voor GSP,maar sta intussen zolang droog, dat de dorst onthoudbaar wordtquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeker! Nog maar 5 dagen voordat het event gaat beginnen
Ik verwacht de komende dagen dus van iedereen de picks voor de main card!!
quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
* Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* Featherweight Championship bout: José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Light Heavyweight bout: Randy Couture vs. Brazil Lyoto Machida
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. Ben Henderson
Preliminary Card (Spike TV)
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Welterweight bout: Sean Pierson vs.Jake Ellenberger
Preliminary Card (Facebook)
* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson
* Featherweight bout: Yves Jabouin vs. Pablo Garza
Henderson vs Cerrone 1quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Bocek kan Henderson makkelijk submitten maar Hernderson zijn botten zijn niet normaal, al vaker een sub gezien dat iedereen tapt maar hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
F*cking geniaal ditquote:
Wat een heldenactie om dat te makenquote:
Geweldig filmpje!quote:
Aan deze picks heb ik niets meer toe te voegen. We zagen al wat voor een problemen Machida had met de wrestling skills van Ortiz, dus ik denk dat het gameplan van Couture weer eens een leuk resultaat gaat opleveren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
* Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* Featherweight Championship bout: José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Light Heavyweight bout: Randy Couture vs. Lyoto Machida
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. Ben Henderson
Preliminary Card (Spike TV)
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Welterweight bout: Sean Pierson vs. Jake Ellenberger
Preliminary Card (Facebook)
* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson
* Featherweight bout: Yves Jabouin vs. Pablo Garza
'Smooth' Henderson chillt hem gewoon in een submission.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Bocek had hevige kritiek op de manier waarop submissions (vooral chokes) geplaatst worden.
Hij is van mening dat met de juist geplaatste choke Henderson gewoon te pakken is.
Alleen maincard wordt meegeteldquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
Het zit het trouwens met de ultimate predictor (inb4 zwangerschaptest) .. wordt er gewoon gekeken hoeveel deelnemers dezelfde picks hebben en alleen die worden gebruikt?
Want de een voorspeld alleen de maincard, de ander alles e.d.
tapping on strikes, by Matt Serra, kan het niet vergeten,tenzij GSP iemand laat tappen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
Ik snap sowieso niet waarom dat er nooit is geweest.. ik vind dat tegenwoordig regie/uitzendingen zo goed zijn dat je alleen naar zo'n gevecht gaat voor sfeer.. want iets zien doe je niet. Op tv is het prachtig in beeld gebracht, en als ze met de rug naar de judges toe grapplen dan zien zij niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC Requests Monitors for Judges at UFC 130
Zou er dan eindelijk wat gaan veranderen?
Dat is inderdaad een stuk vermakelijker. Aan de andere kant heeft GSP in het geval van Shields wel gelijk:quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
Precies Machida heeft dan wel 2 keer verloren maar hij is nog lang niet klaar in de UFCquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Toch bijzonder om te zien dat de meesten denken dat Randy gaat winnen van Machida...
The Natural is een held, maar Machida is veel te snel voor hem!
Ik kan gewoon niet tegen die man zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Toch bijzonder om te zien dat de meesten denken dat Randy gaat winnen van Machida...
Zoals ik al zei de safe bet is Machida, never bet against the Natural. Als iemand een gameplan kan verzinnen tegen Machida...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Of juist niet. De meesten zijn echt door en door getraind en daarom zullen de meeste gevechten zeer close zijn. Aldo bijvoorbeeld is denk ik beter dan Hominick, maar een walk-over zal het niet worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dit kan wel eens een mooie kaart met veel finishes worden ja
Geweldige blogquote:
Ik ben nog aan het twijfelen, en misschien kom ik nog op mijn pick terugquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Dat had ik ook laatst gedaan, voor meer dan alleen MMA. Toen had ik UFC 1-100 allemaal gedownloadquote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Fenomeno het volgende:
Gisteren 1TB externe HDD gehaald om alle MMA video's op te knallen, UFC 1-10 staat in de download
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
TUFe5AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Toch deze pick maar even aangepastquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
José Aldo(c) vs. Mark Hominick
Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
Randy Couture vs. Lyoto Machida
Mark Bocek vs. Ben Henderson
Upset ftw
Check.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch deze pick maar even aangepast
Wtf @ twitter ding van Danaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Check.
Dan zijn Happel en wc-eend de enige die voor Bocek gaan
+
[ afbeelding ]
Dana is pissed off
Ligt eraan in welke gewichtsklasse je kijkt. LHW heeft Jon Jones, Rashad Evans, Quinton Jackson en Phil Davis, die allemaal in de top 10 staan. King Mo stond er eventjes in. Daley heeft net een titelgevecht gehad, net als Koscheck. En Anderson Silva is al jaren de onbetwiste nummer 1 in Middleweight.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek eigenlijk dat er relatief weinig Amerikaanse negers doorstromen in de MMA naar de top.
Het viel op, that's all.
Upsetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wtf @ twitter ding van Dana![]()
Degene die voor Hominick gaan, is dat omdat je denkt dat hij wint/beter is of omdat Jose Aldo tijdje eruit is geweest en operatie/blessure?
Koscheck is toch van origine blank?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke gewichtsklasse je kijkt. LHW heeft Jon Jones, Rashad Evans, Quinton Jackson en Phil Davis, die allemaal in de top 10 staan. King Mo stond er eventjes in. Daley heeft net een titelgevecht gehad, net als Koscheck. En Anderson Silva is al jaren de onbetwiste nummer 1 in Middleweight.
Ik zie dat je het over Amerikaanse negers had..
Niet top 10, of maybe net.. Melvin Guillard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Koscheck is toch van origine blank?![]()
Verder kan je Anthony Johnson nog aan het rijtje toevoegen. Geen top 10, maar wel legit.
Edit: hij is een halfbloed: http://ethnicelebs.com/josh-koscheck
En de weigh ins zijn gewoon op UFC.com te bekijken toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet top 10, of maybe net.. Melvin Guillard.
Om 22.00 vanavond live de weigh ins
Dacht het wel, maar zulk soort dingen kun je ook altijd op www.mmaheadliner.com bekijken. Daar staan altijd linkjes naar zulk soort dingen. Vanwege de nacht van oranje :p zal ik de weigh-inns niet live kijken, UFC 129 waarschijnlijk wel. Helemaal omdat de maincard nu al om 03:00 uur begint en daarvoor maar liefst 5 preliminary gevechten via Facebook te bekijken zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Brawler het volgende:
[..]
En de weigh ins zijn gewoon op UFC.com te bekijken toch?
Ja dat kan via ufc.comquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Brawler het volgende:
[..]
En de weigh ins zijn gewoon op UFC.com te bekijken toch?
Datzelfe deed ik met James Toney, maar dat heb ik snel afgeleerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb wel (een beetje) geld ingezet op Shield voor een upset 4:1 odds, maar ik durf hem niet in mijn UP pick te zetten
Die was wel hoger te krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb wel (een beetje) geld ingezet op Shield voor een upset 4:1 odds, maar ik durf hem niet in mijn UP pick te zetten
Ik heb 35 euro totaal ingezet ofzo maar ik doe altijd teveel.. moet het simpler maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef Fenomeno het volgende:
Volle bak op gsp by descision @ 2.7+ bij betfair hier
Hij blijft wel bij zijn punt, maar ik snap niet hoe je BJ als nummer 1 kunt zien, paar jaar geleden maybe.. maar dan nog niet.. p4p. Lightweight ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
Silva
Gaat ie in Canada zeggen dat BJ Penn de beste ter wereld is
*booeeeeeee*
Inderdaad..quote:
Normaal is het 1 pound over/under inderdaad maar ik dacht dat title fights op het precieze gewicht moest .. (of misschien max 0.5 afwijken, dunnow).quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
Ze mogen er maximaal 1 pond overheen zitten. Benson is 1,5 lbs te zwaar maar hij hoeft maar 0,5 lbs te cutten.
Die commissioner was een apart figuur, nogal traag idd en hij schreeuwde nog harder dan Joe Rogan
Zin in morgen
edit: ik zie dat je title fights bedoelt. Ik weet niet hoe dat zit, misschien wordt 0,25 dan naar beneden afgerond?
Seagal heeft een verschrikkelijk hoge rank ik Aikido. Het probleem is alleen dat Aikido waarschijnlijk de minst effectieve vechtsport is voor MMA, en Seagal dit niet begrijpt. Hij neemt zichzelf een beetje te serieus, en onterecht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:47 schreef Happel het volgende:
Het is ook niet zo dat Seagal een of ander acteurtje is dat verder niks kan. Hij zal dus wat te melden hebben voor die vechters. Las elders dat hij met Machida getraind had.
QFT Splack!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seagal heeft een verschrikkelijk hoge rank ik Aikido. Het probleem is alleen dat Aikido waarschijnlijk de minst effectieve vechtsport is voor MMA, en Seagal dit niet begrijpt. Hij neemt zichzelf een beetje te serieus, en onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |